Skocz do zawartości
MaZZeo

6600gt - R.i.p. :(

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Właśnie zdechła mi moja karta graficzna... ehh dwa lata pracowała wzorowo, mogłem grac we wszystko, co prawda nie na high detalach w gierki z 2006 roku, ale na medium spokojnie... chyba najlepszy zakup jaki dokonałem.

 

Ale nie o tym mówię. Chodzi o gwarancję. Czy jak wyślę im moją kartę, to czy:

 

a) wyślą mi identyczny nowy model

b) zwrócą tyle pieniędzy, ile była w tej chwili warta

c) zwrócą tyle pieniędzy, za ile była zakupiona

 

Kartę kupowałem w warszawskim komputroniku za ok 900zł. To jak jest?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesli obecnie nie maja jej na stanie to albo dostaniesz nowa taka sama jak miales albo nowa ale lepszy model jesli nie maja takiej, bardzo rzadko zwracaja kase ( a jesli tak to tyle ile masz na fakturze/paragonie)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie o to chodzi ze w ofercie nie mają 6600GT AGP, nawet 6800GT AGP również u nich nie ma.

Hm...to dostaniesz albo 7600GS albo 7600GT :) Mojemu znajomemu jak padl GF6600 to zaniosl do sklepu na gwarancji i mu dali 7600GS bo juz 6600 nie mieli w ofercie :)

Edytowane przez Klosiak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba ze serwis bedzie mily no i da mozliwosc wyboru.. choc raczej watpie by dali 900zl za karte warta u nich 350 ;)

 

btw. co oznacza R.I.P. ? rest in peace? ;)

To nie zalezy od ich "widzi mi sie", ze za duzo by bylo 900zl. Takie jest swiete prawo konsumenta, ze otrzymuje tyle ile zaplacil, albo taki sprzet, jaki za tyle moglby dzisiaj dostac. Moj kumpel kupil kiedys dysk 80GB za 220zl, niedawno mu sie zwalil i bez gadania dali mu 200GB, bo dzisiaj ok. tyle taki kosztuje. Podobnie kiedys z nagrywara. Kupil 16x, a pozniej oddal i dostal 48x.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mi się zawsze wydawało, że sklepy zawsze wysyłają kartę na gwarancji do producenta (zepsutą) i to od producenta zawsze dostają nowe... Dlatego ten proces właśnie trwa około 2 tygodni... A producent przecież IMO ma 6600GT, co innego za 10 lat, ale teraz na pewno jeszcze coś takiego mają :wink: Poprawcie mnie jeśli się mylę (obym się mylił) :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli za karte zaplaciles 900 PLN to tyle samo masz dostac w przypadku zwrotu kasy, lub wymiana na taka sama karte lub dostaniesz karte warta 900 PLN w dniu oddania zepsutej do serwisu. Na zadna inna mozliwosc sie nie zgadzaj. W tej kwestii prawo jest po Twojej stronie i sprzedawca ( serwis ) nie ma nic do powiedzenia.

 

Niestety z doswiadczenia wiem, ze niektorzy sprzedawcy probuja oszukiwac klientow w podobnej sprawie. Raz mialem taka przygode z sklepem w ktorym oddalem zepsuty 512 SDRAM, kupiony ponad rok wczesniej za 350 PLN, a sprzedawca chcial mi zwrocic za niego 30 PLN :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam temat.

 

No miesiac temu dzwonie do białostockiego komputronika (przez niego została wysłana karta do poznania). Pytam sie co z karta, a gosciu mi mówi, że odesłali i odmówili naprawy :| Ja sobie myślę, jakiej naprawy, skoro to nie jest do naprawienia? No i odesłali zepsutą, bez wyjaśnienia dlaczego odesłali, i dlaczego ta karta mi nie działa. Jadę więc do tego komputronika by wyjaśnić sprawę, no i gosciu ze sklepu dzwoni do centrali czy siedziby komputronika... w sumie nie wiem. I co? Facet w telefonie mówi, że KARTA PO GWARANCJI! Jak po gwarancji, jak minęły dwa lata, a gwarancja jest na trzy! Więc dzwoni jeszcze raz do tego kolesia, i mówi ze gwarancja jest jeszcze na rok, no to gościu poprosił, żeby wysłać kartę jeszcze raz. Pół polski karta jedzie, a ci nie mogli sprawdzić, ile karta ma gwarancji, i odsyłają barany...

 

Dzisiaj dzwonił mój brat, zebu uzyskac informacji. Gościu powiedział ze karta jest "w serwisie wewnetrznym". Co to kurde znaczy, ktos mi powie? Czy to znaczy, ze karta poszła do naprawy? :|

 

Krew mnie zaleje zaraz :mur: Może mi ktos powiedziec, co mam teraz robic, czy mam jakies okreslone prawa konsumenckie i moge sie domagac zwrotu pieniedzy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli karta jest naprawiana. Najprawdopodobniej jakies gownienko padlo i tyle. Dostaneisz swoja karta i nic wiecej chyba ze dadza tobie taka sama karte poserwisowa. Jak Twoja karta jest martwa to moga poszukac takiego samemego modelu wsrod kart naprawianych.

Nie licz w zadnym badz razie na zwrot kasy to niemozliwe w zadnym serwisie. Nawet po 3 krotnej reklamacji karty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli karta jest naprawiana. Najprawdopodobniej jakies gownienko padlo i tyle. Dostaneisz swoja karta i nic wiecej chyba ze dadza tobie taka sama karte poserwisowa. Jak Twoja karta jest martwa to moga poszukac takiego samemego modelu wsrod kart naprawianych.

Nie licz w zadnym badz razie na zwrot kasy to niemozliwe w zadnym serwisie. Nawet po 3 krotnej reklamacji karty.

Nie padło jakies "gownienko" tylko pamieci sie zepsuły, to nie do naprawienia, wszyscy mi tak mówią :| A jezeli cos proboja naprawiac, to to pada po miesiacu albo dwóch, a moze nawet wczesniej :|

 

Poza tym popytałem ludzi i oni po spaleniu karty dostawali albo zwrot kasy, albo nowa karte, wiec nie wiem o czym mowisz :|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aby dostac kase to musi byc dobra wola sprzedawcy. A z tym jak wiadomo moze byc trudno. Byl kiedys przepis ze po 3 ktornej reklamacji musi byc zwrot calej kwoty, zostal zdjety. Mozliwe ze dostaniesz lepsza karte od tamtej. Duzo od szczescia zalezy.

Mnie np firma nie chce zwrocic kasy, do tego jeszcze proponuje mi gorsza karte niz mialem. Swoja wypowiedz opieram na wlasnych doswiadczeniach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem, ludzie mi mowili jakie mieli przygody z komputronikiem, wiekszosc miala nowe karty albo oddana kase... no dobra, bede walczyc.

 

Ktos tu wczesniej mowil o prawach konsumenta, co one mowia dokladnie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No a zmiescili sie w terminie naprawy?

Od czasu pierwszego oddania?

 

Mi monitor sie kiedys zepsul, nie miescil sie serwis w wyznaczonych dniach i oddali pieniadze.,,,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wady ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych od daty uznania zasadności reklamacji. W przypadku konieczności wysłania sprzętu do specjalistycznych serwisów okres naprawy może zostać wydłużony maksymalnie do 28 dni roboczych.

 

Bujać sie bede z tym dwa miesiace (17 grudnia padła karta), i na dodatek zwrócą mi "naprawioną" karte, która padnie po jakims czasie, super :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Heh

Autorowi współczuje....

Jestem w podobnej sytuacji, tyle, że u mnie trochę lepiej i inny sklep (Proline).

Otóż Ś.P. GeCube 9550XT z niewyjaśnionych przyczyn mi padł (arty na całym ekranie) więc grafa 27.01.07 zawitała do Proline'a w Katosach....

2 lutego telefonicznie się dowiedziałem, że reklamacja przyjęta, szukają dla mnie nowego 9550XT, proszę dzwonić za tydzień....

Niecierpliwy jestem, więc dzwonię dziś i pan z serwisu się coś w zeznaniach mieszał, pierw jak mu podałem nr przyjęcia to stwierdził, że baza padła więc nic mi nie powie, potem o dziwo poprosił o ten nr jeszcze raz i ewidentnie było słuchać stukanie w klawisze.... Po czym zaś stwierdził, że nic nie wie, że proszę dzwonić jutro....

Po dzisiejszym fonie i opiniach n.t Proline'a (serwisu) zaczynam mieć wątpliwości....

 

Oczywyście z góry mi zapowiedziano, że jak nie znajdą 9550XT to wybieram sobie coś innego za max 399zł (tyle dałem za Rv360 w lutym 05r)...

Mam nadzieję, że jutro all się wyjaśni...

Nie po to kupowałem used K8NS i nówkę Sempa, żeby teraz czekać na grafę tyle...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...