slavok Opublikowano 24 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2006 (edytowane) Wiec sprawa wygląda tak: Kupiłem sobie 3 miechy temu w selgrosie ekspres do kawy taki prosty za 500zł, 2 tygodnie temu ów ekspres odmówił posłuszeństwa… wiec oddałem go na gwarancję, dziś dzwoni do mnie kobieta i mówi mi, że na serwisie nie uznali gwaranci i podaje mi powód "ekspres był wzięty na fakturę na firmę i niby ja go używałem w firmie a tego robić nie wolno bo to ekspres do celów domowych…" spierdzieliłem ją i powiedziałem że, ja tak sprawy nie zostawię bo to istna paranoja. Na jakiej podstawie oni stwierdzili że, ja tego w firmie używałem (oczywiście tego nie robiłem) przecież to jest chore… powiedzcie mi gdzie się mam odwoływać ? jakiś rzecznik praw konsumenta ? jak tak to co napisać ? bo na pewno tak tego nie zostawię, dlaczego ja mam ponosić koszty naprawy czegoś co jest na gwarancji i dlaczego nikt mnie nie powiadomił że, ów gwarancja nie obowiązuje w przypadku brania faORT: ORT: ORT: ktury, pomijam to że, jest do dla mnie totalnym debilizmem. :? ekspres to Delonghi EC 615 Edytowane 24 Maja 2006 przez slavOK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar2r Opublikowano 24 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2006 Bodajze HP skraca rowniez gware na lapki jak bierzesz na firme i sie nie pytaja gdzie byl uzywany Wczytaj sie w gware, mozliwe ze tam nie ma takich zapisow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Galago De Codi Opublikowano 24 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2006 Jesli nie poinformowali cie przed zakupem lub w trakcie - to sorry.. masz to na pismie z tamtą datą? Lub gdzies byla ta informacja dostepna? Na pewno nie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 24 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2006 nigdzie takiej informacji nie było... nikt mi o tym również nie poinformował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Galago De Codi Opublikowano 24 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2006 to sorry.. ja pracuje w sklepie komputerowym to ze sprzedaje kafejce internetowej myszkę to mam gwarancje im zabrac.. bez przesady.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labe Opublikowano 24 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2006 Takie są warunki gwary kolega qpił pralkę na fakturę pralka się zespuła gwary nie uznali bo była wzieta na firmę :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neo_x Opublikowano 24 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2006 ja by msie z tym wybral rzecznik praw konsumenta jezeli nie bylo zadnej wzmianki o tym ze na fakture gwarancji nie przyjmuja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sbchp250 Opublikowano 24 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2006 Takie są warunki gwary kolega qpił pralkę na fakturę pralka się zespuła gwary nie uznali bo była wzieta na firmę :wink: Spotkalem sie z tym samym tj. pralka na firme. Jesli sprzet byl zakupiony na firme to z góry zakladaja ze w tejze firmie sprzet byl uzywany, a sprzet w firmie nie jest obiety gwarancja. PS: Pralke rozwalil kretyn co wsypal proszek zwykly zamist do automatow, zapienilo i sie zesr**o, gwary oczywiscie nieuznali. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 24 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2006 Takie są warunki gwary kolega qpił pralkę na fakturę pralka się zespuła gwary nie uznali bo była wzieta na firmę :wink: taaak a jezeli firma jest firmą jedno osobową z siedzibą w domu ?? (np. jakaś wypożyczalnia kaset wideo... i siedzi tam jedna osoba co robi sobie kawe 3 razy na dzień) na jakiej podstawie oni stwierdzają że, ja używam w firmie co ma zatrudnionych 1000 osób… i przez to sie spierdzieliło... :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snipi Opublikowano 24 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2006 Oddaj z tytulu rekojmi i wtedy jak Ciu wystawia takei cos to kaz im sie walnac w czolo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 24 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2006 Oddaj z tytulu rekojmi i wtedy jak Ciu wystawia takei cos to kaz im sie walnac w czolo. Możesz wyjaśnić ?? bo z tego co wiem to: Rękojmia – odpowiedzialność sprzedawcy względem kupującego za wady fizyczne oraz prawne sprzedawanej rzeczy. W polskim prawie cywilnym jest regulowana w art. 556-576 Kodeksu cywilnego) przy umowie sprzedaży, ma również odpowiednie zastosowanie do innych stosunków prawnych. Wady fizyczne mogą polegać na: -zmniejszeniu wartości, użyteczności rzeczy (np. przemakalność nieprzemakalnej kurtki), -niekompletności (np. brak oprogramowania do komputera, brak dokumentacji i instrukcji), -braku określonych właściwości (np. zawyżono parametry, użyto innych materiałów). nie wiem czy wade która powstała po zakupie można podciągnąć pod rękojmie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snipi Opublikowano 24 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2006 Jesli wada ujawni sie w ciagu 6 miesiecy przyjmuje sie ze istniala w momencie zakupu a jesli po 6 miesiacach ( w praktyce po 7) sie ujawni musisz Ty udowadniac ze istniala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...