silver_pl Napisano 10 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 10 Kwietnia 2007 (edytowane) Witam, czy ktoś orientuje się jak jest z gwarancją na tego Della'a, gdy kupie go w USA przez znajomego. Będe musiał za każdym razem wysyłać monitorek do USA, czy będą respektować gwarancję w Polsce ?? PS. Ma ktoś może wykaz firm których gwarancje obejmują Polskę ?? EDIT: Nikt mi nie odpowie ?? Chodzi tylko o to czy po zakopie w USA ww. monitora będę go mógł ewentualnie odesłać na gwarancję do Dell Polska a nie aż do USA... Edytowane 11 Kwietnia 2007 przez silver_pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
promieniowanie Napisano 9 Listopada 2007 Zgłoś Napisano 9 Listopada 2007 Podłączam się do pytania, jak jest z gwarancją na 2407 w PL jesli zakupilem monitor w DE bezposrednio od della przez ich www? Dostalem tylko papier cos na ksztalt potwierdzenia wysylki magazynowej z danymi sprzedawcy i odbiorcy... czy to jest gwarancja, czy w PL cos z nia zdziałam? A pytam bo niestety po ponad roku wyskoczył mi subpixel na 2407 rev 02. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gmfriend Napisano 9 Listopada 2007 Zgłoś Napisano 9 Listopada 2007 Tez mam ten problem z 2007FP, monitor pochodzi z UK sprzedawca zapewniał ze gwarancja do 2009r tylko jak ją zrealizować w razie problemów... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kas Napisano 9 Listopada 2007 Zgłoś Napisano 9 Listopada 2007 Panowie, radzie poprostu zadzwonić do polskiego działu DELL. Jeżeli dobrze pamiętam to monitory zakupione w USA są najbliżej obsługiwane w Niemczech, mogą to jednak być informacje nieaktualne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gmfriend Napisano 9 Listopada 2007 Zgłoś Napisano 9 Listopada 2007 ale dell w PL chyba nawet nie zajmuje się klientami indywidualnymi...a do niemiec to nie znam języka :), wystawiam monitor na allegro i fajnie było by mieć jakąś gwarancję :-P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
promieniowanie Napisano 9 Listopada 2007 Zgłoś Napisano 9 Listopada 2007 (edytowane) Panowie, radzie poprostu zadzwonić do polskiego działu DELL. Jeżeli dobrze pamiętam to monitory zakupione w USA są najbliżej obsługiwane w Niemczech, mogą to jednak być informacje nieaktualne. Jesli monitory zakupione w usa obsluguja w DE to moze monitor zakupiony w DE obsluza w PL, cholera rzeczywiscie trzeba zadzwonic... ale jakby ktos cos dowiedzial to prosze o pomoc w spr. co z ta gwarancja DE w PL. I jeszcze jedno, ten service tag przydatny na swiatowych www dell'a (zdj. mojego) - nigdzie to nie dziala, probowalem mnostwa kombinacji z czesciami tego nru ale nic... na samym kartonie i na tym swistku z niemieckiego della widnieje wlasnie czesciowy service tag czyli w moim przypadku CC303 - oczywiscie nie dziala... Przeczuwam problemy z dell PL poniewaz oni z gory sie zarzekaja ze tylko z firmami wspolpracuja a ja kupilem della prywatnie - w innych krajach nie dziela ludzi na tych z regonem i bez. Ma ktos dead albo subpixela w dellu jakimkolwiek z serii xx07 ? Edytowane 9 Listopada 2007 przez promieniowanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kas Napisano 9 Listopada 2007 Zgłoś Napisano 9 Listopada 2007 (edytowane) ale dell w PL chyba nawet nie zajmuje się klientami indywidualnymi...DELL PL zajmuje sie obsługa wszelkich produktów DELL objętych gwarancja międzynarodowa niezależnie od tego czy jest to własność firm czy osób prywatynch. Nie mniej jednak monitorów nie naprawiają, przynajmniej tak było kilkanaście miesięcy temu... Jesli monitory zakupione w usa obsluguja w DE to moze monitor zakupiony w DE obsluza w PL.Takie są moje przypuszczenia, jednak moja pamięć czasami zwadzi ;) Napisać maila lub zadzwonić -> jedyne sensowne wyjście :) Edytowane 9 Listopada 2007 przez Kas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gmfriend Napisano 9 Listopada 2007 Zgłoś Napisano 9 Listopada 2007 Jesli monitory zakupione w usa obsluguja w DE to moze monitor zakupiony w DE obsluza w PL, cholera rzeczywiscie trzeba zadzwonic... ale jakby ktos cos dowiedzial to prosze o pomoc w spr. co z ta gwarancja DE w PL. I jeszcze jedno, ten service tag przydatny na swiatowych www dell'a (zdj. mojego) - nigdzie to nie dziala, probowalem mnostwa kombinacji z czesciami tego nru ale nic... na samym kartonie i na tym swistku z niemieckiego della widnieje wlasnie czesciowy service tag czyli w moim przypadku CC303 - oczywiscie nie dziala... bo to numer seryjny a nie service tag, polecam przeczytać to: http://www.dellcommunity.com/supportforums...essage.id=60719 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
promieniowanie Napisano 9 Listopada 2007 Zgłoś Napisano 9 Listopada 2007 Ok, wszystko wiem... dzwonilem do dell PL i sprawa wyglada tak: gdziekolwiek byl zakupiony monitor w UE (o USA nie pytalem) bez problemu gwarancja zostanie rozpatrzona pod warunkiem ze zna sie nr seryjny monitora i !wazne! dane osoby ktora zamawiala monitor, chodzi im o wszelkie dane z faktury zakupu, dowodu zakupu - generalnie jesli sami zamawialismy albo ktos nam zamawial i podamy nr z tylu monitora to pol sukcesu. Teraz bol - moj subpixel nie podlega reklamacji poniewaz przy zakupie nie zostala wykupiona jakas tam gwarancja dodatkowa na 100% czysty panel... czyli krotko mowiac mity ze dell gwarantuje wymiane monitora juz za 1 pixel mozna sobie wsadzic w d. Obowiazuje normalna gwarancja pixelowa czyli chyba tam 6 pixeli pozwala ubiegac sie o naprawe/wymiane. Jak ktos chce cos wiecej wiedziec to telefony do dell PL: Obsługa klienta 22 57 95 999 (ale tu nic nie wiedza mile panie) Pomoc techniczna 22 579 57 00 (tu wszystko sie dowiedzialem) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gmfriend Napisano 9 Listopada 2007 Zgłoś Napisano 9 Listopada 2007 heh to ja numer seryjny znam ale dane osoby zamawiającej były wydarte z pudła :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kas Napisano 9 Listopada 2007 Zgłoś Napisano 9 Listopada 2007 heh to ja numer seryjny znam ale dane osoby zamawiającej były wydarte z pudła :(Dzwon do sprzedawcy powinien bez problemu podać dane. Dzowniąc do DELL`a PL robisz cesje na nowego właściciela i po sprawie ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PeterMac Napisano 31 Marca 2008 Zgłoś Napisano 31 Marca 2008 (edytowane) hmm co do tej gwarancji 0 złych pixeli to są juz gwarancje które obejmują wymiane sprzetu juz przy 1 martwym pixelu, 3 YEAR Premium Exchange Warranty including Zero Deadpixel Guarantee!!!!!!.This is the top warranty and includes deadpixel free warranty, even with one dead pixel,and unlike the replacemnet warranty,guarantees you a like for like exchange witch is brand new,not refurbished or customer returns. np. z tej akucji http://cgi.ebay.pl/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...A:IT&ih=008 mowa juz o 2408WFP Edytowane 31 Marca 2008 przez PeterMac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cienislaw Napisano 31 Marca 2008 Zgłoś Napisano 31 Marca 2008 niektorzy sprzedawcy z uk odmawiaja wysylki do polski zaslaniajac sie wysokimi kosztami transportu - jak do niemiec wysylaja, to czemu nie jeden kraj dalej? pewnie dell sie postawil i nie zyczy sobie by ten monitor byl dostepny w nadwislanskim kraju w detalu, za 2/3 tego co kasuje dell polska od firm... mam pare km do montowni della w lodzi, az kusi zeby podjechac i zrobic jakis dym... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...