aka_rock Opublikowano 24 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2007 (edytowane) Gram sobie wczoraj w CS:S i pewnym momencie monitor gaśnie[czarny ekran, pali się żółte światełko]. Daje resa, i przy włączaniu się komputera nie ma napisów tylko na całym ekranie jest coś jak szary ekran na telewizorze przy szukaniu kanałów, tylko, że nie szary kolor a takie troche kolorowe[postaram się później wrzucić zdjęcie]. Po dźwięku słychać, że wszystko się ładuje, monitor robi się raz czarny, a potem znów cały ekran w kolorach(kiedy powinny pojawiać się napisy). W momencie, w którym wchodzi windows nie jest ok, normalnie długo hałasuje dysk zanim się włączą wszystkie progsy, a tu 0 hałasu prawie, czyli sam windows nie wchodzi. Wie ktoś może czego to mogą być objawy? Szczególnie mnie intryguje to co widzę na monitorze ;D Czy to może być grafa? Nie znam się, ale myślę, że jak zamiast napisów ekran w kolorach to może być grafa, tylko że troche tą teorie zaprzecza fakt, ze sam windows nie wchodzi[chyba ze windows padl dodatkowo, co jest raczej malo prawdopodobne]. Rzeczy już sprawdzone: RAM - OK Monitor - OK wentylki oczywiscie wszystkie się kręcą na pierwszy rzut okiem i nosem, nic nie wydaje się być spalone ;] konfiguracja; e6420 foxconn P35A RAM 2x1GB a-data ee+ cl4 800 topower 420W galaxy 6600gt seagate 80GB sata UPDATE: Problem rozwiązany. Grafa padła. Chwilowo dorwałem S3 Virge, póki nie sprawię sobie czegoś lepszego. Edytowane 27 Września 2007 przez aka_rock Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...