RYBA86 Opublikowano 18 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2008 Witam, po pierwsze mam nadzieję, że nie powtrzyłem tematu ale nie mogłem tego nigdzie znaleźć. Problem polega na tym, że jeśli odpalam jakąś grę 3D dajmy na to Counter Strike 1.6 to mam 60FPS i nic więcej, jest to w 100% wina włączonej synchronizacji pionowej. I teraz czy znalazł by się ktoś na tyle mądry co potrafiłby wyłączyć ją na stałe, wiem, że można wyłączyć ją w opcjach gry ale w przypadku np. CS'a nie ma takiej opcji ani komendy. Jest to bardzo denerwujące zważywszy fakt, że danej opcji nie ma w ustawieniach sterownika do tej karty graficznej. Bardzo proszę o pomoc z tym problemem. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RYBA86 Opublikowano 20 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2008 Nie ma żadnych ekspertów ? :( Niemożliwe na tym forum ;> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość -X- Opublikowano 21 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2008 Na INTEL GMA X3100 nie da sie wyłaczyć V-sync z poziomu sterownika. Spróbuj RivaTuner btw. w CS 1.6 wpisz w konsoli: developer 1 Liczba klatek powinna wyjść poza 60 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RYBA86 Opublikowano 23 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2008 Niestety ale nic to nie wniosło do tematu, riva tuner nie działa poprawnie, po zmianie różnych opcji w tym programie nie ma efektów. Developer 1 w CS także nie pomaga... :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nedudej Opublikowano 26 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2008 Podczepię się do tematu ze swoim pytaniem, mianowicie Jak u was wygląda sprawa z przyspieszeniem teksturowania AGP (sprawdza się to w dxdiag zakładka ekran) u mnie cały czas jest niedostępne.... Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość -X- Opublikowano 22 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2008 Podczepię się do tematu ze swoim pytaniem, mianowicie Jak u was wygląda sprawa z przyspieszeniem teksturowania AGP (sprawdza się to w dxdiag zakładka ekran) u mnie cały czas jest niedostępne.... Pozdrawiam. To nie jest karta na porcie AGP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MesJasZ Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2008 ona ma technologię dynamic memory Intela (normalnie w 2D bierze 8MB z ramu, a jak trzeba zeżre i do 384MB). to juz w gma900 było bodajże Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...