wozaq Opublikowano 26 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2007 A więc tak, ostatnio sam (i tu się przyznaję do tego) uszkodziłem swojego blackwatera i byłem zmuszony zamówić nową chłodniczkę. Wybór padł na Nexxosa XTREME 3x120mm. Dzisiaj po długim oczekiwaniu dotarła do mnie paczka z pc-tuning i co ciekawe: Cała chłodnica zapakowana była oczywiście w swoje pudło, w worek bąbelkowy, ale najlepsze jest to że chłodnica była... MOKRA!!! Sam nie wiedziałem czemu, no ale zabrałem się dzisiaj za montaż, i nie mogłem tego odpowietrzyć. I okazuje się że jak ją odwrócę w tę i z powrotem to z jednego miejsca, akurat tam gdzie się śruby wkręca, leci powolnie kropla po kropli. śrub nawet nie wkręcalem ale mogą mnie teraz w bambuko robić że to ja uszkodziłem. Co jeszcze ciekawsze, Nexxos niby powinien być szary po bokach, a ta jest cała czarna. Pomijam już fakt że chłodnica sprawia wrażenie używanej... Uznają mi gwarę czy nie, ma ktoś już jakieś doświadczenie z reklamowaniem chłodnicy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msn Opublikowano 26 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2007 (edytowane) PC-Tuning poważny sklep, opisz problem w mailu, powinni uznać gwarancje, a mokra może być od testu szczelności Edytowane 26 Marca 2007 przez msn Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miazga82 Opublikowano 27 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2007 No jeżeli, jest mokra i dziurawa od wkręcenia śruby na wentylator, to imho była bankowo przez kogoś używana ;) Po co do sprawdzania szczelności wkręcać wentyle? :o Nie pękaj i oddawaj na gwarę, problemu z tym nie będzie. Poza tym masz prawo do zwrotu towaru przez chyba 10 dni (już nie pamiętam) bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wozaq Opublikowano 28 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2007 Dzięki za odpowiedzi, tak tylko sondowałem Wasze doświadczenia w reklamacjach :D Tak czy siak miałem zamiar ją wysłać, i już to dzisiaj zrobiłem. Napisali, że jak rzeczywiście uszkodzona to wymienią ją od ręki, więc powinno być OK, szkoda tylko kompa bo już od 1,5 tygodnia leży w kawałkach na biurku :D więc narazie AMD mode on :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 05_03_1992 Opublikowano 28 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2007 miałem raz problem z pctuning, dostałem potestowy uszkodzony bloczek na cpu... na szczęście Wronek okazał się spoko ziomkiem i jeszcze tego samego dnia wysłał mi bloczek w porządku przepraszając za pomyłkę pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinii Opublikowano 28 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2007 Wiec nie miales problemu :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 05_03_1992 Opublikowano 28 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2007 no racja w sumie problemu nie było =] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszonek Opublikowano 28 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2007 Nie pękaj i oddawaj na gwarę, problemu z tym nie będzie. Poza tym masz prawo do zwrotu towaru przez chyba 10 dni (już nie pamiętam) bez podania jakiejkolwiek przyczyny.* *w stanie nie naruszonym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CthulpiSS Opublikowano 28 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2007 Bez urazy, ale muszę przyznać, że jakby ktoś odesłał mi dziurawą chłodnicę żądając wymiany / zwrotu kasy to... obśmiałbym się jak norka. Nie wyobrażam sobie wysyłania do klienta mokrej chłodnicy. ps. wiesz... są sklepy sprzedające RealNie dobry towar :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartolomius Opublikowano 28 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2007 Bez urazy, ale muszę przyznać, że jakby ktoś odesłał mi dziurawą chłodnicę żądając wymiany / zwrotu kasy to... obśmiałbym się jak norka. Nie wyobrażam sobie wysyłania do klienta mokrej chłodnicy. ps. wiesz... są sklepy sprzedające RealNie dobry towar :> To, że sobie nie wyobrażasz nie znaczy, że takie rzeczy nie mają miejsca. Mają, i jeżeli tylko sklep jest sensowny to nie powinien robić problemów. U mnie PC-Tuning zawalił kilka razy sprawę, ale zawsze byliśmy w stanie dojść do porozumienia. A co do sklepu z RealNie dobrym towarem, to też zaliczył wpadkę (również chłodnica), ale nie była to wina sprzedającego ale fabryki. Shit happens i tyle. @wozaq - daj znać jak zakończy się reklamacja, jestem ciekaw czy Przemek stanie na wysokości zadania :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wozaq Opublikowano 28 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2007 @CthulpiSS Nie rozumiem o co ci chodzi, jeśli dziura nie powstała z mojej winy (na co Bóg mi świadkiem) to po to jest chyba gwarancja żeby takie rzeczy załatwiać. A to, że była mokra to mnie maksymalnie zagięło, jedyne co mi do głowy za rozsądne wytłumaczenie przychodzi to to, że testowali i wszystkie resztki wody wyciekły właśnie przez tę dziurę... Chociaż jak dla mnie to ta chłodnica na używkę mi wygląda... Bartolomius Nie omieszkam tu poinformować jak ta sprawa się zakończy, może w przyszłym tygodniu... Swoją drogą to widzę, że sporo ludzi tutaj było "poszkodowanych" przez PC-TUNING... Jak dla mnie to poważny sklep nie powinien takich rzeczy wyczyniać. Nie chcę tu ferować jakichś wyroków, ale takie po prostu odnoszę wrażenie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartolomius Opublikowano 28 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2007 Nie omieszkam tu poinformować jak ta sprawa się zakończy, może w przyszłym tygodniu... Swoją drogą to widzę, że sporo ludzi tutaj było "poszkodowanych" przez PC-TUNING... Jak dla mnie to poważny sklep nie powinien takich rzeczy wyczyniać. Nie chcę tu ferować jakichś wyroków, ale takie po prostu odnoszę wrażenie... Żeby być całkiem uczciwym: nie mogę powiedzieć, że zostałem "poszkodowany", po prostu kilka rzeczy nie wyszło jak trzeba, ale wszystko udało się załatwić - kontakt i obsługa w porządku, więc u Przemka zakupy pewnie jeszcze zrobię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wozaq Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 No, ale niesmak pozostaje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vibovit Opublikowano 30 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2007 ps. wiesz... są sklepy sprzedające RealNie dobry towar icon_wink_smile.gif czy taki realnie dobry ?? kupiłem u nich raz chłodniczkę i okazało się że cieknie, nie udało mi się jej reklamowac, całkiem sprawe olali, nie odpisywali na maile, ostatnio wywaliłem ją do śmieci. Teraz wysłałem bloki do niklowania i od ponad miesiąca słuch po nich zaginął, zaczynam chyba zbierac kase na nowe bo widac "zgubili" pewnie :| Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wozaq Opublikowano 30 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2007 Mi póki co odpisali żebym im przesłał, więc w środę wysłałem, zobaczymy co z tego wyniknie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CthulpiSS Opublikowano 30 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2007 Nie rozumiem o co ci chodzi, jeśli dziura nie powstała z mojej winy (na co Bóg mi świadkiem) to po to jest chyba gwarancja żeby takie rzeczy załatwiać. Owszem. Wciąz jednak wydaje mi się że mam prawo publicznie napisać, że wysyłanie cieknących, dziurawych i mokrych chłodniczek do klienta w głowie mi się nie mieści. Albo oni są szaleni, albo ja jakieś inne zasady obsługi klienta wyznaję / znam. Co do używki - mam Alphacoola extreme 2 i - będąc nieużywaną (prosto z .de) - też wyglądała w środku na lekko zakamienioną (używaną), (była kiedyś afera na forum z podobnego powodu), jednak po rozwierceniu wlotów do 3/8 cala (teraz lepiej widać) wygląda toto bardziej jak cyna (pełniąca rolę jakiejś osłony) niż kamień. Tak czy owak - życzę powodzenia przy reklamowaniu. czy taki realnie dobry ?? kupiłem u nich raz chłodniczkę i okazało się że cieknie, nie udało mi się jej reklamowac, całkiem sprawe olali, nie odpisywali na maile, ostatnio wywaliłem ją do śmieci. Teraz wysłałem bloki do niklowania i od ponad miesiąca słuch po nich zaginął, zaczynam chyba zbierac kase na nowe bo widac "zgubili" pewnie :| Wiesz co... jakoś nigdy nie słyszałem żeby wysyłanie mejli naprawiło chłodnicę. Ale może warto spróbować... Co do kontaktu - w ramach testu zadzwoniłem przed chwilkę do wiadomo kogo i.... odebrał :blink: Obiektywnie stwierdzam - żadnego tam "słuch po nich zaginął" - poprosiłem w Twoim imieniu o zajęcie się sprawą, może Twój mejl nie dotarł albo utonął w spamie, nie wiem. _am po powrocie z Cebitu na pewno odrabia zaległości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wozaq Opublikowano 30 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2007 (edytowane) Qrde, w życiu się nie spodziewałem, że taki mój "skromny" temacik się aż tak rozrośnie :D @CthulpiSS Może źle twojego posta wcześniejszego zrozumiałem, ale wygląda na to, że obaj się w tej kwestii zgadzamy, mnie też się takie podejście w głowie nie mieści... Następnym razem 2x się zastanowię jak będę u nich coś zamawiał, wcześniej wszystko do WC zamawiałem w x4pro i nigdy nie było żadnych problemów (oprócz jednej wkręconej złączki takiej, a drugiej innej w 1 bloczku). Nie chce tu wieszać psów na nich, każdy ma prawo się pomylić, ale widzę, że parę osób tu sie już uzbierało... Edytowane 30 Marca 2007 przez wozaq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DocPL Opublikowano 30 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2007 (edytowane) No to zobaczymi jak z tą solidnością Pc-tuning będzie. 15.03.2007 zamówiłem bloczek Alphacoola na GF 7950 GT potem jeszcze pompkę AP-700 , bloczek miał być w ubiegły piątek a jak na razie ciągle dostawa się opóźnia. Telefony odbierają, przepraszają dorzucili złączki gratis do pompki no ale ja ciągle czekam. EDIT z dnia 03.04.2007: Wszystko do mnie dotarło + gratisy , ogólnie wypada po powyższym wpisie powiedzieć, że wszytsko jest OK. Teraz zabieram się za składanie WC - będzie 7 bloczków - start składania po Świętach - wszytsko zależy od Misia15Go. Edytowane 3 Kwietnia 2007 przez michalki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DocPL Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Temat jest o chłodnicy wozaqa ale dotyczy PC-Tuning. Jak przeczytałem ten topic to trochę się zdenerwowałem moim czasem oczekiwania - jak się okazało opóźnienie wynikało ze strony Alphacoola. Warto zaznaczyć, ze kontakt ze sklepem cały czas był super. W końcu dziś otrzymałem zamówiony sprzęt. Bloczek na grafikę super - od razu zamontowałem. Nastęnie zacząłem testować pompkę AP-700. trochę się zmartwiłem że gorzej pompuje niż mój stary Hydzio L-20. Na szczęście zanim puściłem WC z kompem na stałe to ulokowałem pomkę i rez poza kompem na podłodze i tu niespodzianka. AP-700 ciekła na wylocie pomiędzy metalową redukcją a korpusem pompki. Na GG popisałem z PC-Tuning i powiem że mnie zaskoczyli - pozytywnie. W 1 min rozmowy otrzymałem propozycje wymiany pompki na Lianga (wersja bez złączek) - nawet bez dopłaty. Ponieważ jestem wygodny i lubie złączki SM dogadaliśmy się że za dopłatą dostanę Lianga DDC + złączki skręcane SM. Jak dotchczas - zero- problemów ze sklepem, reklamacja uznana błyskawicznie, nowa pompka ma być u mnie w czwartek/piątek. Odezwę się i zrelacjonuje ciąg dalszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wozaq Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2007 (edytowane) Hmmm, mówisz, że kontakt szybki... Zależy do kogo się pisze, kilka razy pisałem do wronka i 70% maili pozostaje bez odezwu. Dzisiaj uderzyłem na GG do kogo innego i od razu się wszystko dowiedziałem, chłodnica ma być NOWA dzisiaj, bo kurierem wczoraj wysłali, więc zobaczymy co i jak. Odnośnie pompki to mam taką samą :D i nic mi nie cieknie... Edytowane 3 Kwietnia 2007 przez wozaq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DocPL Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Hmmm, mówisz, że kontakt szybki... Zależy do kogo się pisze, kilka razy pisałem do wronka i 70% maili pozostaje bez odezwu. Dzisiaj uderzyłem na GG do kogo innego i od razu się wszystko dowiedziałem, chłodnica ma być NOWA dzisiaj, bo kurierem wczoraj wysłali, więc zobaczymy co i jak. Odnośnie pompki to mam taką samą :D i nic mi nie cieknie... Ja to wronkowi głowy nie zawracałem - raz sobie zadzwoniłem i dowiedziałem się kto zajmuje się moim zamówieniem (tel do obsługi sklepu detalicznego) a potem to na GG z tą osobą, w sprawie reklamacji też. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DocPL Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Zgodnie z obietnicą relacjonuje finał : dzisiaj dotarła do mnie nowa pompka Laing DDC-1 RT + złączki (dopłata do AP-700 + złączki była symboliczna). PC-Tuning podszedł do sprawy b.profesjonalnie - tak trzymać. Ciekaw jestem czy chłodnica wozaqa już została wymieniona ? Daj znać jak sprawy się mają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wozaq Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Zapmoniałem tu w końcu napisać jak się cała sprawa zakończyła, otóż dostałem nową (sprawną i taką jak na zdjęciu chłodniczkę) w czwartek przed świętami więc ogólnie wszystko zakończyło się pomyślnie. POZDRO :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...