Skocz do zawartości
BiAłY

Praca W Tpsa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :). Otóż tak jak napisałem w temacie mam możliwość pracowania w TPSA. Moja praca polegałaby na rozwiązywaniu problemów technicznych użytkowników neostrady. Jestem studentem studiów zaocznych dlatego praca jest mi bardzo potrzebna. Mam takie pytanie, czy ktoś tam pracował/pracuje? Jakie wrażenia odniósł? Na dzień dzisiejszy wiem tyle:

Praca 3zmianowa ;/ - to podoba mi się najmniej

7-15

15-23

23-7

8zł brutto za godzinę i tu kolejne pytanie, jestem osobą uczącą się i chciałbym się dowiedzieć ile wynosiłaby kwota netto ? Google niestety mi nie pomógł w odpowiedzi na to pytanie. Pani z TPSA wspomniała coś o 6,50.

Kolejny minus to praca nawet w święta i weekendy, ale jest to do ustalenia przy określaniu swojej dyspozycyjności. Według ich zasad przysługują mi 4dni wolnego w miesiącu.

Co o tym w ogóle myślicie? Niestety prace w warszawie nie jest tak łatwo znaleźć mimo tak wielu firm :(.

A i jeszcze jedno pytanie czy komputer,który ma się do dyspozycji można też używać do prywatnych potrzeb? (głównie chodzi mi o przeglądanie stron o raz rozmowa na komunikatorze).

Edytowane przez BiAłY

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Moj kumpel pracuje na niebieskiej i moge powiedziec Ci ze www/gg sa poblokowane. Masz do dyspozycji tylko jakis programik tepsowy i tyle. Ogolnie kumpel nie narzeka, ale nie ma na nic czasu.....;]

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Co o tym w ogóle myślicie? Niestety prace w warszawie nie jest tak łatwo znaleźć mimo tak wielu firm :(.