kziel1 Opublikowano 21 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2008 Panski product zostal uznany za EOSL Wybrany przez Państwa produkt osiągnal koniec cyklu życiowego. Wsparcie dla niego będzie ograniczało się do materiałów dostepnych na stronie internetowej Creative Customer Support w dniu gdy zakończono produkcję tego urządzenia.Zasoby obejmuja artykuły z Knowledge Base, aktualizacje oprogramowania i sterowników oraz dokumentację produktu. Przeszukaj archiwa. Zapraszamy także do korzystania z forów dyskusyjnych w celu uzyskania dalszych informacji na temat nie wytwarzanych już urządzeń. W celu uzyskania dalszych informacji na temat EOSL prosze przejrzeć listę frequently asked questions. - Nie jest to sprzeczne z Panstwa prawami gwarancyjnymi zgodnymi z odpowiednimi ustawani prawa polskiego - to z obslugi klienta creative'a. co po ludzku to znaczy? ze gwarancje moge sobie wsadzic w dupe czy co? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 21 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2008 (edytowane) Mozesz opisac problem szerzej? Dostales podobna wiadomosc w momencie zlozenia przedmiotu na gwarancje czy w innym przypadku? I daj linka do FAQ o EOSL creative'a, zreszta przeczytaj tam co jeszcze pisza. Jesli creative daja gwarancje wieczysta, to znaczy iz gwarancja obejmuje dany produkt do momentu zakonczenia jego produkcji. Ale pierwsze slysze, zeby udzielano wieczystej na cokolwiek innego anizeli RAM. Edytowane 21 Lutego 2008 przez Aurora001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...