Jump to content

G.R.E.G

Stały użytkownik
  • Posts

    222
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Everything posted by G.R.E.G

  1. Ostatnio degustowalem pare ciekawych piw. KiNGPiN - Rocknrolla (APA) - Wooow, bardzo smaczne, mocny aromat amerykanskich chmieli i wysoka grejfutowa lekko zalegajaca gorczka. Doctor Brew - Black IPA - ciekawy smak i aromat chmieli oraz aromat prazonego slonecznika. Raduga - Nosferatu (Black IPA) - w porownaniu z piwem od doktorow wypada troche gorzej.mniej intesywne aromaty. Pinta & O'Harra's - Lublin to Dublin - Oatmel Stout - bardzo gladkie piwo (zasluga płatkow owsianych), w aromacie czekolada, kawa, palonosc.
  2. Mi w czerwcu strzeli dycha na tym forum.Pamiętam jeszcze Tweak i ten pustynny layout.Na forum trafiłem przez wyszukiwarkę gdzie wpisałem modding i wyskoczył mi temat o diodach led podświetlających kompa.Nawet mam tą stronę zapisana gdzieś na dysku albo płycie cd.Pamiętam jak robiło się drut-mody na zmianę mnożnika albo napięcia z tyłu socketu A (jak płyta nie pozwalała ESC K7S5A) na Athlonie XP 1700+ oczywiście seria JIUHB.Pamiętam ten skrót do dzisiaj :-) Po sygnaturze (s.775) widać kiedy zmieniły mi się priorytety.Jest samochód to kasę ładuje się w auto a nie w nowe części do kompa i siedzi na forach samochodowych (civicklub.pl) .Z grania też wyrosłem więc mocnego kompa do przeglądania neta nie potrzebuję .Ale tutaj i tak siedzę codziennie, chyba z przyzwyczajenia i chęci bycia na bieżąco co tam słychać w świecie IT.
  3. Ale po co taki drogi? Za 60 zł w zupelnosci wystarczy.Ponizej polecane z zestawów na grudzien http://www.morele.net/lg-gh24nsb0-rbbb-black-bulk-sata-bez-soft-gh24nsb0rbbb-602337/ http://www.morele.net/samsung-dvd-r-rw-24x-sh-224db-black-sata-bulk-bez-softu-ba-sh-224db-bebe-574386/
  4. juz nie strasz go tymi problememi z zasilaczem bo moze wogole nie miec jakichs problemow z tymi nowymi stanami zasilania Haswellow a jak beda jakies problemy to wylaczy te opcje oszczedzania energii w biosie plyty glownej i po sprawie.
  5. Plyty z nowszymi chipsetami nie mają juz złącza ATA na laminacie mozesz napęd podlączyc przez przejsciowke ATA-> SATA (ale podobno te przejsciowki robią czasami jakies problemy, czytalem takie opinie na tym forum) .To juz lepiej chyba zainwestowac w nowy naped SATA za 57 zl np. ten http://www.morele.net/lg-gh24nsb0-rbbb-black-bulk-sata-bez-soft-gh24nsb0rbbb-602337/
  6. szarpnij sie na GTX 780, bo teraz po obnizkach w dobrych cenach chodzi ta karta i podkrec proca i masz maszynke jak ta lala Pamieci masz wystarczajaco.Obecna karta 570 kłuje w oczy przy tym konfigu.Twoj obecny zasilacz pociagnie podkrecony sprzet i GTX-a 780 bez obaw.
  7. na boxowym chlodzeniu ten procek spokojnie pociagnie.Lepszego coolera i tak Ci nie potrzeba bo i tak bys za duzo nie podkrecil tego procka.Procesor Non-K
  8. Moim zdaniem nie warto ladowac kasy w dodatkowe chlodzenie bo i tak za duzo tego proca nie podkrecisz jesli wogole bedziesz chcial cos krecic.Box sobie poradzi z tym prockiem spokojnie.
  9. ale jesli procek byl sprawdzany gdzies tam jak sie kreci to powinien miec odbite slady po pinach w sockecie.czyż nie? Gdzies widzialem foto i5, chyba nawet na tym forum i byly malutkie wglebienia po pinach.
  10. a nie masz czasem wtyczki rozłączanej 6+2pin ? Jesli nie to musisz kupic przejsciowke 6pin na 8 pin http://proline.pl/?p=AKA+PCIE+6PIN+8PIN albo przejsciowke molex na 8 pin http://proline.pl/?p=DELOCK+82397
  11. a przeinstalowalem juz sterowniki do karty graficznej ? Bo miales to zrobic. Masz dosc "starą" wersje sterownikow.Zainstaluj 320.49 albo numerek nizsze i sprawadz w grach i przy przegladaniu neta czy problem dalej wystepuje.
  12. G.R.E.G

    Race Driver Grid 2

    jak uderze w sciane albo cos innego to mam takie zielono-fioletowe pasy (jakbym mial pamieci na karcie zbytnio przekrecone) I mowicie ze to tak ma byc? Smieszni sa ci z Codmasters buahaha
  13. dobrze krecaca sie seria Q6600 miala oznaczenie SLACR.Ale jak patrze na allegro to przewaznie takie są teraz do kupienia.Wiec bierz ktory tanszy z jakas gwarancja rozruchowa.Sam mysle nad takim samym upgradem aby cos ten moj zestaw przyspieszyc wiec daj znac po kupnie jak sie sprawuje Q6600 +HD 7770 w grach.
  14. zwis po godzinie i masz SSD Cruciala, tu znalazlem podobny przypadek http://forum.purepc.pl/topic/351173-zawieszanie-sie-komputera-co-60miunt/ pomoglo wgranie najnowszego firmware do SSD
  15. Witam, do sprzedania: radiator chipsetu Zalman ZM NB47J, stan 6/6, zadnych rys, powierzchnia gladka, wszystko co bylo w komplecie (srubki,pasta, instrukcja, opakowanie) Cena: 20 zł + koszty przesyłki ( list priorytet: 8 zł, paczka ekon: 10 zł, paczka priorytet: 12 zł ) Gry PC, Nowe, w folii, nie otwierane NEED FOR SPEED: Underground (PC) Cena: 18 zł + koszty wysyłki: 9 zł COLIN McRAE RALLY 3 PL (PC) Cena: 10 zł + koszty przesyłki: 9 zł Mozliwy odbiór osobisty na terenie Krosna/Jasła Info na PW Polecam i zapraszam
  16. jak zestaw podany przez tesel jest na lepszych czesciach za ta sama kase, to czemu upierasz sie przy swoim zestawie ? (a sam mowisz ze jestes laikiem komputerowym)
  17. a jaki masz problem w kupieniu przejsciowki 6pin na 8 pin ? np tu: http://proline.pl/?p=AKA+PCIE+6PIN+8PIN
  18. moze chodzi o SB i Blu-Ray http://twojepc.pl/news23444/Sandy-Bridge-nie-nadaje-sie-do-odtwarzania-Blu-ray.html
  19. na guru3d w reckach 660Ti polecali 500-550 Watowe zasilki.wiec Twoj zasilacz spokojnie pociagnie 660
  20. jest 16.08. podobno premiera 660 Ti i temu podobnych.O ktorej mija jakies NDA na recenzje ?
  21. hello pacjent to ST3250620AS, dysk jako systemowy, a problem jest taki ze od czasu do czasu podczas startu kompa nie widac go w biosie (a slychac podczas tego ze w dysku cos delikatnie stuka co 3-4 s),ponowny reset i juz go widzi i laduje system i nic nie stuka wtedy w dysku, czasami dochodzi do paska podczas ladowania windy i mysli mysli ale sie nie zaladuje, problem wystepuje i na 7 i na XP, jak juz pracuje w Windowsie, to zawiesza sie przewaznie jak za duzo stron zaladuje w firefoxie albo operze ale to nie wina robactwa zadnego bo sytem przeskanowany i oba systemy postawione na nowo (czyste i swierzytkie instalki tylko z potrzebnymi najnowszymi strerami), chociaz zawiesza mi czasem kompa nawet przy sluchaniu muzy albo i ot tak sobie jak siedze na pulpicie, komp jak z podpisu.napiecia mierzylem miernikiem i wynosza w stressie 3.43v, 4.96v, 12.17v. ponizej zamieszczami screeny ze smarta, hddtune i mhdd. potrzac na smarta nie widze tam nic nie pokojacego raczej, ale moze Wy cos dostrzezecie z tych screenow i testów.tasmy SATA zmienione tak samo jak gniazda. Aha komp nie krecony.wszystko na default.
  22. he, B-) obecność obowiązkowa, jakie miejsce wybrać ? przed sceną czy na płycie ? bo nie wiem gdzie się ludzie będą lepiej bawić
  23. Podbijam temat, bo mam podobny dylemat Chcę swojej rodzicielce kupić rower stacjonarny, bo jej lekarz zelecił, Przedział cenowy 200 góra 250 zł. I pytanie co polecacie, czym się kierować bo prawdopodobnie będe brał coś z allegro, a tam jest w czym wybierać.
  24. jestem Hardcorem 2 http://www.joemonster.org/filmy/17168/Hard...ntra_7_schodkow
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.