turtlesomaniak Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Witam mialem zamiar kupic ddr kolo czerwca ale zobaczylem ze ich cena zaczyna isc w gore wiec chyba kupie teraz , mam do wydania okolo 250zl , obecnie mam 512 Kingstona i chyba dokupywanie 1gb nieoplaca sie skoro za jakis 1 rok trzeba bedzie sie przesiadac na nowa platforme . Moje pytanie brzmi nastepujaco , czy kupywac teraz , czy poczekac do czerwca ? (mysle ze ceny beda jeszcze drozsze :/) i oczywiscie jakie kupic , podkreslam ze jestem zielony jezeli chodzi o ramy i nie zamierzam ich podkrecac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beka Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2007 warto poszukać takich samych Kingstonów i dać w duala ;) najlepiej jakbyś kupił teraz, bo w czerwcu cena może być wyższa - dużo ludzi idzie teraz na AM2 i kupuje DDR2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość super_tryk Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2007 beka napisał(a): warto poszukać takich samych Kingstonów i dać w duala ;) najlepiej jakbyś kupił teraz, bo w czerwcu cena może być wyższa - dużo ludzi idzie teraz na AM2 i kupuje DDR2 E tam dual to jakies 3-5 % wiecej wydajnosci, zreszta tego sie nie czyje specjalnie i lepiej kupic wiedcej ramu, a czy DDR a czemu nie, ja zawsze ogladam sie tylko na Kingstony np. http://www.proline.com.pl/shop.php?prodid=...TON+1024DDR+400 cena jeszcze jest dobra przed podwyzka (skoro ma byc) :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YogiCK Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Kingstony teraz bardzo zeszły na psy. Lepiej czegoś innego szukać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...