Skocz do zawartości
pijany

Konterek :)

Rekomendowane odpowiedzi

Juz kiedys przymierzalem sie do zrobienia kontenerka na DI lub LN.

Znalazly sie materialy wiec zaatakowale.

Srednica rury 50mm długosc 30cm

Spód grubosc 20mm

w spodzie zostaly wytoczone pierscienie o szerokosci 4 mm oraz w srodkowej czesci zostal nawiercony otwor 4mm oraz rozwiercony nieco.

wszystkie pierscie wytoczone sa na glebokosc 10mm.

przewidziana izolacja to armaflex 20mm, mam mate 10mm grubosci od maniakalego oraz zalatwilem zamoprzylepna ale o szerokosc 10cm grubsc 19mm. na dniach powalcze z izolacja oraz z zapinkami które rowniez mam od maniakalnego :)

a teraz to co tygryski lubia najbardziej czyli foty.

:arrow: link do albumu

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c39f4b1734c609c7.html

 

o na tym zdjęciu wygląda jakbyś tym kontenerem zabijał a nie benchował ;)

 

czym prędzej się tym zajmij bo jeszcze Ci FBŚ wjedzie na chawire ;D

 

tak się zastanawiam czy wogóle użyjesz kiedyś tego kontenera ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko szlifuj np. na szkle żeby spód był prosty :)

Ciekawe jak taką rurę wyszlifuje na szkle przy takiej długości.

Niestety szlifowanie to trudna sprawa, by spód był nie tylko "na lustro", ale także IDEALNIE prosty.

Ja robiłem to tylko samym idealnie prostym i wyszlifowanym kawałkiem metalu na koniec.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak taką rurę wyszlifuje na szkle przy takiej długości.

Niestety szlifowanie to trudna sprawa, by spód był nie tylko "na lustro", ale także IDEALNIE prosty.

Ja robiłem to tylko samym idealnie prostym i wyszlifowanym kawałkiem metalu na koniec.

Jak nie mozesz rura latac po szybie, to szybka lataj po kontenerze... troche inwencji tworczej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak taką rurę wyszlifuje na szkle przy takiej długości.

Niestety szlifowanie to trudna sprawa, by spód był nie tylko "na lustro", ale także IDEALNIE prosty.

Ja robiłem to tylko samym idealnie prostym i wyszlifowanym kawałkiem metalu na koniec.

1sposób łapiesz za rure przy podstawie i jedziesz 2. tak jak powiedział ryba to w czym problem ? BTW też mam spód 20mm, rure 250mm i jakoś to wyszlifowałem..... :damage_wall:

Edytowane przez bryce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale jak nawinąłem papier ścierny na szybę to brzegi się za mocno ścierały, czlyli prosty spód nie był. Chyba, że jechać samą szybą...

 

Kontenerem bryce nie polatasz po szybie i nie doszlifujesz dokładnie, bo rura "lata" na boki.

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kontenerem bryce nie polatasz po szybie i nie doszlifujesz dokładnie, bo rura lata na boki.

Słyszałeś kiedyś taki sposób że kupujesz papier 1500 moczysz go a on ładnie przylepia się do szyby ? Widać zwidy miałem bo jak szlifowałem spód to nielatał na boki, powiem ci coś: rób z głową a nie na siłe to nic latać niebędzie ;)

 

Edit: I spód najlepiej szlifuje się poruszając go po okręgu a nie w lini prostej, ale jak kto woli i jest mu wygodniej

Edytowane przez bryce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze to pewnie miałeś większą średnicę podstawy i lżejszy kontener.

W tedy może coś da się zrobić...

Po drugie najpierw trzeba przelecieć grubszym papierem jakoś tak zaczynając od 400 lub 600, więc z tym może być problem.

Po takim szlifowaniu wziąłem suwmiarkę, przyłożyłem na spód i się okazało, że może "setka" , ale po bokach widaś krzywiznę.

 

Ale słucham Was, bo może Macie lepszy sposób ode mnie. :)

 

Najlepiej wziąć i nałożonym na palec ppierem jechać- wtedy było dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widze nieprzyznasz racji :rolleyes: Po1. mam spód 50mm średnicy po stoczeniu, btw zaproponowałem papier taki ale nie 600 ale to i tak niezmienia faktu ze mozna go przykleic do szyby i łatwo wszystko idzie po 2. niepierwszą rzecz szlifuje i były oe różnej masy 3. mam sprawdzony sposób nigdy kant nie jest zaokrąglony a całość jest prosta.

 

Edit: Jak nalozysz papierek na palec będziesz miał fale na spodzie...

Edytowane przez bryce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zgadam sie z bryce, wazne zeby powierzchnia byla prosta. rzadne tam palce itp. zawsze wyjdzie ci jakas niecka czy inne ustrojstwo. jak masz szlifierke tasmowa to bierzesz klocek oczywisc prostopadel zamocowany spod i dociskasz na mur beton bedzie idalnie rowny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mi sie tam podoba, zrobiony calkiem z glowa, tylko jedno pytanie czemu wszyscy daja mosiezne rury?? troche wydajnosci sie traci, a duzo drozsza miedziana nie bedzie chyba :blink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ent co do twojego pytania to tez pierowtnie planowany byl z cu ale najmnieszchy odcinek jaki mozna kupic to 2m :| a co do mosiadzu to sprzedaja na cm wiec mozna dowolny wymiar.

co dowydajnosci to i tak spod odbiera cieplo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mi sie tam podoba, zrobiony calkiem z glowa, tylko jedno pytanie czemu wszyscy daja mosiezne rury?? troche wydajnosci sie traci, a duzo drozsza miedziana nie bedzie chyba :blink:

traci sie na wydajnosci? miedziana o sciance 1mm jest troche tansza (grosze) od mosieznej o sciance 2mm ;) wybor imo prosty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ent co do twojego pytania to tez pierowtnie planowany byl z cu ale najmnieszchy odcinek jaki mozna kupic to 2m :| a co do mosiadzu to sprzedaja na cm wiec mozna dowolny wymiar.

co dowydajnosci to i tak spod odbiera cieplo.

Rura nawet w przypadku spawanego tez troche pomaga cieplo odbierac, a miedz trzeba bylo wyciagnac od ktoregos z FCciarzy. :P

 

traci sie na wydajnosci? miedziana o sciance 1mm jest troche tansza (grosze) od mosieznej o sciance 2mm ;) wybor imo prosty.

Przy Mosiadzu spaw troche "pracuje", poza tym wydaje mi sie ze nawet 1mm rura miedziana bedzie lepiej dzialac niz mosiezna 2mm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ent

Rura ma właśnie nie przewodzić ciepła ( czy też zimna).

Ona ma za zadanie utrzymanie temp.

To spód musi być przewodnikiem idealnym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...