skryty Opublikowano 7 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2007 Witam. W dziedzinie komputerów jestem zielony, lecz po trochu brat uczy mnie podkręcania. Mój teraźniejszy komp to: AMD Sempron 2600+@1.83 Ghz ATI X1600Pro 1 GB ramu ABIT NF7 Z powodu przypływu gotówki postanowiłem kupić nowy komputer. Mam do wydania 2500zł +/- 150 zł. (2700 maxxxx). Komputer będę kupował tylko i wyłącznie w komputroniku. Prosiłbym jeżeli proponujecie inne zestawy to o ceny z komputronika obok podzespołu. 1. płyta główna: myślę ze dobra będzie MSI P35 NEO2-FR, wiele osób jest z niej zadowolonych lub ASUS P5K P35 SE 2. procesor: oczywiście C2D: E6550 lub E6750 3. Ram: tutaj to chyba OCZ 2x1GB Platinium Rev2 800MHz lub Patriot LLK 2x 1GB 800MHz CL4 4. HDD: koło 300 GB (moze byc 250) najlepiej ale nie wiem jakiej firmy 5. Obudowa: kupię na allegro obudowę Sharkoon Rebel 9 z 25 cm wiatrakiem, chcę aby zmieściła za najbliże 6 miesięcy GF 9800GTX. 6. i tutaj właśnie miałem największy dylemat. czy kupić teraz 8800 czy czekać na serię 9xxx. postanowiłem ze teraz kupię jakąś karte tanią do 400 zł ( może GF 7900 lub 7600 ??) a za 6 miesięcy wymienię na jakiegoś super diabła... czy taka karta np. 7600GS będzie lepsza od mojego X1600Pro?? 7. Zasilacz: tutaj już polegam na was nie wiem jaki bedzie dobry zeby w przyszłości pociągnął 9800 GTX lub GTS. 8. Nagrywarka DVD: jakas dobra w sensie nagrywania i odczytu( może jakis Pionnier??) no to tyle teraz czekam na wasze oceny i propozycje zmian z góry dzięki pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...