shooter Opublikowano 11 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2008 czy wiadomo moze juz cos kiedy bedzie nastepca 280gtx i 260gtx? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrKleiner Opublikowano 11 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2008 Niby w grudniu jeżeli chodzi Ci o odnowione wersje;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plastekk Opublikowano 11 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2008 Mam chłodzenie tr hr-03 + i który pasuje ponoć na serie g80 ale po zmierzeniu rozstawu jest identyczny jak w 260gtx bo kolega mierzył więc to chłodziwo powinno pasować na tą kartę ktoś je zakładał ? na 260 lub 280? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wos Opublikowano 11 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2008 http://www.hardwarecanucks.com/forum/hardw...-review-10.html kolega chyba zle zmierzyl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spoxxx Opublikowano 11 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2008 Co powiecie na mały teścik? Wyniki trzeba przeklejać z pliku txt, proszę ich nie poprawiać ;) http://www.gamershell.com/news_63944.html Mój wynik, na screenie ustawienia: Game Version: 1.2.0.0 Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Dodatek Service Pack 3 (2600.xpsp.080413-2111) DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904) Graphics Card Info: NVIDIA GeForce GTX 260 [896 MB] Driver: 6.14.0011.8042 CPU Info: Intel® Pentium® Dual CPU E2160 @ 1.80GHz (2 CPUs) Usable System Memory: 2046 MB Video Settings During Benchmark: Screen Resolution: 1680 x 1050 * [32], fullscreen Using Shader Profile: 3.0 Antialias Mode: 8x Anisotropic Mode: 16x Graphics & Shader Settings: Texture Quality: high Shader Quality: high High Quality Bumpmaps: enabled Environment Mapping: enabled Glow Filter: enabled Ship Color Variations: enabled More Dynamic Lights: enabled Used Vertexsize: 40 bytes Framerates -------------------------------------------------------------------------------- Scene "Trade" 31.2 average fps 11.0 minimum fps 68.0 maximum fps Scene "Fight" 65.2 average fps 24.0 minimum fps 145.0 maximum fps Scene "Build" 84.6 average fps 49.0 minimum fps 125.0 maximum fps Scene "Think" 39.4 average fps 22.0 minimum fps 65.0 maximum fps Overall average framerate: 55.1 fps Procek 3.3, grafa 650/1400/1150. ja testowalem w troche wiekszej rozdzialce ponizej wynik :) -------------------------- X3 - Terran Conflict -------------------------- Game Version: 1.2.0.0 Operating System: Windows Vista™ Ultimate (6.0, Build 6001) Service Pack 1 (6001.vistasp1_gdr.080917-1612) DirectX Version: DirectX 10 Graphics Card Info: NVIDIA GeForce GTX 280 [2547 MB] Driver: 7.15.0011.8043 CPU Info: Intel® Core2 Duo CPU E8400 @ 3.00GHz (2 CPUs), ~4.3GHz Usable System Memory: 3582 MB Video Settings During Benchmark: Screen Resolution: 1920 x 1200 * [32], fullscreen Using Shader Profile: 3.0 Antialias Mode: 8x Anisotropic Mode: 16x Graphics & Shader Settings: Texture Quality: high Shader Quality: high High Quality Bumpmaps: enabled Environment Mapping: enabled Glow Filter: enabled Ship Color Variations: enabled More Dynamic Lights: enabled Used Vertexsize: 40 bytes Framerates -------------------------------------------------------------------------------- Scene "Trade" 51.5 average fps 20.0 minimum fps 122.0 maximum fps Scene "Fight" 112.0 average fps 42.0 minimum fps 252.0 maximum fps Scene "Build" 119.4 average fps 80.0 minimum fps 160.0 maximum fps Scene "Think" 56.7 average fps 38.0 minimum fps 102.0 maximum fps Overall average framerate: 84.9 fps Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KZI Opublikowano 11 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2008 Nooo, ładny wynik! Puść w 1680, jeżeli możesz ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ns5 Opublikowano 11 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2008 (edytowane) I jeszcze w 1920x1080 :D oc z wszystkim na max ;] Co powiecie na mały teścik? Wyniki trzeba przeklejać z pliku txt, proszę ich nie poprawiać ;) http://www.gamershell.com/news_63944.html Mój wynik, na screenie ustawienia: Game Version: 1.2.0.0 Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Dodatek Service Pack 3 (2600.xpsp.080413-2111) DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904) Graphics Card Info: NVIDIA GeForce GTX 260 [896 MB] Driver: 6.14.0011.8042 CPU Info: Intel® Pentium® Dual CPU E2160 @ 1.80GHz (2 CPUs) Usable System Memory: 2046 MB Video Settings During Benchmark: Screen Resolution: 1680 x 1050 * [32], fullscreen Using Shader Profile: 3.0 Antialias Mode: 8x Anisotropic Mode: 16x Graphics & Shader Settings: Texture Quality: high Shader Quality: high High Quality Bumpmaps: enabled Environment Mapping: enabled Glow Filter: enabled Ship Color Variations: enabled More Dynamic Lights: enabled Used Vertexsize: 40 bytes Framerates -------------------------------------------------------------------------------- Scene "Trade" 31.2 average fps 11.0 minimum fps 68.0 maximum fps Scene "Fight" 65.2 average fps 24.0 minimum fps 145.0 maximum fps Scene "Build" 84.6 average fps 49.0 minimum fps 125.0 maximum fps Scene "Think" 39.4 average fps 22.0 minimum fps 65.0 maximum fps Overall average framerate: 55.1 fps Procek 3.3, grafa 650/1400/1150. -------------------------- X3 - Terran Conflict -------------------------- Game Version: 1.2.0.0 Operating System: Windows Vista™ Home Premium (6.0, Build 6001) Service Pack 1 (6001.vistasp1_gdr.080917-1612) DirectX Version: DirectX 10 Graphics Card Info: ATI Radeon HD 4800 Series [1786 MB] Driver: 7.15.0010.0149 CPU Info: Intel® Core2 Duo CPU E8500 @ 3.16GHz (2 CPUs), ~4.2GHz Usable System Memory: 3070 MB Video Settings During Benchmark: Screen Resolution: 1680 x 1050 * [32], fullscreen Using Shader Profile: 3.0 Antialias Mode: 8x Anisotropic Mode: 16x Graphics & Shader Settings: Texture Quality: high Shader Quality: high High Quality Bumpmaps: enabled Environment Mapping: enabled Glow Filter: enabled Ship Color Variations: enabled More Dynamic Lights: enabled Used Vertexsize: 28 bytes Framerates -------------------------------------------------------------------------------- Scene "Trade" 54.9 average fps 16.0 minimum fps 127.0 maximum fps Scene "Fight" 119.5 average fps 44.0 minimum fps 278.0 maximum fps Scene "Build" 161.1 average fps 92.0 minimum fps 296.0 maximum fps Scene "Think" 71.9 average fps 38.0 minimum fps 140.0 maximum fps Overall average framerate: 101.9 fps :wink: później w wyższej rozdziałce :D Edytowane 11 Listopada 2008 przez Ns5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shooter Opublikowano 11 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2008 Niby w grudniu jeżeli chodzi Ci o odnowione wersje;)A coś bardziej rewolucyjnego się kroi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 11 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2008 Na coś nowego to sobie poczekasz jeszcze rok czasu - gt300. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 12 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2008 Co chwilę inne plotki są co do następców. Premiera GT206 już była przekładana dwa razy, teraz niby rzeczywiście ma to być grudzień. Jedyna zmiana to przejście na 55 nm, referencyjne taktowania mają zostać takie same. GT216 ma teoretycznie pojawić się w pierwszym kwartale 2009, ma to być GT200 w 40 nm, ilość shaderów ma zostać taka sama (240) ale taktowania mają znacznie wzrosnąć. Ten wynalazek wydaje mi się jednak mało prawdopodobny, wątpię żeby zdąrzyli z 40 nm do wiosny. GT212 ma pojawić się w czerwcu jako odpowiedź na RV870. Układ ma mieć 384 shadery i być w 40 nm. Ten układ prawie na pewno się pojawi, czy rzeczywiście w czerwcu zależy zapewne głównie od AMD i od tego kiedy wypuszczą HD 58x0. Ogólnie to ta karta może być bardzo ciekawa. O GT300 nie wiadomo nic, poza tym że mamy na niego długo poczekać, ale ma przynieść spore zmiany, w tym DX11. Jako że DX11 ma nie być od początku w Windows 7, więc zapewne nie będą się z tym bardzo spieszyć. W międzyczasie czekamy jeszcze na GX2 260, ale o nim też na razie nie wiele wiadomo. A ile w tym wszystkim prawdy, tego nie wie nikt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shooter Opublikowano 12 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2008 Dzięki bardzo za wyczerpującą odpowiedź. Czyli na chwilę obecną najciekawiej prezentuje się GT212 a o GT300 mało wiadomo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dextor Opublikowano 13 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2008 (edytowane) Co powiecie na mały teścik? Wyniki trzeba przeklejać z pliku txt, proszę ich nie poprawiać ;) http://www.gamershell.com/news_63944.html Mój wynik, na screenie ustawienia: Game Version: 1.2.0.0 Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Dodatek Service Pack 3 (2600.xpsp.080413-2111) DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904) Graphics Card Info: NVIDIA GeForce GTX 260 [896 MB] Driver: 6.14.0011.8042 CPU Info: Intel® Pentium® Dual CPU E2160 @ 1.80GHz (2 CPUs) Usable System Memory: 2046 MB Video Settings During Benchmark: Screen Resolution: 1680 x 1050 * [32], fullscreen Using Shader Profile: 3.0 Antialias Mode: 8x Anisotropic Mode: 16x Graphics & Shader Settings: Texture Quality: high Shader Quality: high High Quality Bumpmaps: enabled Environment Mapping: enabled Glow Filter: enabled Ship Color Variations: enabled More Dynamic Lights: enabled Used Vertexsize: 40 bytes Framerates -------------------------------------------------------------------------------- Scene "Trade" 31.2 average fps 11.0 minimum fps 68.0 maximum fps Scene "Fight" 65.2 average fps 24.0 minimum fps 145.0 maximum fps Scene "Build" 84.6 average fps 49.0 minimum fps 125.0 maximum fps Scene "Think" 39.4 average fps 22.0 minimum fps 65.0 maximum fps Overall average framerate: 55.1 fps Procek 3.3, grafa 650/1400/1150. -------------------------- X3 - Terran Conflict -------------------------- Game Version: 1.2.0.0 Operating System: Windows Vista™ Home Premium (6.0, Build 6001) Service Pack 1 (6001.vistasp1_gdr.080917-1612) DirectX Version: DirectX 10 Graphics Card Info: NVIDIA GeForce GTX 260 [2290 MB] Driver: 7.15.0011.7824 CPU Info: Intel® Core2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs), ~3.0GHz Usable System Memory: 3326 MB Video Settings During Benchmark: Screen Resolution: 1680 x 1050 * [32], fullscreen Using Shader Profile: 3.0 Antialias Mode: 8x Anisotropic Mode: 16x Graphics & Shader Settings: Texture Quality: high Shader Quality: high High Quality Bumpmaps: enabled Environment Mapping: enabled Glow Filter: enabled Ship Color Variations: enabled More Dynamic Lights: enabled Used Vertexsize: 40 bytes Framerates -------------------------------------------------------------------------------- Scene "Trade" 41.5 average fps 15.0 minimum fps 93.0 maximum fps Scene "Fight" 89.6 average fps 32.0 minimum fps 207.0 maximum fps Scene "Build" 109.1 average fps 68.0 minimum fps 148.0 maximum fps Scene "Think" 49.2 average fps 29.0 minimum fps 82.0 maximum fps Overall average framerate: 72.3 fps dla wyzszej rozdzielczosci -------------------------- X3 - Terran Conflict -------------------------- Game Version: 1.2.0.0 Operating System: Windows Vista™ Home Premium (6.0, Build 6001) Service Pack 1 (6001.vistasp1_gdr.080917-1612) DirectX Version: DirectX 10 Graphics Card Info: NVIDIA GeForce GTX 260 [2290 MB] Driver: 7.15.0011.7824 CPU Info: Intel® Core2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs), ~3.0GHz Usable System Memory: 3326 MB Video Settings During Benchmark: Screen Resolution: 1920 x 1200 * [32], fullscreen Using Shader Profile: 3.0 Antialias Mode: 8x Anisotropic Mode: 16x Graphics & Shader Settings: Texture Quality: high Shader Quality: high High Quality Bumpmaps: enabled Environment Mapping: enabled Glow Filter: enabled Ship Color Variations: enabled More Dynamic Lights: enabled Used Vertexsize: 40 bytes Framerates -------------------------------------------------------------------------------- Scene "Trade" 40.9 average fps 14.0 minimum fps 96.0 maximum fps Scene "Fight" 85.7 average fps 31.0 minimum fps 193.0 maximum fps Scene "Build" 97.8 average fps 66.0 minimum fps 136.0 maximum fps Scene "Think" 47.1 average fps 29.0 minimum fps 83.0 maximum fps Overall average framerate: 67.9 fps procek ~3.4 GPU 660/1426/1215 Co ciekawe w sumie niewielkie roznice fps miedzy rozdzielczosciami Edytowane 13 Listopada 2008 przez dextor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 14 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2008 (...)procek ~3.4 GPU 660/1426/1215 Co ciekawe w sumie niewielkie roznice fps miedzy rozdzielczosciami Podobną zależność wykazywał X3 Reunion, a to chyba shit tego samego pokroju :wink: pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plastekk Opublikowano 14 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2008 Moja 280gtx od Gigabyte poszła się kochać ;( Dobrze że nowa 280gtx już w drodze :) Jakie temperautry osiągaliście w stresie na AC? bo mój giguś dobijał do 110* bez problemów ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 14 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2008 co sie jej stalo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 14 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2008 Jak się używa obudowy do pieczenia bułek to nie problem usmażyć kartę :lol2: pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plastekk Opublikowano 14 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2008 akurat bez obudowy to się stało. A co jej sie stało to nie wiem.. Włączyłem ją i miałą różowy bios na pulpicie normal 3d normal. Ale za 5min res PC i już czanry obraz i grafka nie wstaje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hyper_2002 Opublikowano 14 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2008 Moja 280gtx od Gigabyte poszła się kochać ;( Dobrze że nowa 280gtx już w drodze :) Jakie temperautry osiągaliście w stresie na AC? bo mój giguś dobijał do 110* bez problemów ;/ Mój Gigabyte w stresie nie przekacza 83C, w IDLE 40% wentyl i 52C . Z kolei na 280 od EVGA w tej samej obudowie tempy w stresie miałem 100C+ :blink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcinpl Opublikowano 15 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2008 Jakie temperautry osiągaliście w stresie na AC? bo mój giguś dobijał do 110* bez problemów ;/No to faktycznie dużo, może radiator nie przylegał dokładnie. U mnie na AC 680/1360/2370 w idle jest 48 C a w stresie jakies 80-83. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltwater Opublikowano 16 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2008 jak myslicie co lepiej kupić w techplanet Gainward GeForce GTX 260 896MB DDR3/448bit TV/DVI PCI-Express Taktowanie pamięci [MHz]: 1998 Taktowanie rdzenia [MHz]: 575 Czestotliwosc RAMDAC [MHz]: 400 za 825zł czy może w sirius EVGA GeForce GTX260 896MB DDR3 PCI-E TV/2xDVI SSC taktowanie pamięci: 2106MHz taktowanie rdzenia: 626MHz taktowanie Shader Clock: 1350MHz za 865zł sam nie wiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 16 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2008 Stawiam na Techplaneta... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBA TM Opublikowano 18 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2008 Mój Gigabyte w stresie nie przekacza 83C, w IDLE 40% wentyl i 52C . Z kolei na 280 od EVGA w tej samej obudowie tempy w stresie miałem 100C+ :blink: U mnie tempy praktycznie takie same :) Stress 80, IDLE 50 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nergal666666 Opublikowano 22 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2008 U mnie tempy praktycznie takie same :) Stress 80, IDLE 50 A moja zaś nie przekracza stres 70c Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hyper_2002 Opublikowano 23 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2008 Każdy będzie miał praktycznie inne... Zależne jest to od temp. otoczenia, jaki jest przewiew w obudowie itd. itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nergal666666 Opublikowano 23 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2008 ciekaw jestem jak sie kręcą te wasze cudeńka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czolo7 Opublikowano 23 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2008 jak bys przeczytal temat to bys wiedzial :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRX Opublikowano 28 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2008 Czy warto wydac 10-20% wiecej za fabrycznie podkrecone karty GTX260/216? Np podstawa niech bedzie EVGA 576MHz, czy taka karta bedzie sie krecila do podobnych poziomow jak fabrycznie podkrecone 630-660MHz (EVGA, BFG, ZOTAC itp)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nergal666666 Opublikowano 28 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2008 Czy warto wydac 10-20% wiecej za fabrycznie podkrecone karty GTX260/216? Np podstawa niech bedzie EVGA 576MHz, czy taka karta bedzie sie krecila do podobnych poziomow jak fabrycznie podkrecone 630-660MHz (EVGA, BFG, ZOTAC itp)? z tym bywa różnie , ja skusiłem sie na fabrycznie kręconą gtx 280 od msi i jestem pełen podziwu gpu z 650 idzie na 790 stabilnie ,to było zaskoczenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michuuu92 Opublikowano 29 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 29 Listopada 2008 ile wyciągnęliście ze Swoich GTXów 260/280 ;) chodzi o takty GPU shadery i pamiątki ;) ja póki co light 650/1375/2400 temperatury wzrosły może o 1stopień w idle dalej 37stopni a w COD5 jak grałem dzis nawet 60stopni nie przekroczyła ;) a jak to jest u was?? pochwalcie się ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hyper_2002 Opublikowano 30 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2008 ile wyciągnęliście ze Swoich GTXów 260/280 ;) chodzi o takty GPU shadery i pamiątki ;) ja póki co light 650/1375/2400 temperatury wzrosły może o 1stopień w idle dalej 37stopni a w COD5 jak grałem dzis nawet 60stopni nie przekroczyła ;) a jak to jest u was?? pochwalcie się ;) To ładne masz tempy :) Mój Gigabyte (nie kręcony) w IDLE wentyl na 40% i temp 52C , a w stresie przy grach typu Crysis , L4D etc. to 80-82C :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...