Varrol Opublikowano 3 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 3 Marca 2003 Nie odpowiadajcie pisząc, że mam wielkiego pecha, przerąbane i tym podobne. Wiem o tym, sprawa jest wyjątkowo nietypowa i gdybym miał tak duże szczęście jak wielkiego miałem pecha, to wygrałbym 10 mln w totolotka. Otóz zareklamowałem moją płytę główną - wszystko było niby ok. przyjęli płytę i powiedzieli, że zadzwonią jak już będzie do odbioru. Termin jednak znacznie sie przeciągnął, ale wiedziałem, że jest jakiś problem z płytami ASUSa, więc trochę jeszcze poczekałem. Jednak w zeszłym tygodniu nie wytrzymałem i zadzwoniłem, no i nikt nie odbierał. Później dowiedziałem się, że sklep już nie istnieje. Jakby ktoś był ciekawy, to chodzi o sklep Cross Computer z Warszawskiej giełdy. Co mam teraz robić? Możliwe, że uda mi się skontaktować z właścicielem sklepu, ale co dalej? Co jeżeli nie będzie skłonny oddać płyty? Jutro będę pewnie rozmawiał z właścicielem i chciałbym wiedzieć jakich argumentów powinienem użyć i czy mogę ew. postraszyć sądem (czy są do tego podstawy prawne). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tanaka Opublikowano 3 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 3 Marca 2003 pamier masz ze dales mobo do reklamacji ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Varrol Opublikowano 3 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 3 Marca 2003 pamier masz ze dales mobo do reklamacji ? Tak, mam z pieczątką sklepu i podpisem sprzedawcy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Varrol Opublikowano 3 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 3 Marca 2003 Napiszcie, co wy zrobilibyście na moim miejscu. A może ktoś zna ten sklep - sprzedawców, albo właściciela? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2003 Argumenty? A co cie obchodzi że sklep już nie istnieje? Oddałeś płytę na gwarancji i oni maja ci oddać dobrą. Weź ze dwóch wiekszych kolegów ze sobą. Nie to żeby odrazu burde robić tylko tak profilaktycznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MF Opublikowano 4 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2003 Moim skromnym zdaniem, jeśli koleś będzie ok nie powinieneś mieć problemu przecież on nie wyda na Twoja płytę ani złotówki(no poza przesyłką do hurtowni) wymianę zrobi hurtownia, która jest dla niego gwarantem, a z doświadczenia wiem, że hurtownie nie robią problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tanaka Opublikowano 4 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2003 Moim skromnym zdaniem, jeśli koleś będzie ok nie powinieneś mieć problemu przecież on nie wyda na Twoja płytę ani złotówki(no poza przesyłką do hurtowni) wymianę zrobi hurtownia, która jest dla niego gwarantem, a z doświadczenia wiem, że hurtownie nie robią problemu.jak mi cos baraka zaczela padac a sklepu juz zostal zamkniety , zadzwonilen do action i sie spytalem czy moge wyslac im barak bo zostala zakupiona unich w hurtowni , wypieli i powiedzieli ze NIE, jakims trafem baraka od tego czasu bardzo dobrze chodzi :) a ma juz ok 24 miesiecy :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrz3j Opublikowano 4 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2003 A wiesz w jakiej hurtowni byl kupowany ten sprzet?? Jesli byś wiedział mógłbys spróbowac bezpośredno z hurtowni odebrac.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raptor Opublikowano 4 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2003 chyba że sklep odebrał już jego płyte z hurtowni tylko mu nie oddał :? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MF Opublikowano 4 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2003 jak mi cos baraka zaczela padac a sklepu juz zostal zamkniety , zadzwonilen do action i sie spytalem czy moge wyslac im barak bo zostala zakupiona unich w hurtowni , wypieli i powiedzieli ze NIE, jakims trafem baraka od tego czasu bardzo dobrze chodzi :) a ma juz ok 24 miesiecy :) I mieli racje, bo są zobowiązani przyjąć towaru na podstawie faktury zakupu a takowej nie posiadałeś, bo miał ja właściciel sklepu :). Źle napisałem powinno byc zę nie robią problemu z wymianą sprzetu ale nie klijentowi sklepu tylko temu kto zakupił u nich towar czyli właścicielowi :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koralik Opublikowano 4 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2003 zobacz jeszcze tu http://www.cross2000.rubikon.pl/cross/index.htm. Nie jest tak żle. 8) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feluke Opublikowano 4 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2003 Heh no i sie wyjasnilo. Zapierdalaj teraz na bialostocka do glownego salonu i rzadaj od nich plyty :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrz3j Opublikowano 4 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2003 Varol , jak masz dojście do CHIPa (może na stronie www tez mają porady prawne) ale z tego co pamietam taki temat byl poruszany na łamach CHIPa.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tanaka Opublikowano 4 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2003 jak mi cos baraka zaczela padac a sklepu juz zostal zamkniety , zadzwonilen do action i sie spytalem czy moge wyslac im barak bo zostala zakupiona unich w hurtowni , wypieli i powiedzieli ze NIE, jakims trafem baraka od tego czasu bardzo dobrze chodzi :) a ma juz ok 24 miesiecy :) I mieli racje, bo są zobowiązani przyjąć towaru na podstawie faktury zakupu a takowej nie posiadałeś, bo miał ja właściciel sklepu :). Źle napisałem powinno byc zę nie robią problemu z wymianą sprzetu ale nie klijentowi sklepu tylko temu kto zakupił u nich towar czyli właścicielowi :) tylko na dysku jest gwarancja od action razem z kodem wiec towar powinni przyjac , w sumie mogem wyslac dysk do dystrybutora Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Varrol Opublikowano 4 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2003 Heh no i sie wyjasnilo. Zapierdalaj teraz na bialostocka do glownego salonu i rzadaj od nich plyty :D Hmm, najpierw zadzwonię, bo mam tam troche daleko :lol: Dzisiaj dzwoniłem na giełdę i też mi ten adres podali (ciekawe, że jak na maila odpisali wczoraj, to nie napisali od razu). No cóż może trochę spanikowałem, ale z drugiej strony dzwoniłem do sklepu na dzień przed likwidacją salonu i sprzedawca nic o tym nie wspomniał, tylko jak zwykle powiedział, że jak będzie płyta to zadzwonią (to nic, że już przekroczyli regulaminowy termin). Potem dowiedziałem się, że pawilonu już nie ma, a strona internetow anie istnieje (chodzi o www.crosscomputer.com.pl), więc pomyślałem, że coś kręcą. OK, dzięki wszystkim (zwłaszcza za ten adres) :lol: Po ponad miesiącu bez mojego komputera (wcześniej procek był w serwisie) zaczynam być chyba nadwrażliwy :? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuChyY Opublikowano 4 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2003 czekamy na koniec sprawy :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...