Skocz do zawartości
wojtek4994

Zestaw Do Oceny

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! wybrałem kumplowi taki zestaw:

 

AMD Athlon 64 3200+ BOX (Socket 939) Venice - ok. 350 zł

DFI nF4 Infinity - ok. 330 zł

DDR 2 x 512 MB Dual PC-400 TwinMos CL 2,5 - ok. 390 zł

Seagate 160 GB Barracuda 7200.9 (8 MB, Serial ATA II, zapis prostopadły) - ok. 250 zł

Radeon X700 Pro Sapphire Advantage 256 MB DVI + TV LiteBOX (PCI-E) - ok. 380 zł

zasilacz Chieftec 410 W - ok. 150 zł

 

Całość kosztuje mniej niż 1900 zł, zostaje jeszcze trochę grosza na jakąś obudowę (bez zasiłki). Limit wynosi 2000-2100 zł. Co o tym myślicie? FDD oraz DVD już są, nie ma potrzeby ich kupowania. Jeśli chodzi o procesor to jestem właściwie pewny, podobnie z dyskiem, jeśli chodzi o płytę to myślałem także o Epoxie EP-9NPA3 Ultra, podobno jest lepszy od tej DFI, ale czy tez posiada wszystkie niezbędne opcje do OC (napięcie, FSB, pamięci itp.)? Największe wątpliwości mam jeśli chodzi o pamięci, nie znam się za bardzo na tym, więc proszę o komentarz. Co do karty to lepiej jakby to był Radeon, chyba że jest jakiś sensowny GeForce w tej cenie. Dodam jeszcze, że interesują mnie tylko zakupy w "normalnych" sklepach, teksty typu "znajdziesz (...) na Allegro" zostawcie dla siebie, ponieważ ja nie chcę szukac okazji tylko normalnie kupić. To chyba wszystko :P Pozdro

Edytowane przez wojtek4994

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a nie chcesz przejsc na AM2? Bo teraz tez mozna dostac fajna plyte do OC pod AM2 - tez DFI:)

 

pamieci to bym wymienil na drozsze Geile albo Corsairy - ok. 450 zl

dysk ok

zasilacz to chyba lepszy bedzie topower 400w

 

a co do grafiki to najlepiej galaxy 7300gt z zalmanem 1,2 ns za 455 zl - sa np. na gral.pl i esc.pl

 

a jak nie chcesz to przynajmniej to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ma być s.939, to proponuję:

AMD Athlon64 3000+ BOX - ok. 275 zł

Epox 9NPA3 Ultra - ok. 320 zł