Skocz do zawartości
niebieski

Problem z kartÄ… ATI7000 tv out

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem Niebieski, a w sprawie szprzętu jestem "zielony".  8O Kupiłem kartę (jak w temacie) i nie odtwarza mi filmów w Divix-ie na wyjsciu tv. Na monitorze wporzo. Slyszałem, że to jakaś blokada fabryczna... Pomóżcie!!!

Napisz cos wiecej o tym.

A cokolwiek na wyjsciu tv masz? Obraz pulpitu czy cos innego? :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

z tego co pamietam to juz bylo, poszukaj sobie

Ej, czlowiek napisal swoj pierwszy post a Ty do niego od razu "szukaj" :) Wiecej zrozumienia :)

napisalem do niego grzecznie, a poza tym narazie nic nie wiadomo jak on to podlaczyl, to co mialem mu napisac to co ty? zastanaow sie a potem pisz

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ej, czlowiek napisal swoj pierwszy post a Ty do niego od razu "szukaj" :) Wiecej zrozumienia :)

napisalem do niego grzecznie, a poza tym narazie nic nie wiadomo jak on to podlaczyl, to co mialem mu napisac to co ty? zastanaow sie a potem pisz

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

napisalem do niego grzecznie, a poza tym narazie nic nie wiadomo jak on to podlaczyl, to co mialem mu napisac to co ty? zastanow sie a potem pisz

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

napisalem do niego grzecznie, a poza tym narazie nic nie wiadomo jak on to podlaczyl, to co mialem mu napisac to co ty? zastanow sie a potem pisz

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ejze, po pierwsze primo, ja tez napisalem do Ciebie grzecznie.

Po drugie - nie ma obowiazku pisania - wiec skoro nie chciales pisac tego co ja, to nie musiales pisac tego w ogole.

No i wystarczy napisac raz, a nie 5 ;)))

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi