Xtreme Addict Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Jako, że jestem zielony w tym temacie proszę o radę. Moja babcia uparła się, że musi być telewizor LCD z ekranem kwadratowym (nie żadne panoramy). Teraz pytanie, na co zwracać uwagę, jaka musi być minimalna rozdzielczość, kontrast itp. Dodam, że będzie podłączony jedynie pod kablówke :-P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chicony Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Jako, że jestem zielony w tym temacie proszę o radę. Moja babcia uparła się, że musi być telewizor LCD z ekranem kwadratowym (nie żadne panoramy). Teraz pytanie, na co zwracać uwagę, jaka musi być minimalna rozdzielczość, kontrast itp. Dodam, że będzie podłączony jedynie pod kablówke :-PMoim zdanie wystarczy twojej Babci TV LCD 21 calowy. Telewizory w tym rozmiarze przeważnie są kwadratowe. Kontrast powinien wystarczyć około 1:500. Zwróć koniecznie uwagę na trwałość matrycy i producenta lepiej jest wybrać tańszy model TV znanej firmy(np. SONY, Thomson, Panasonic, Samsung ewentualnie LG ) niż kupować tani TV firmy nie renomowanej. Istotna też jest szybkość odświeżania matrycy LCD minimum to 8 ms. Czym mniej ms tym lepsza matryca w TV. :smile2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...