P3ch Opublikowano 1 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2006 Witam. Spotkałem się z dośc nietypowym problemem, dlatego pytam o to was bo wiem że się znacie a Ja jestem jeszcze w tym zielony. Chciałem zapytać czy jest taka możliwość żeby: (postaram się wytłumaczyć najprościej) Mam neostrade którą podpiołem do pierwszego kompa, wszystko ładnie śmiga i zrobiłem sieć z 2 kompem, mam rozdzielone łoncze przez katry sieciowe i też wszystko ładnie śmiga, niedawno kupiłem sobie laptopka i kartę sieciową bezprzewodową i tu się zaczyna mój PROBLEM :blink: chciałem udostępnić bezprzewodowo internet do notka (żeby móc mieć neta w domku i w każdym pokoju móc go odbierać) niestety nie wiem jak to dokładnie zrobić, nie wiem też czy nie koliduje to z połączeniem przez karty sieciowe lokalne. Przyznam ze szukałem wyjaśnienia na tym forum lecz nie znalazłem. Proszę o w miare szybką odpowiedz ponieważ mam na zrobienie tego bardzo mało czasu z powodu wyjazdu. pozdrawiam i za pomoc dziękuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
avecezary Opublikowano 1 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2006 witam router wifi z modemem ADSL annex A P.S. ale w innych " pokojach " roznie moze byc - pietro? sciany ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...