Skocz do zawartości
Snooze

Abit Nf7 + Fsp 350-60mdn I -5v

Rekomendowane odpowiedzi

Wlasnie dostalem zasilke i co ? Wtyczka od tego +4 kompletnie nie podchodzi pod to co ja mam - natomiast weszla ta od niby P4 na zdjeciu. Co jest grane ? Czyzbym kupil zly zasilacz ?

Napiecia szczegolnie -5V co jest ?

VCOREA 1,62

VCOREB 2,61

+3,3V 3,33

+5V 4,92V

+12V 12,04

-12,87

-5V 3,55 a w biosie nawet 0,0

+5VB 5,40V

VBAT 3,47V

Czyzbym mial plyte 20pin + P4 ?

Dołączona grafika

http://allegro.pl/item143108944_profesjona...sata_pci_6.html

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ok goscie na forum mi doradzili zeby wziac ten zasilacz bo ma mocne 12V i to niby mi jest potrzebne ... Bo chialem wziac 400W z mocnym 5V ... Wiec mam mobo na 20pin + P4 ? Co ztym -5V czemu jest takie dzwine ? Przy -12V tez skacze -11,79 -11,84 W temacie zasilek jestem zielony wiec prosze o wyrozumialosc :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ok. A powiedz mi jeszcze przyjacielu czy dobrze zrobilem kupujac ta zasilke

http://allegro.pl/item143108944_profesjona...sata_pci_6.html mocne +12

a nie

http://allegro.pl/item142134722_ultra_cich...cja_kurier.html mocne +5

Bo chyba to 2 +12 w tej 350W ktora mam jest w tych +4pin ktore mam nie podpiete ? LOL ? Czyli jesli chodzi o to -5 nie reklamowac tego ? Napiszcie mi jeszcze czy Abit NF7 to jest 20PIN + P4 czy jak ?

Ps. Nie mam miernika ani nie wiem jak to zmierzyc :)

Edytowane przez Snooze

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Chyba jednak sa potrzebne bo zwiekszaja stabilnosc ;] nf7 ma dodatkowa wtyczke do p4 :) a nie taka co sie dopina do 20pinowej (24 )

Zasilacz masz dobry plyte tez :] wiec nie wiem jak Ci moze cos nie pasowac ;] jak mozesz zrob foto Twojej 4 ;]

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi