Skocz do zawartości
Hondelyk

zwalone tekstury

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie coś takiego się pojawia głównie w GTA3 ja się jest na dużej wysokości (np lecąc DODO). Caszej też pojawia się to w innych grach ale raczej sporadycznie. Zauważyłem że to nie jest zalerzne od kolorów (16 czy 32 bit). Kart nawet jak nie jest podkręcona to i tak ten "bug" się pojawia. Co dziwniejsze pojawia się na karcie która nigdy nie była kręcona.

 

Ja myśle że to jakiś błąd w samej grze, DirectX, OpenGL lub sterowniku karty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobne objawy zauważyłem w grze Serious Sam i RTCW. Co ciekawe w przypadku GF2 Pro lekarstwem był 32 bitowy kolor wtedy problem znikał całkowicie. Natomiast na kartach GF2 MX i GF4 MX włączenie koloru 32 bitowego nie pomagało i efekt ten dalej występował.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to chyba nie tyle z softem związane bo mój stary gf4 po zwarciu na pamięciach (nieuwaga z thermopoxem) dawał taką kiche już zawsze a starszy gf2 miał przegrzane pamięci przy podobnym efekcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie na gta3 dzieje sie podobnie ale tylko na gta, ta gra ma zwalony engine i tyle. A dodem lata sie bardzo prosta nie chce mi sie opisywac całej tej sekwencji ale poprostu trzymasz do przodu i latasz na numerycznej klawiaturzy bodajze 9 i 6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie na gta3 dzieje sie podobnie ale tylko na gta, ta gra ma zwalony engine i tyle. A dodem lata sie bardzo prosta nie chce mi sie opisywac całej tej sekwencji ale poprostu trzymasz do przodu i latasz na numerycznej klawiaturzy bodajze 9 i 6

 

Lateć dodo to ja potrafie. Mój rekord to 881sekund latania bez przerwy. Więcej już mi się nie chciało latać dlatego mam tak mało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach



×
×
  • Dodaj nową pozycję...