Skocz do zawartości
Ajwer

Pytanie O Kompresor

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

 

Dzisiaj byłem na skupie złomu w poszukiwaniu części do FC i po wejściu na plac moim oczom ukazała się kupka leżących pod szopą kompresorów. Większość były to 90 W kompresorki od lodówek ale było też kila silniejszych. Gdy podnosiłem kompresory w większości z nich coś grzechotało przy poruszeniu.

 

I tu się pojawia moje pytanie czy ten luz w środku oznacza że kompresor jest uszkodzony i nie warto go brać do domu lutować kabli i sprawdzać?? Jak jeszcze można stwierdzić co warto przetestować??

 

Z góry przepraszam za durne pytanie jednak jestem początkujący (bardzo) w kwestii FC co widać po moich wypowiedziach i praktycznie dziś pierwszy raz miałem w rękach te sprężarki.

 

z góry dziękuję i pozdrawiam

Łukasz

 

Ps. jak zniosę już do domu jak sprawdzić czy sprężarka jest dobra??

Edytowane przez Ajwer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dzisiaj byłem na skupie złomu w poszukiwaniu części do FC i po wejściu na plac moim oczom ukazała się kupka leżących pod szopą kompresorów. Większość były to 90 W kompresorki od lodówek ale było też kila silniejszych. Gdy podnosiłem kompresory w większości z nich coś grzechotało przy poruszeniu.

 

I tu się pojawia moje pytanie czy ten luz w środku oznacza że kompresor jest uszkodzony i nie warto go brać do domu lutować kabli i sprawdzać?? Jak jeszcze można stwierdzić co warto przetestować??

 

Z góry przepraszam za durne pytanie jednak jestem początkujący (bardzo) w kwestii FC co widać po moich wypowiedziach i praktycznie dziś pierwszy raz miałem w rękach te sprężarki.

 

z góry dziękuję i pozdrawiam

Łukasz

 

Ps. jak zniosę już do domu jak sprawdzić czy sprężarka jest dobra??

1. Ciezko mi teraz pisac cokolwiek

2. Jak potrzasasz kompresorem, to slychac obijanie sie tlokow? czy czegos tam o scianki - tak ma byc.