Skocz do zawartości
ath

Dawn of Magic: Blood Magic

Rekomendowane odpowiedzi

Dołączona grafika

 

http://dom.deepsilver.com/

 

Blood Magic jest grą z gatunku cRPG, przypominającą nieco produkty z kultowej serii Diablo i adresową raczej do osób pełnoletnich. Bogata warstwa fabularna przedstawia nam historię czarodzieja-awanturnika, starającego się sprzyjać lub położyć kres złowieszczym planom demonicznego osobnika imieniem Modo. Ten ostatni zamierza zniszczyć wymiar śmiertelników w akcie zemsty za utratę nadprzyrodzonych mocy.

 

Wirtualny świat nawiązuje do realiów średniowiecznych, ale jednocześnie zawiera sporo elementów fantastycznych. Główny bohater może reprezentować wybraną szkołę magii (dwanaście wariantów) i tworzyć własne zaklęcia poprzez mieszanie dwóch dowolnych czarów z kanonu, obejmującego czterdzieści pozycji. Administrowanie statystykami postaci nie należy do wybitnie skomplikowanych, gdyż autorzy skoncentrowali się przede wszystkim na akcji (walce) i relacjach interpersonalnych z NPC (otrzymywanie zadań pobocznych itp.). Natomiast przebieg wydarzeń został ukazany z perspektywy trzeciej osoby (rzut izometryczny).

 

Oprócz standardowego trybu single-player, developerzy wprowadzili także multiplayer (kooperacja i rywalizacja oraz wiele opcji organizowania zabawy online – np. obecność rozmaitych klanów i targu). Całości dopełniają szczegółowo dopracowane efekty audio-wizualne oraz pięć odmiennych poziomów trudności zabawy.

screenshots

demo

 

Jest rpg, jest mp, jest zabawa. :]

Edytowane przez ath

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To mi sie podoba:

The demo features about half of the 1st act (5 acts in total) which will offer you 5-10 hours of gameplay.

Toz niektore gry tyle maja :P

 

A demko 500 MB :0 Juz sie ssa - ciekawe, czy jest multi w demie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmm... Hamachi da rade? Bo nie zrozumialem tego napisu szczerze mowiac :(

 

EDIT: ath, grales juz? Jakies wrazenia?

Menu ladne, load screen ladne, pierwsze wrazenie z gry - wtf ? :]

Siakies dziwne to, grafa na max ustawiona, ale wyglada troche nie dzisiejszo, tzn. juz chyba lepiej titan quest wygladal...

 

I troche dziwne chary do wyboru, sami starzy ludzie... :F

 

Dołączona grafika

 

Moja postac. Oo

 

 

 

A ogolnie to sie biega, robi jakies proste questy, mp jeszcze nie badalem, ale na razie tylko tak wstepnie odpalilem, nie chce mi sie teraz jakos tego testowac. :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pogralem w to troche:

- grafika znosna: ladny teren, bardzo fajna woda; niestety animacje postaci sa srednie, a efekty czarow po prostu marne.

- udzwiekowienie jest OK, ale bez rewelacji; odglosy czarow do bani IMHO

- male wymagania (obsluguje nawet PS1.1) - w sumie to zdziwlbym sie, gdyby byly wieksze.

- grafika ma jeden minus - nic nie widac :| Potwory chowaja sie w krzakach, dropow w ogole by nie bylo widac, gdyby nie opcja podswietlania, trudno sie celuje. Teren jest lekko pofaldowany, czasami mozesie okazac, ze na drodze naszego czaru znajdzie sie jakis maly pagorek, o ktory rozbije sie naszz fireball zamiast dosiegnac celu. Ktos lekko przekombinowal IMHO.

- fajne intro - klimatyczne i niezle zrobione (choc ktos byl chyba fanem krolowej Amidali znowej trylogii Star Wars :P ).

 

Co do samego gameplayu:

- system czarow jest nawet niezly - mamy 8 szkol magii, aby nauczyc sie jakiegos czaru musimy miec, oprocz Spell Pointow zdobywanych przy level-upie, scrolla z tym czarem. Do tego dochodza jeszcze skille (armor mastery, weapon mastery, ze dwa specjalne ataki, teleport, crafting, enchant, alchemia, trading). Czary i skille mozemy laczyc ze soba w silniejsze ataki, niektore czary moga sie wzbogacic o nowe efekty, jesli znamy inne czary (np. czar Bone Spear moze wywolywac efekt Stun, jesli nauczymy sie odpowiedniego czaru z innej szkoly). Ma to wszystko rece i nogi. Itemy mozemy wzbogacac runami (ktore moga tez byc laczone w slowa runiczne, dajace dodatkowe efekty), dodawac do nich skladniki (np. wzmocnic pancerz lepszej jakosci stala), tworzyc mikstury.

Jest jednak jeden powazny minus: scrolle sa potrzebne nie tylko do tego, zeby nauczyc sie czaru od zera, ale rowniez zeby podniesc jego poziom. W ten oto sposob albo trzeba kupowac fure scrolli na zapas, albo liczyc sie z tym, ze bedziemy mieli mase spell pointow lezacych odlogiem, az znajdziemy handlarza majacego odpowiednie scrolle :|

- inventory jest beznadziejne: jeden rzad przedmiotow u dolu ekranu, przewijany w lewo i prawo; nie ma grupowania takich samych przedmiotow, dobrze ze jest chociaz opcja filtrowania wedlug kategorii (bron, zbroje, runy itd.).

- gameplay: moze byc; troche slaba praca kamery (i nie mozna jej obracac za pomoca klawiatury - duzy minus), w dodatku, o czym wspomnialem wczesniej, sa problemy z widocznoscia. Ciezko mi sie wypowiedziec o fabule i questach, bo nie moge pzrejsc poczatkowego testu i wydostac sie z Akademii :mur:

Trzeba zabic 10 skorpionow szybciej, niz zrobia to inni studenci. Niby proste, ale:

1. gdy dostajemy questa, musimy jeszcze dojsc do miejsca, w ktorym owe skorpiony wystepuja, podczas gdy nasi konkurenci juz tam sa

2. nasza postac poluje sama, podczas gdy reszta poluje zbiorowo; nie wiem swoja szosa, ilu jest tych konkurentow, bo gdzie nie pojde, tam oni juz sa :mur: Efekt jest taki, ze my biegamy jak idioci i probujemy robic kill stealing (bo praktycznie natychmiast przy kazdym respawnujacym sie skorpionie jest student akademii), a goscie sobie szybciutko nabijaja licznik... po czym jak oblejemy, to znowu musimy isc do profesorka, ktory dal tego questa, i kolejne podejscie zaczynamy od dobiegniecia na miejsce. Po prostu bezsens. Jak ktos to przeszedl, to niech sie podzieli sposobem, bo mnie po 5 podejsciach szlag zaczyna trafiac...

 

Ogolnie gra to typowy przecietniak - mozna popykac, ale hitem to ona nie bedzie. Dalbym jej jakies 7/10.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pogralem w to troche:

- grafika znosna: ladny teren, bardzo fajna woda; niestety animacje postaci sa srednie, a efekty czarow po prostu marne.

- udzwiekowienie jest OK, ale bez rewelacji; odglosy czarow do bani IMHO

- male wymagania (obsluguje nawet PS1.1) - w sumie to zdziwlbym sie, gdyby byly wieksze.

- grafika ma jeden minus - nic nie widac :| Potwory chowaja sie w krzakach, dropow w ogole by nie bylo widac, gdyby nie opcja podswietlania, trudno sie celuje. Teren jest lekko pofaldowany, czasami mozesie okazac, ze na drodze naszego czaru znajdzie sie jakis maly pagorek, o ktory rozbije sie naszz fireball zamiast dosiegnac celu. Ktos lekko przekombinowal IMHO.

- fajne intro - klimatyczne i niezle zrobione (choc ktos byl chyba fanem krolowej Amidali znowej trylogii Star Wars :P ).

 

Co do samego gameplayu:

- system czarow jest nawet niezly - mamy 8 szkol magii, aby nauczyc sie jakiegos czaru musimy miec, oprocz Spell Pointow zdobywanych przy level-upie, scrolla z tym czarem. Do tego dochodza jeszcze skille (armor mastery, weapon mastery, ze dwa specjalne ataki, teleport, crafting, enchant, alchemia, trading). Czary i skille mozemy laczyc ze soba w silniejsze ataki, niektore czary moga sie wzbogacic o nowe efekty, jesli znamy inne czary (np. czar Bone Spear moze wywolywac efekt Stun, jesli nauczymy sie odpowiedniego czaru z innej szkoly). Ma to wszystko rece i nogi. Itemy mozemy wzbogacac runami (ktore moga tez byc laczone w slowa runiczne, dajace dodatkowe efekty), dodawac do nich skladniki (np. wzmocnic pancerz lepszej jakosci stala), tworzyc mikstury.

Jest jednak jeden powazny minus: scrolle sa potrzebne nie tylko do tego, zeby nauczyc sie czaru od zera, ale rowniez zeby podniesc jego poziom. W ten oto sposob albo trzeba kupowac fure scrolli na zapas, albo liczyc sie z tym, ze bedziemy mieli mase spell pointow lezacych odlogiem, az znajdziemy handlarza majacego odpowiednie scrolle :|

- inventory jest beznadziejne: jeden rzad przedmiotow u dolu ekranu, przewijany w lewo i prawo; nie ma grupowania takich samych przedmiotow, dobrze ze jest chociaz opcja filtrowania wedlug kategorii (bron, zbroje, runy itd.).

- gameplay: moze byc; troche slaba praca kamery (i nie mozna jej obracac za pomoca klawiatury - duzy minus), w dodatku, o czym wspomnialem wczesniej, sa problemy z widocznoscia. Ciezko mi sie wypowiedziec o fabule i questach, bo nie moge pzrejsc poczatkowego testu i wydostac sie z Akademii :mur:

Trzeba zabic 10 skorpionow szybciej, niz zrobia to inni studenci. Niby proste, ale:

1. gdy dostajemy questa, musimy jeszcze dojsc do miejsca, w ktorym owe skorpiony wystepuja, podczas gdy nasi konkurenci juz tam sa

2. nasza postac poluje sama, podczas gdy reszta poluje zbiorowo; nie wiem swoja szosa, ilu jest tych konkurentow, bo gdzie nie pojde, tam oni juz sa :mur: Efekt jest taki, ze my biegamy jak idioci i probujemy robic kill stealing (bo praktycznie natychmiast przy kazdym respawnujacym sie skorpionie jest student akademii), a goscie sobie szybciutko nabijaja licznik... po czym jak oblejemy, to znowu musimy isc do profesorka, ktory dal tego questa, i kolejne podejscie zaczynamy od dobiegniecia na miejsce. Po prostu bezsens. Jak ktos to przeszedl, to niech sie podzieli sposobem, bo mnie po 5 podejsciach szlag zaczyna trafiac...

 

Ogolnie gra to typowy przecietniak - mozna popykac, ale hitem to ona nie bedzie. Dalbym jej jakies 7/10.

Ja wymieklem po 2ch probach. :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie mi sie udalo (6. podejscie <_< ) - bardzo przydaje sie Dark Path, zeby sie wyteleportowac z akademii i przeteleportowac przez plot, zamiast latac do wyjscia. Potem, juz podczas polowania, trzeba po prostu miec oko do celowania i strzelac do kazdego skorpiona w zasiegu wzroku :)

 

BTW - jednak jest sterowanie kamera z klawiatury - Delete/Page Down to obrot, Home/End to nachylenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pogralem w to dluzej (ok. 2h) i stwierdzam, ze 7/10 to za duzo dla tej gry... ona jest po prostu nudna. Beznadziejne questy, czerstwa walka, zero fabuly, skopana kamera, slaba animacja i odglosy, kiepskie inventory, zaprzepaszczony system rozwoju postaci (poniewaz scrolli generalnie nie ma, to zamiast planowac jakos repertuar czarow i skladac kombosy, bierze sie po prostu co jest i cieszy sie, ze w ogole jakis scroll sie w dropie trafil :| ).

 

Idealny kandydat do cover CD jakiegos czasopisma o grach - wiecej ten tytul nie jest wart.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...