cactus Opublikowano 6 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2007 JAk to jest z ta gwarancją? Jesli jest sobie lapek kupion w USA - (bez miedzynarodowej gwarancji) - wiadomo tam za kazda gwarancje każą sobie slono doplacać, to czy jesli taki lapek sie popsuje niedlugo po kupnie to w Polsce np w HP moge ubiegac sie o jakaś darmową naprawe. W dawnych czasach bylo tak że markowe firmy takie jak HP naprawialy swoj sprzet nawet kupiony poza granicami kraju jesli usterki byly typowa wadą produkcyjną lub materialową. Pamietam że kumpel poszedl do serwisu HP jedynie z data zakupu i mu to zrobili mimo że lapek nie byl polski. Jak to jest teraz jesli ma sie wylacznie paragon z USA i pare innych papierkow z zakupu? JEst jakas szansa na naprawe gwarancyjną ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeanx Opublikowano 6 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2007 jeżeli nie ma tego zaznaczonego w karcie gwarancyjnej, że dotyczy Polski to na żadną promocję Świątecznom nie możesz liczyć ryzyk fizyk, kupujesz na miejscu - przeplacasz - masz gwarancję, kupujesz w USA - oszczędzasz - nie masz gwarancji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...