Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

hehe ja mam na q2 przecietnie kolo 700fps w 1024x768

Chyba na detalach na min, bo na GF3(265/570) +XP11x155MHz, mam dwa razy mniej. Czy masz wyłączony dźwięk w teście ??

Ja wpisuje tylko :

timedemo 1

demomap demo1.dm2

 

ma być coś jeszcze ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

on pewnie zrobil timerefresh a nie timedemo, stad tak duzy wynik :)

Moj kumpel na D1000 i V3 zrobil kiedys test, wyszedl za mape dosc daleko, zeby mozliwie malo poligonow bylo widocznych (rysowanych), zrobil timerefresh i w wynik powalil mnie na kolana... 23333 fps (nie ma tu literowki :) tak, tak... ponad dwadziescia trzy tysiace naszych ukochanych efpeesow :D jak chcecie to moze wykombinuje skrina z takiej akcji :) ), coprawda do tylko fps chwilowy, ale wynik mimo wszystko fajny :D acha, zapomnijcie o czyms takim na GF'ach, Q2 bylo optymalizowane pod voodoo, na swoim kompie w tym samym miejscu mialem "zaledwie" kilka tysiecy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wow. Z tym voodoo to racja, wogóle pod voodoo dobrze gry optymalizowali. Pamiętam jak po raz pierwszy zobaczyłem gry pod voodoo to mi szczęka tak opadła jak jeszcze w życiu mi nie opadła po patrzeniu na współczesne gry /prawie DOOM III mi przypomniał jak się szczękę kładzie na stole/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wow. Z tym voodoo to racja, wogóle pod voodoo dobrze gry optymalizowali. Pamiętam jak po raz pierwszy zobaczyłem gry pod voodoo to mi szczęka tak opadła jak jeszcze w życiu mi nie opadła po patrzeniu na współczesne gry /prawie DOOM III mi przypomniał jak się szczękę kładzie na stole/

Taa - to były czasy. Pamiętam pierwszy pokaz u kumpla na 3dfx:

quake2, turok i nfs2 se . Dopiero doom3 wywarł na mnie takie samo

wrażenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehe ja mam na q2 przecietnie kolo 700fps w 1024x768

Chyba na detalach na min, bo na GF3(265/570) +XP11x155MHz, mam dwa razy mniej. Czy masz wyłączony dźwięk w teście ??

Ja wpisuje tylko :

timedemo 1

demomap demo1.dm2

 

ma być coś jeszcze ??

ale ja nie robie timedemo tylko timerefreshem:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehe ja mam na q2 przecietnie kolo 700fps w 1024x768

Hmmm... podaj mi swa konfiguracje grafy jak mozesz... jakis plik cfg or something, co gdzie amm ustawic...

mam taka sama plyte jak ty i athlona 1600+ no i gf2 mx400 64mb

i mam zaledwie 100fps w timerefresh...

help...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie masz wlaczona synchronizacje pionowa (vsync) we wlasciwosciach karty.te 700fps to jest bez spacjalnych zabiegow odpalam q2 wlaczam defaul opengl 1024x768, gl_modulate 50 i jazda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.odpalasz quaka przez quake2.exe lub z autostartu cd wybierasz play :)

2. po pojawieniu sie planszy z roznymi opcjami (tzw. menu) maciskasz tylde (` lub ~) to takie cos pod ESC (Escape)

3. po tym zabiegu od gory planszy zjedzie takie dziwne menu (nie buj sie gra ani grafa sie nie popsuła)

4. w tym menu wpisujesz kolejno TIMEDEMO <spacja> 1 a nastepnie naciskasz <enter>

5 nastepnie wpisujesz DEMOMAP <spacja> DEMO1.DM2 i znowu naciskasz <enter>

 

i gotowe :D

 

sorki za taki opis ale nie moglem sie powstrzymac, mam nadzieje ze nikogo nie obrazilem :lol:

 

aha jeszcze zamiast timedemo podczas gry mozesz wpisac timerefresh

jednak bardziej obiektywny wynik uzyskasz z timedemo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

L€€_$HY kurcze patrze tak na twoj konfig i nie wierze, ty masz naprawde w tym kompie rive 128zx ?????????

Teraz to musisz nam podac jaki uzyskales w q2 wynik, bo pewnie wszyscy beda ciekawi jak na takim procku ta rivka chodzi :twisted:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

L€€_$HY  kurcze patrze tak na twoj konfig i nie wierze, ty masz naprawde w tym kompie rive 128zx ?????????

Teraz to musisz nam podac jaki uzyskales w q2 wynik, bo pewnie wszyscy beda ciekawi jak na takim procku ta rivka chodzi  :twisted:

Jak mi sie uda to podam :)

A te Rivke mam, bo w gry gram rzadko i raczej w takie typu Steel Panthers World at War czy cos, co superdopalacza nie potrzebuje :P

Ale mam zamiar kupic cos lepszego 8)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

L€€_$HY  kurcze patrze tak na twoj konfig i nie wierze, ty masz naprawde w tym kompie rive 128zx ?????????

Teraz to musisz nam podac jaki uzyskales w q2 wynik, bo pewnie wszyscy beda ciekawi jak na takim procku ta rivka chodzi  :twisted:

Zachecony i pouczony przez fi5ha przetestowalem swoja konfiguracje z zabytkowa karta graficzna Riva 128ZX 8 MB. Wszystkie wyniki dla Athlon TB 908 MHz (przy 1,01 GHz komp sie wywracal), demo1.dm2 z Quake 2, full screen, pełnoekranowy antialiasing.

Wyniki nastepujace:

16 bit OpenGL

640 x 480 - 50,2 fps

800 x 600 - 34,3

1024 x 768 - 21,5

 

32 bit (bez OpenGL)

640 x 480 - 40,7 fps

800 x 600 - 29,5

1024 x 768 - 20,1

 

Dzieki fi5h za lopatologiczne wyjasnienia :D Fajnie ze napisales, co to tylda i gdzie to lezy, bo inaczej mialbym klopoty ze znalezieniem ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro wiem jak, to zrobilem sobie testy kompa, na ktorym dzialam w pracy.

Celeron 600, jakas plyta Acera z chipsetem ALi, SDRAM 196 MB, grafa Aladdin TNT2 zintegrowana (32 MB z pamieci systemu), detonatory 28.32.

 

16 bit OpenGL: 640 x 480 - 17,8 fps; 800 x 600 - 14,2; 1024 x 768 - 9,7

32 bit bez OpenGL - odpowiednio: 13,8; 10,0; 6,6.

 

Wyglada na to, ze moja stara STB Velocity 128ZX razem z prockiem nie wypada najgorzej :mrgreen:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach



×
×
  • Dodaj nową pozycję...