Skocz do zawartości
teraw

Zasilacz Do Slabego Am2

Rekomendowane odpowiedzi

witam

kolega zlozyl tani komputerek z czesci ktore walaly sie po domach

asus m2n

sempron3000

2x512 ddr2

1 dysk na ata

nagrywarka dvd

potrzebny zasilacz

znalazem na allegro 2:

fortron - 300W, 18A na 12V

delta - 350W, 15A na 12V

ktory wziac?

edit:

fortron ma zlacza sata, ktore sugeruj nowsza konstrukcje, a linie 3 i 5 sa malo wazne dla nowych kompow, wiec chyba wybor padnie na niego, mam racje?

Edytowane przez teraw

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Delta z przesyłka troszkę tańsza.

Ten fortron wygląda ładnie - na takiego zdrowego nie uzywanego lezaka xD.

Z drugiej strony mam fortrona (starszego wprawdzie) 300W 80 mm i wyje - krzywię sie jak mam coś zrobić przy rodzinnym kompie.

Mam nadziję że pomogłem ;)

Nie wiem, nie znam się na zasialczach, ale mam nadzieje, że dobrze doradzę - nie bierz DELTY :) Wypowiedzi nie są pochlebne o tym zasilaczu. Chociaż mogę się mylić :P

Masz rację :lol: nie znasz się :D

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Nie wiem, nie znam się na zasialczach, ale mam nadzieje, że dobrze doradzę - nie bierz DELTY :)

Masz rację :lol: nie znasz się :D by q8ic

Delta pewnie będzie miała cichszy wentylator, mam 350W - wentyl w niej ledwo się kręci i z 50cm go nie słychać

Edytowane przez przemekbydgoszcz

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

kupilem fortrona.

wolalem go niz delte bo ma lepszy stosunek lini 12 do 5V.

mocniejsza linia 12V daje mi wiekszy zapas, a slabsza 5V sprawa, ze w przypadku mocnego obciazenia dwunastki mniejsza bedzie szansa na wzrost napiecia 5V.

no i ma zlacza sata, ktore moga sie przydac

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Z dwóch podanych przez Ciebie firm o niebo lepszy jest Fortron..jednak radził bym dołożyc troche i kupic markowy zasilacz taki jak Chieftec GPS350-EB-101A