gooliver Opublikowano 20 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2007 Mam pytanie do osób, którzy kupowali wcześniej LCD w komputroniku. Jest możliwość u nich przetestowania monitora w sklepie przed odbiorem? Ja swój (acer) już zamówiłem i czekam aż dostarczą go do sklepu. Chciałbym się przekonać czy nie ma bad ani sub pixeli. I drugie pytanie: co jeśli dopiero w domu zauważę te bad pixele a ich ilość jest zgodna z normą ISO? Mam jakąś możliwość oddania im sprzętu bez podania przyczyny? - coś słyszałem, że do 2 tygodni od kupna można tak zrobić, czy się mylę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelius Opublikowano 20 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2007 Mam pytanie do osób, którzy kupowali wcześniej LCD w komputroniku. Jest możliwość u nich przetestowania monitora w sklepie przed odbiorem? Ja swój (acer) już zamówiłem i czekam aż dostarczą go do sklepu. Chciałbym się przekonać czy nie ma bad ani sub pixeli. I drugie pytanie: co jeśli dopiero w domu zauważę te bad pixele a ich ilość jest zgodna z normą ISO? Mam jakąś możliwość oddania im sprzętu bez podania przyczyny? - coś słyszałem, że do 2 tygodni od kupna można tak zrobić, czy się mylę? Najprosciej zadzwonic i sie zapytac. Przy braniu laptopa mozna bylo obejrzec sprzet, ale byl na miejscu , wiec nie wiem jak ze sprzetem na zamowienie. Dalej przez 10 dni jak bierzesz przez internet mozesz oddac bez podania przyczyny. Ale nie wiem czy to dziala jesli odbierasz osobiscie w sklepie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinii Opublikowano 20 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2007 Kupowalem monitor w centrali (na ul. wolczynskiej) i dostalem tam pake z magazynu. Byla kolejka wiec podjarany wzialem monitor do domu i tam okazalo sie, ze ramka zewnetrzna odstaje sporo w dolnej krawedzi monitora. Zadzwonilem szybko do kumpla, a on poinformowal mnie, ze przy okienku wisi kartka zeby obejrzec sprzet pod wzgledem wad mechanicznych, bo potem nie uwzgledniaja reklamacji. Rzeczywiscie taka kartka wisiala, ale w ferworze zakupow w ogole jej nie zauwazylem. W sklepach pokazuja sprzet, podlaczaja i wszystko mozesz zobaczyc. Do tego daja Ci tydzien na sprawdzenie go w domu. Jak wszystko jest ok, to przchodzisz po tygodniu z gwarancja do podbicia. Jesli cos jest nie tak, to sprzedawca zapewnia, ze wymienia 'od reki' na nowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gooliver Opublikowano 20 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2007 To super mam nadzieję, że w Łodzi też nie będą robić problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...