tecra Napisano 4 Marca 2007 Zgłoś Napisano 4 Marca 2007 Cześć Długo zastanawiałem się nad zakupem nootebooka. Dzięki soldnej pracy (opisowi) użytkowników tego forum wybór padł na toshiba tecra A7- 112 (3 lata gwarancji) http://ce.computers.toshiba-europe.com/cgi...ODUCT_ID=118701 Ale od zakupu dysk dziwnie trzeszczy i nie daje innym spać. A zapewne poprzez wadliwy dysk przaca z systemem przypomina przedpotopowe pentium r. Dzisiaj oddaję tecrę do serwisu. Przekonamy się jak działa serwis Toshiba. Czy ktos miał takie problemy ze swoim sprętem? Proszę o opinie Z góry dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FSC Napisano 4 Marca 2007 Zgłoś Napisano 4 Marca 2007 Cześć Długo zastanawiałem się nad zakupem nootebooka. Dzięki soldnej pracy (opisowi) użytkowników tego forum wybór padł na toshiba tecra A7- 112 (3 lata gwarancji) http://ce.computers.toshiba-europe.com/cgi...ODUCT_ID=118701 Ale od zakupu dysk dziwnie trzeszczy i nie daje innym spać. A zapewne poprzez wadliwy dysk przaca z systemem przypomina przedpotopowe pentium r. Dzisiaj oddaję tecrę do serwisu. Przekonamy się jak działa serwis Toshiba. Czy ktos miał takie problemy ze swoim sprętem? Proszę o opinie Z góry dzięki hehe...odajesz do serisu i odrazu lapek wroci porysowany :).. ja wysylalem lapka 3 razy do serwisu i za kazdym razem mial nowe zarysowania...w tym na ekranie ....nie cierpie serwisow....nie licza sie z niczym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Excray Napisano 4 Marca 2007 Zgłoś Napisano 4 Marca 2007 14 dni roboczych. Nie spotkałem się z tym aby serwis porysował lapka. Może dlatego że wszystko co wysyłam zabezpieczam folią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FSC Napisano 4 Marca 2007 Zgłoś Napisano 4 Marca 2007 14 dni roboczych. Nie spotkałem się z tym aby serwis porysował lapka. Może dlatego że wszystko co wysyłam zabezpieczam folią.a no wlasnie..zabezpieczasz folia...ja niestety nie mialme nigdy takiej folii :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Haquim Napisano 4 Marca 2007 Zgłoś Napisano 4 Marca 2007 (edytowane) 14 dni roboczych. Nie spotkałem się z tym aby serwis porysował lapka. Może dlatego że wszystko co wysyłam zabezpieczam folią.A jak wyjdzie 28 to co im zrobisz :) ? Mojego naprawiali coś koło miesiąca ale nie udało im się niczego porysować widaś FSC ma dobry serwis. Edytowane 4 Marca 2007 przez Haquim Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Excray Napisano 4 Marca 2007 Zgłoś Napisano 4 Marca 2007 A jak wyjdzie 28 to co im zrobisz :) ? Mojego naprawiali coś koło miesiąca ale nie udało im się niczego porysować widaś FSC ma dobry serwis. Mam laleczkę z wizerunkiem kierownika serwisu i jak przeciąga się termin to wbijam w nią szpilki. Skutkuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tecra Napisano 7 Marca 2007 Zgłoś Napisano 7 Marca 2007 Ciekaw jestem co wykombinują z moim lapkiem w serwisie. Może potrwa to krócej niz 2 tygodnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lucjan1948 Napisano 7 Marca 2007 Zgłoś Napisano 7 Marca 2007 Ciekaw jestem co wykombinują z moim lapkiem w serwisie. Może potrwa to krócej niz 2 tygodnie. To zależy do jakiego serwisu wysłałeś. U mnie wymiana DVD trwała 7 dni ( 3dni oczekiwanie serwisu na dostawę nowej nagrywarki , 1 dzień wymiana z czyszczeniem układu chłodzącego, 2 dni wolne sobota i niedziela i jeden dzień transportowy). Serwis to Teleplan w Bydgoszczy. Życzę Ci szybkiej naprawy. :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tecra Napisano 16 Marca 2007 Zgłoś Napisano 16 Marca 2007 Dzisiaj dzwoniłem do serwisu. Poinformowano mnie, że sprowadzają dysk do mijej tecry. Ciekawe ile to jeszcze potrwa. W niedzielę mijają 2 tygodnie, a według sklepu w którym zakupilem laptopa powiedzieli, że naprawa potrwa 14 dni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...