Skocz do zawartości
thermalfake

Gwarancja Na Kości U Cruciala

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Nie wiem gdzie napisac tego posta więc tu go piszę, jeśli naruszam regulamin forum to bardzo przepraszam i prosze moderatora o przeniesienie tego tematu w najodpowiedniejsze miejsce.

 

Otóż mój problem tkwi w tym że popsuły mi się ramki Crucial Ballistix Z402 2x512mb. Pracują sobie na Via KT880 i po 15 minutach zaczynają się zwisy. Producent daje wieczystą gwarancję, chciałbym je wymienić. Jak wygląda dokładnie proces reklamacji, czy ktoś miał już stycznośc z tym producentem. Dodam tyle że kupiłem te kości nowe na ebayu, mają numery seryjne ale nie posiadam żadnego rachunku/faktury zakupu. Zakupiłem już kilka par tych ramek od różnych sprzedawców ale nikt mi tego świstka nie dał.

 

Pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

To wobec tego masz pecha.

Nie masz parpierow,nie masz gwarancji.

Jedyne co mozesz zrobic to reklamowac je u typa ,u ktorego kupiles,ale zjajac zycie nie bedzie mu sie chcialo wysylac ich do sklepu czy tez serwisu bo to by bilo go po kieszeni.

 

Swoja droga gratuluje pomyslu na zakup tego czegos w czyms takim.

Powiem tylko ze jedyna firma,ktora respektuje gwarancje bez parpierow,paragonow i faktur jest Gigabyte,oni sprawdzaja na swoich produktach tylko serial,jesli miesci sie w gwarancji 3 letniej to od reki go naprawiaja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To czy ich serwis działa dobrze to się okaże bo wysłałem do nich dziś maila z sytuacją. Swoją drogą żaden ze sprzedawców na kupowane kostki Cruciala nie dawał żadnych paragonów/faktur więc chyba prawdopodobnie wszystko da się załatwić bez tego. Natrafiłem na sieci na ten post i jestem pod małym wrażeniem na temat działania serwisu tej firmy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam sprzedałem kilka Cruciali Ballistix'ów i wcześniej dowiadywalem sie w supporcie Cruciala jak wyglada wieczysta gwarancja, mimo iż kości pochodzily z innych sklepów w USA niz Crucial.

 

Odpowiedź serwisu była szybka i konkretna.

Podali adres pod który tzreba im odesłać kośći wczesniej podając im serial pamięci w celu przygotownaia listu z nr RMA który trzeba wydrukować i zapakować razem z pamięćmi.

Pamięci zostaną najprawdopodobniej wynienione na nowe pod warunkiem oczywiście ze spaełniaja warunki gwaranckji.

Czas realizajic 14-21 dni.

Zresztą wszystkie te dane u wszystkich konkretnych firm robiacych pamięci z Lifetime Warranty sa opisane w Warranty Policies.

 

Pzdr

Bazi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...