teraw Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2008 (edytowane) witam kolega zlozyl tani komputerek z czesci ktore walaly sie po domach asus m2n sempron3000 2x512 ddr2 1 dysk na ata nagrywarka dvd potrzebny zasilacz znalazem na allegro 2: fortron - 300W, 18A na 12V delta - 350W, 15A na 12V ktory wziac? edit: fortron ma zlacza sata, ktore sugeruj nowsza konstrukcje, a linie 3 i 5 sa malo wazne dla nowych kompow, wiec chyba wybor padnie na niego, mam racje? Edytowane 3 Kwietnia 2008 przez teraw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croatan Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Nie wiem, nie znam się na zasialczach, ale mam nadzieje, że dobrze doradzę - nie bierz DELTY :) Wypowiedzi nie są pochlebne o tym zasilaczu. Chociaż mogę się mylić :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
q8ic Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Delta z przesyłka troszkę tańsza. Ten fortron wygląda ładnie - na takiego zdrowego nie uzywanego lezaka xD. Z drugiej strony mam fortrona (starszego wprawdzie) 300W 80 mm i wyje - krzywię sie jak mam coś zrobić przy rodzinnym kompie. Mam nadziję że pomogłem ;) Nie wiem, nie znam się na zasialczach, ale mam nadzieje, że dobrze doradzę - nie bierz DELTY :) Wypowiedzi nie są pochlebne o tym zasilaczu. Chociaż mogę się mylić :PMasz rację :lol: nie znasz się :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...