Skocz do zawartości
LuKaSeKbP

Długośc Kabla Telefonicznego Do Modemu Dsl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadalem DSL 2000, od centrali około ~2km, chodził on na 15metrowym 4zyłowym kablu telefonicznym, 0problemów. Zmienilem na opcje DSL 8000, ten sam kabel, mam dziwne przerwania 2 minutowe raz na kilka godzin. Zmienilem kabel 4zyłowy, (kat3), na skretke kat5, sytuacja sie powtarza, lecz z mniejsza częstotliwościa. Tpsa 4razy coś robiła u siebie po składanych reklamacjach.

Pytanie:

Jaki moze być maxymalna dlugosc kabla gniazdko-modem dsl?

Dziekuje za odp. pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź instalację telefoniczną u siebie w domu. Możliwe, że to zaśniedziałe kable. Miałem podobną sytuację, z tym, że u mnie po okresie przerwań net przestał całkowicie działać. Właśnie przez zaśniedziałe styki na zewnątrz budynku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O ile dobrze pamiętam to w DSL są dwa limity odległości od centrali. Starszy 2km i nowszy 8km. I jest to maksymalna długość łącza centrala <-> modem użytkownika. Tak więc długość kabla gniazdko <-> modem raczej niema znaczenia ;) Co innego jakość styków, jak są zaśniedziałe lub źle kontaktują to nie poszalejesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kable byly ciut zasniadziałe. Zostaly zmienione. Nie pomogło. Dzwonile kolejny raz na infolinie polpaka. Czlowiek zaczal sprawdzac co jest i powiedzial ze zla konfiguracja na lini itp. Awaria zgloszona. Po chwili zadzwonila firma obslugujaca tpsa, i.. umowili sie na nastepnego dnia na 8:00. Nie pojawili sie ale cos motali bo nie bylo nawet telefonu przez jakies 30minut. Chodziło bez przerw przez 4dni. Pojawiły sie one ponownie. Jakies pomysły? Reklamować dalej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No proste że reklamować to za co płacisz ? Za to że jest czy za to że ma być i ma działać. Niech robią aż do skutku. Skoro sie zdecydowali zakładać to warunki techniczne chyba na to pozwalały. Katuj ich do skutku.

 

Oni sami nie wiedzą co sie dzieje. U nas jeden koleś chciał neo. Dzwoni do biura i pyta sie czy tu i tu można neo babka twierdzi że chyba nie, no ale nic wysłała monterów ci sprawdzili, decyzja: nie da się. Po 3 tygodniach wpadaja o 9:00 do niego goscie z modemem i umową i zleceniem i zakładają neo. Gość szok nie wie co sie dzieje a goscie patrz pan jest decyzja warunki techniczne spełnione zakładamy. I bądź tu człowieku mądry i pisz wiersze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm przy 5 rekalmacji zadzwoniono do mnie (ta firma co sie umowila na nastepny dzien i nie przyjechała) Czlowiek przez telefon mowi: było zmieniane z DSL'a4000 ja mowie nie, a on z DSL 1000, ja mowie ze nie ze z 2000, a on mowi ze DSL'4000 powinien chodzic, ale cos mieszali mieszali i pare dni chodziło lux. Teraz sa krotkie przerwy raz na 1dzien przynajmniej..

Wlasnie sie boje ze moga mi obciac lacze do 4000 ;|

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...