Skocz do zawartości
Gosu

Linksys Wag200g +compact Wirelees G

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,niedawno zakupiłem ten router i karte wifi (naraze korzystam na jednym kompie) i co jakiś czas stopuje mi połączenie z netem,tj po prostuprzestaje działać internet np otwieram strone moziili i nic nie dzieje się,pinguje do wp.pl i równiez brak odzewu po jakichś 25-30u sekundach internet wraca do normy.

Początkowo myslalem ze to problem z zasięgiem bo router stał za grubą ścianą i miałem zasięg 50-65 %,teraz stoi w innym miejscu i zasięg mam 96-100% ale problem występuje nadal.

W ustawieniach mam jak zalecane tutaj http://pomoc.x.pl/modules.php?35

mam Netie 6mb na łączu TP.

Czy ktoś spotkałsię z takim problemem,co to może być?

 

EDIT:

Dzwoniłęm teraz do Netii zgłosiłęm problem jako awarie,spadła mi też przepustowść łącza.

Na modemie kiedy to się dzieje gasną lampki -DSL i INTERNET po chwili zapala się DSL a INTERNET na czerwono,i dopiero po jakichś 30sekundach zapala się na zieolono,cholera może to Netia ma jakieś problemy?

Edytowane przez Gosu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam dokladnie ten sam problem. Tyle ze czasami jak sie net rozlaczy i zaswieci sie czerwona dioda tak kaput. Trzeba restartowac router. Zglaszalem ten problem mnostwo razy, wymienialem router na nowy, korzystalem z pomocy konsultanta linksysa i nic. Walcze z tym juz jakis miesiac i nadal mam problem. Masakra. Panowie z tp kilkakrotnie zmieniali jakies porty na centrali ale nic nie pomoglo. Mowia ze ostatnia deska ratunku jest poprostu zmniejszenie predkosci z 2MB na 1MB gdyz mam ponad 3km do centrali i to moze byc powodem utraty synchronizacji... Zobaczymy.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak Cię rozłącza to próbowałeś w menu Status dać disconnect i connect ? U mnie przy źle skonfigurowany routerze to pomagało.

 

przy zle skonfigurowanym routerku to byc moze ale jesli masz dobra konf to ta opcja nic Ci nie pomoze. Multimo poprostu delikatnie mówiąc przygrało w kulki nieoznajmiając abonenta o mozliwosciach braku synchronizacji przy długich odległościach do centrali. Najchetniej to by Ci wepchali 6mb a pozniej sie martw czy Cie bedzie rozlaczac czy nie, dzwon po tysiac razy i tłumacz im:/ wymienilem 2 razy linksys'a WAG200 na nowego stawiajac opinie ''wadliwego'' w sklepie. Oczywiscie koledzy z dobrego serca wymienili mi go ale jak sie okazuje to wogole nie byla wina routerka. Pomoc techniczna multimo miala czelnosc jeszcze proponowac mi kolejna wymiane tym razem na innego producenta. Ale to sie mija z celem bo skoro dzialo sie tak na 3ch linksysach to zaden tani d-link czy cos podobnego nie zmieni sytuacji:/ Panowie z tp 3 razy byli bawili sie portami co niby mialo pomoc a jednak nie pomoglo. Zamiast raz a dobrze postawic diagnoze i zrobic co trzeba to sie bawia jak dzieci w piaskownicy:/ Porazka:/ Na koncu Ci powiedza - ''ostatnia deska ratunku jest zmniejszenie transferu o polowe'' - nie latwiej odrazu bylo poewiedziec o co chodzi? teraz czekaj kolejny miesiac z podpisywaniem jakiegos anexu i miesiac bez neta:/ ehhhh;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...