Skocz do zawartości
verte

Jaki Wentylator Na Radiator Geforce 3 Ti ?

Rekomendowane odpowiedzi

Dokonałem doniosłego zakupu karty Medion Geforce 3 TI200 :lol2: do swojego przedwojennego komputera. Karta ta nie ma wentylatora, sam radiator, a chciałbym ją lekko podkręcić w RivaTunerze (bez wentylatora nie da raczej rady, bo karta mocno grzeje). Wiąże się z tym pytanie - jaki (tani) wentylator mogę zamontować na tym radiatorze (załączam zdjęcie karty) i jak to zrobić? Jestem amatorem, więc proszę nie podawać zbyt skomplikowanych sposobów ani nie zachęcać do zmiany sprzętu bo jestem zadowolony z tego co mam.

A może zmienić również radiator albo wymienić pastę (pod radiatorem pewnie jest jakaś taśma klejąca a nie pasta)?

post-161108-1214654868_thumb.jpg

Edytowane przez verte

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Możesz "zamontować" obojętnie jaki wiatrak np. 80mm ( może masz jakiś wolny ) i zawiesić go na karcie "gumki" B-) lub opaski zaciskowe. Jak puścisz go na 5v to będzie prawie niesłyszalny i poradzi sobie z chłodzeniem tej karty. Jak masz jakieś pytania to pisz ;] Mogę zapodać zdjęcia.

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dzięki; zwykłe gumki - nie pomyślałem o tym, rzeczywiście można by 80mm wiatrak nawet sznurkiem przymocować :lol2: (czy ktoś już tak robił?), tylko tak patrzę na to zdjęcie karty i zastanawiam się jak to zrobić. Jeśli te gumki czy coś miałyby obejmować całą kartę to zawadza wejście do agp, a jeśli na ukos obchodziłyby wejście to kiepsko widzę stabilność takiego umocowania. Czy wentylator miałby wiać na radiator, czy wyciągać powietrze? Poza tym musiałbym znaleźć jakiś sposób żeby go z zasilacza "puścić na 5v" bo nie mam wolnych wtyków na wentylatory na płycie głównej, a na elektronice się nie znam.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jak masz jakiś stary radiator to możesz go pociąć na kawałki i zrobić z tego radiatory na pamięci na karcie.