Tagasu Opublikowano 7 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2006 Potwierdziły się nieoficjalne sygnały od dystrybutorów. Microsoft zdecydował o podwyżce cen wielu produktów w polskich wersjach językowych. Koncern poinformował o tym oficjalnie w wydaniu specjalnym Dwutygodnika Handlowego dla Partnerów. Zmiany cen dotkną produktów pudełkowych i licencji w programach licencjonowania grupowego Open, Open Value, Select, Enterprise, School i Campus, w polskich i wschodnioeuropejskich wersjach językowych. Podwyżka nie dotyczy, popularnych w Polsce, produktów w wersji OEM. Nie obejmuje też sprzętu - klawiatur i myszek sygnowanych logo Microsoft. Ceny produktów np. w angielskich wersjach również pozostaną na dotychczasowym poziomie (wersje angielskie były dotąd droższe od polskich). Wyższe ceny będą obowiązywać od 1 lipca b.r. Microsoft nie wystosował jeszcze oficjalnego komunikatu prasowego w tej sprawie, jednak jak się dowiedzieliśmy nieoficjalnie skala podwyżek wyniesie od 7 do 10%, a sama decyzja jest tłumaczona koniecznością dostosowania poziomu cen do innych krajów Unii Europejskiej. Źródło: DobreProgramy.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...