Gosu Opublikowano 14 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2007 (edytowane) Witam,niedawno zakupiłem ten router i karte wifi (naraze korzystam na jednym kompie) i co jakiś czas stopuje mi połączenie z netem,tj po prostuprzestaje działać internet np otwieram strone moziili i nic nie dzieje się,pinguje do wp.pl i równiez brak odzewu po jakichś 25-30u sekundach internet wraca do normy. Początkowo myslalem ze to problem z zasięgiem bo router stał za grubą ścianą i miałem zasięg 50-65 %,teraz stoi w innym miejscu i zasięg mam 96-100% ale problem występuje nadal. W ustawieniach mam jak zalecane tutaj http://pomoc.x.pl/modules.php?35 mam Netie 6mb na łączu TP. Czy ktoś spotkałsię z takim problemem,co to może być? EDIT: Dzwoniłęm teraz do Netii zgłosiłęm problem jako awarie,spadła mi też przepustowść łącza. Na modemie kiedy to się dzieje gasną lampki -DSL i INTERNET po chwili zapala się DSL a INTERNET na czerwono,i dopiero po jakichś 30sekundach zapala się na zieolono,cholera może to Netia ma jakieś problemy? Edytowane 14 Września 2007 przez Gosu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alive Opublikowano 21 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2007 ja mam dokladnie ten sam problem. Tyle ze czasami jak sie net rozlaczy i zaswieci sie czerwona dioda tak kaput. Trzeba restartowac router. Zglaszalem ten problem mnostwo razy, wymienialem router na nowy, korzystalem z pomocy konsultanta linksysa i nic. Walcze z tym juz jakis miesiac i nadal mam problem. Masakra. Panowie z tp kilkakrotnie zmieniali jakies porty na centrali ale nic nie pomoglo. Mowia ze ostatnia deska ratunku jest poprostu zmniejszenie predkosci z 2MB na 1MB gdyz mam ponad 3km do centrali i to moze byc powodem utraty synchronizacji... Zobaczymy..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrOOliK89 Opublikowano 21 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2007 (...) A jak Cię rozłącza to próbowałeś w menu Status dać disconnect i connect ? U mnie przy źle skonfigurowany routerze to pomagało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alive Opublikowano 21 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2007 A jak Cię rozłącza to próbowałeś w menu Status dać disconnect i connect ? U mnie przy źle skonfigurowany routerze to pomagało. przy zle skonfigurowanym routerku to byc moze ale jesli masz dobra konf to ta opcja nic Ci nie pomoze. Multimo poprostu delikatnie mówiąc przygrało w kulki nieoznajmiając abonenta o mozliwosciach braku synchronizacji przy długich odległościach do centrali. Najchetniej to by Ci wepchali 6mb a pozniej sie martw czy Cie bedzie rozlaczac czy nie, dzwon po tysiac razy i tłumacz im:/ wymienilem 2 razy linksys'a WAG200 na nowego stawiajac opinie ''wadliwego'' w sklepie. Oczywiscie koledzy z dobrego serca wymienili mi go ale jak sie okazuje to wogole nie byla wina routerka. Pomoc techniczna multimo miala czelnosc jeszcze proponowac mi kolejna wymiane tym razem na innego producenta. Ale to sie mija z celem bo skoro dzialo sie tak na 3ch linksysach to zaden tani d-link czy cos podobnego nie zmieni sytuacji:/ Panowie z tp 3 razy byli bawili sie portami co niby mialo pomoc a jednak nie pomoglo. Zamiast raz a dobrze postawic diagnoze i zrobic co trzeba to sie bawia jak dzieci w piaskownicy:/ Porazka:/ Na koncu Ci powiedza - ''ostatnia deska ratunku jest zmniejszenie transferu o polowe'' - nie latwiej odrazu bylo poewiedziec o co chodzi? teraz czekaj kolejny miesiac z podpisywaniem jakiegos anexu i miesiac bez neta:/ ehhhh;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...