Bernał Opublikowano 29 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2006 Witam, Tak jak w temacie. Kompletnie nie znam się na zasilaczach. Chcę kupić zasilacz pod nowy sprzęt choć go jeszcze nie posiadam, ponieważ w obecnym mam codegena ;) i wszystko mi się przegrzewa ;/. Proszę doradźcie jaki zasilacz zakupić (najlepiej 'na wyrost', żeby dał sobie radę przy OC, uciągnął dwa dyski SATA i dwa napędy cd). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pluszek Opublikowano 29 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2006 Ile masz kasy??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
surix Opublikowano 29 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2006 Bernał napisał(a): Witam, Tak jak w temacie. Kompletnie nie znam się na zasilaczach. Chcę kupić zasilacz pod nowy sprzęt choć go jeszcze nie posiadam, ponieważ w obecnym mam codegena ;) i wszystko mi się przegrzewa ;/. Proszę doradźcie jaki zasilacz zakupić (najlepiej 'na wyrost', żeby dał sobie radę przy OC, uciągnął dwa dyski SATA i dwa napędy cd). Podaj orientacyjnie karte, jaki proc i ile kasy chcesz przeznaczyć na zasiłke? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati666death Opublikowano 29 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2006 Na razie same ogólniki... Mógłbyś przynajmniej napisac, jakie masz plany co do grafiki i ile mniej-wiecej kasy masz zamiar wydac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...