Skocz do zawartości
Tagasu

Podwyżka Cen Produktów Microsoft'u

Rekomendowane odpowiedzi

Potwierdziły się nieoficjalne sygnały od dystrybutorów. Microsoft zdecydował o podwyżce cen wielu produktów w polskich wersjach językowych. Koncern poinformował o tym oficjalnie w wydaniu specjalnym Dwutygodnika Handlowego dla Partnerów.

 

Zmiany cen dotkną produktów pudełkowych i licencji w programach licencjonowania grupowego Open, Open Value, Select, Enterprise, School i Campus, w polskich i wschodnioeuropejskich wersjach językowych. Podwyżka nie dotyczy, popularnych w Polsce, produktów w wersji OEM. Nie obejmuje też sprzętu - klawiatur i myszek sygnowanych logo Microsoft. Ceny produktów np. w angielskich wersjach również pozostaną na dotychczasowym poziomie (wersje angielskie były dotąd droższe od polskich).

 

Wyższe ceny będą obowiązywać od 1 lipca b.r. Microsoft nie wystosował jeszcze oficjalnego komunikatu prasowego w tej sprawie, jednak jak się dowiedzieliśmy nieoficjalnie skala podwyżek wyniesie od 7 do 10%, a sama decyzja jest tłumaczona koniecznością dostosowania poziomu cen do innych krajów Unii Europejskiej.

 

Źródło: DobreProgramy.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...