Skocz do zawartości
Malina555

Zablokowany Adres Ip Na Rapidzie

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o pomoc w następującej sprawie. Zablokował mi się adres ip ( mam stałe IP ) podczas ściągania pliku przerwało się połączenie, nie mogę wznowić i teraz nie mogę nic ściągać bo rapid cały czas informuje że właśnie pobieram plik i należy poczekać na zakończenie ( nic nie pobieram bo się nie da ) może ktoś z forumowiczów mi pomoże :sad:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam od dwóch tygodni zablokowany IP w takim samym przypadku jak ty, ściągałem, zerwało połączenie i mi cały czas pisze że coś pobieram.Spróbuj wyskrobać jakiś e-mail do supportu, może coś poradzą.Też muszę jakiś tekst wymyślić przez najbliższe dni, bo zaczyna mnie to irytować.Dodam tylko że parę osób też ma od pewnego czasu taki sam problem co my.

Zacytuję parę odpowiedzi kumpli z innego forum jakie dostali od supportu rapida jak wysłali e-maile

» Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - "1"
''Hello,

 

 

we apologize for the problems you are having with our service at the moment.

Please follow the instructions below to try to resolve the problem.

 

1. Please visit the Website "whatismyip.com", or "wasistmeineip.de" to check

your current IP address.

If two different addresses are displayed, it is likely that your Internet

connection is rerouted via proxy servers. In this case we suggest to contact

your network administrator or internet service provider to find a solution

for the problem. You can tell him that we tolerate different IP addresses

within a class C network.

 

2. If the IP check displayed only one or two identical IP addresses, but you

still encounter problems, please check the download logs in your premium

zone (premium zone/view logs). If the table lists various IP addresses used

at the same day and you do not recognize any of them, it is likely that your

account is being used by an unauthorized person. We strongly suggest to

check your computer for "trojans" or "key loggers" and to change your

password (premium zone/settings).

 

If your provider changes your IP address frequently, you can start a second

download 15 minutes after the first one stopped.''

» Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - "2"
Hello,

 

 

Our system checks your IP-address in order to count the downloads. If you are

getting an error message that you are already downloading while no downloads

where made, then your IP is being created by a proxy-server. Proxy servers are

 

placed by ISP's or network administrators to save IP addresses. This can lead

to multiple downloads from one IP.

 

Only Premium Account can make multiple parallel downloads from one IP at the

same time.

 

Please accept our apologies for the inconvenience you have with our service.

 

Best regards,

 

RapidShare AG - Support Team

Edytowane przez G.R.E.G

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

support rs rzadzi... wyslalem im pare dni temu maila, piszac o tym iz ktos z innego kraju korzysta z mojego konta (podalem ip, itp.). Odpowiedziano mi, ze nie ma problemu jesli chodzi o korzystanie z mojego konta z paru komputerow o roznych ip. Nie moge jedynie sciagac rownolegle, na wiecej niz jednym jednoczesnie :blink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...