Skocz do zawartości

FatAlbert

Stały użytkownik
  • Zawartość

    2035
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O FatAlbert

  • Ranga
    Uczestnik
  • Urodziny 15.11.1990

Contact Methods

  • Tlen
    0
  • Strona WWW
    http://www.purepc.pl
  • GG
    0

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Rypin
  1. FatAlbert

    GOOC 2010

    Szkoda :( Do pary z Wolfem Szarym :lol: A jak będzie to co? Ja już przygotowałem krem na zmarszczki mimiczne :lol: Powiedz mi, ile się talentów pokaże ? Mieli szanse w zeszłym roku i jakoś nowe talenty nie zdołały się przebić ponad starych wyjadaczy. Przy okazji przypomniał mi się post MaSella ;) to tak apropo tłikowania, skilla, talentu i fsb :lol: Olewam temat zaproszeń, eliminacji etc. Co będzie to będzie. Fajnie by było gdyby dało się tak jak w zeszłym roku przyjść i popatrzeć.
  2. ładnie ;) a nature to juz swego czasu widziałem, również ładne osiągnięcie ;) będzie kiedyś dogrywka na AMD ? ;)
  3. raczej juz dawno ma swojego. ryba moje pytania to pod NDA są czy po prostu nie chcesz mi odpowiedzieć ? ;) jeśli nie, to daj chociaż jakieś teasery, zdjęcia, cokolwiek ;)
  4. a odnośnie pierwszego pytania jakbyś mógł ;) dobrze wiedzieć jak macie, a długo trzeba czekac i czy rzeczywiscie karta jest takim potworem jak na zdjęciach ?
  5. MSI i PII to bedzie multi 3D czy tylko 2D? Czy Wy macie jakieś info o 5870 Lightning?
  6. coś ode mnie. Miałem okazje pobawić się to płytą wraz z A64 1620 oraz AII 620. Procek był sprawdzony pod wzgledem unlocka toteż płyta nie stroiła fochów tylko grzecznie bootowała z L3. HTT zrobiłem 270, po lekkim podbiciu napiecia CPU było stable, także 280 nie robiło problemów. Komfort przez ten krotki czas był bardzo duży. Niestety nie mam screenów gdyż po oddaniu płyty miałem kolejną na nforce wiec reinstall. Płyte oceniam pozytywnie, jednak sekcja zasilania wymagałaby jakiegoś nawiewu bo przy quadzie lubi sie nagrzać (ja zapewniłem nawiew w postaci 2*60x60x25 @ 5v). podziekowania dla memela/kojota za udostepnienie zarówno płyty jak i procka ;)
  7. imo, nawet jesli obecne chipsety płyty będą działać tylko z ht3 to nie wiedzę przeszkód żeby podkręcić :D
  8. http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=243905 http://anandtech.com/cpuchipsets/showdoc.aspx?i=3726 <- tu tylko wzmianka
  9. asrock zawyża o około 0,040, w realu masz takie jak ustawione w biosie.
  10. FatAlbert

    Amd Phenom Ii X4 955 Be @ Ln2

    i +1 do takiego podejscia :D wiesz, od 18 mam ferie :D
  11. FatAlbert

    Amd Phenom Ii X4 955 Be @ Ln2

    a proncie bardzo :) :* możesz wagarować ?
  12. FatAlbert

    Poświąteczne Zabawy Z Dice

    a próbowałeś dopychać suchy lód albo gnieść go w taki sposób aby zmiejszyć ilość powietrza między kawałkami di? ;) mi na PII X3 pomogało, nie wiele ale pomagało ;) ps. gratki :) __ Chaos, a kręcą ale air sie tutaj nie liczy :D
  13. jestes w pl czy w usa ? :D bo na xs można wyczytać, ze yp kreci z chew* ;) poza tym wyniki sycą :)
  14. FatAlbert

    Hwbot Country Cup 2009

    gratulacje za 5.7 ryba ;) ogólnie wyniki sycą, szczególnie Milansa :wink: ps. ryba, a skąd pomysł akurat na tą płytę? Chaos, Click, to było w zasięgu tego proca/płyty ?
×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.