Skocz do zawartości
yuucOm

Fuel

Rekomendowane odpowiedzi

Przed sześcioma laty na rynek miały trafić tworzone przez studio Firetoad Software wyścigi Fuel. Ich premiera nie doszła do skutku, bo programiści zdecydowali się wstrzymać prace nad przedsięwzięciem. Teraz z zamiarem wydania gry o takim samym tytule nosi się brytyjska grupa Codemasters – donosi serwis GameParty.net.

 

Autorzy wyścigowych serii Colin McRae oraz Race Driver mają podobno w przygotowaniu kolejną produkcję ze swego koronnego gatunku. Prezentacja gry opartej na silniku GRID-a ma odbyć się na tegorocznych targach Games Convention, które wystartują w Lipsku dokładnie za dwa tygodnie. Do tego czasu prawdopodobnie nie uzyskamy bardziej szczegółowych informacji na temat nadchodzącego dzieła.

Fuel - otwarta "samochodówka", która bedzie sie rozgrywać na obszarze obejmującym 100000 mil kwadratowych ;o.

 

Zapowiedź:

http://www.gamespot.com/pc/driving/fuel200...tml?sid=6196131

Teaser

http://www.gamespot.com/xbox360/driving/fu...cial-movie?hd=1

 

 

Co jeszcze bedzie zawierał Fuel:

- 100,000-square-mile racer with dynamic weather (jak wyżej :P)

- alternatywny szlaki

- otoczenie które sie da zniszczyć

- gra zostanie wydana przez Codemasters

- multi do 16 osób (i przechodzenie od singla do mp bedzie praktyczne niezauważalne/płynne).

- bedą updaty z nowymi wózkami do ściągnięcia

 

Oczywiście z powodu złożoności gry, ukaże sie ona dopiero w 2009 roku.

Ogólny zarys "fabuły":

Świat cierpi z powodu globalnego ocieplenia, surowce naturalne są na wyczerpaniu. Przez globalne ocieplenie bedziemy mieli dużo "zróżnicowanych terenów".

 

Gra wyjdzie na PC,kloca,PS3 równolegle.

 

Imo może być bardzo ciekawie ale przy tami ogromie mapy tylko 16 playerów ? (na początku chcieli z tego zrobić mmo i nie wiem czy to nie byłby lepszy pomysł). Ogólnie warto na to czekać imo :).

Edytowane przez mechl!k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

Wyścigi kartonowych samochodów sprzedane po raz 3? -_-

Mi nawet to odpowiada. Na co dzień wolę simy ale nie powiem przy Dirt i Grid bawiłem się świetnie jak dla mnie to jedne z najlepszych Arcade w jakie w życiu grałem. Ciekawe czy jeszcze podrasują system uszkodzeń bo lubię sobie czasem włączyć Grida i porobić wypadki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólny zarys "fabuły":

Świat cierpi z powodu globalnego ocieplenia, surowce naturalne są na wyczerpaniu. Przez globalne ocieplenie bedziemy mieli dużo "zróżnicowanych terenów".

To się nadaje do tematu polityka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm takie offroadowe TDU, może być ciekawe. Najbardziej kojaży mi się z grą 1nsane, zresztą też wydaną przez Codemasters. Szkoda tylko że max 16 osób w multi, fajny by był taki dopracowany samochodowy mmog.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie to mnie dziwi ze tak rozbudowanym i dużym terenie tylko 16 osób :|. Może mówili o wersji na klocka (bo przecież każda wersja wyjdzie równolegle).

 

Co do TDU to przecież ma wyjść jej druga cześć (ale słuch o nie zaginął kompletnie ;o) i zawierać też offroadowe klimaty i samochody. Ja sie wiele razy na TDU wkurzałem, szczególnie zmarnowany potencjał multi (mogło być kapitalnie a wyszło tak ze cheaty grają) i brak supportu ale i tak dla mnie to najlepsza samochodówka (razem przy carmmagedon 2, flatout2, interstate 76 ;)).

 

Widze ze te temat został mainem. Postaram sie zrobić porządne (o ile gra bedzie tego warta) FAQ i jak jak ktoś chce coś dodać proszę pisać na PW :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajna zapowiedz Fuel'a:

http://www.gram.pl/art_8APeHe7_Fuel_zapowiedz.html

...Tymczasem Fuel zupełnie inaczej przedstawi interpretację pojęcia "swobody" w rozgrywce. W tej grze nie tylko będzie można, ale nawet będzie trzeba zjechać z wytyczonych ubitych szlaków i pognać przed siebie w dowolnie wybranym kierunku. Tytuł zaoferuje graczom 14 400 (ponad czternaście tysięcy!) kilometrów kwadratowych terenu w całości przygotowanego do pełnej eksploracji - w górę i w dół, w prawo i w lewo oraz gdziekolwiek tylko dusza zapragnie. Totalna wolność, pośród której same drogi i trasy będą miały w sumie około 100 000 (sto tysięcy!!!) mil. I teraz porównajcie to sobie do wspomnianej akapit wcześniej liczby 1600... Prawda, że szczęka opada? A to dopiero jedna z wielu mocnych stron nadchodzącej ścigałki, której "patronuje" Codemasters...

Naprawdę zapowiada się dobra "samochodówka" ;]

 

 

ale fajne cienie:

Dołączona grafika

Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

A ja myślałem, że kierunki to wschód i zachód a nie w górę i w dół :lol: Co jest do cholery z tymi nowymi grami? Lata mijają a cienie w GTA IV i w Fuelu wyglądają gorzej jak te z FC czy HL2 o Thief 3 nie wspominając.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.gamespot.com/xbox360/driving/fu...-trailer-2?hd=1

 

Widać uproszczenia w grafice ale nie jest źle (nie liczać cieni ;]). Mnie ciekawi model jazdy - fajnie jakby było podobny do tego z 1NSANE.

 

W ogole dużo gameplay movies:

http://www.gamespot.com/ps3/driving/fuel2009/videos.html

 

To movie jest fajne

http://www.gamespot.com/ps3/driving/fuel20...tag=videos;sd;1

 

Ale ogólnie jakoś tak "dziwnie jest" ? Cienie strasznie walą po oczach. - chyba lepiej je bedzie wyłączyć...

 

Premiera niby maj 2009 ;).

Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

I doczytywanie się obiektów jest strasznie widoczne np te silosy czy co to jest ;/ trawy też wyskakują jak jesteśmy już przy nich a cienie widać na odległość 20m, i mam wrażenie, że gra chrupie

Edytowane przez chronicsmoke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

Ogólnie to czekam na to z niecierpliwością. Liczę, że to będzie TDU tylko z normalną fizyką, sensownym trybem kariery i bez bugów.

Patrząc po filmikach to fizyka rodem z arcadeowych ridge racerów bleee

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo to gra raczej nie pretenduje do tytulu "symulatora" i bardzo dobrze stricte arcade'owa fizyka jest o wiele ciekawsza niz arcade'owa fizyka udajaca symulacje gddzie trzeba sie meczyc by jechac prosto, ma byc szybko i przyjemnie :) Jesli tak bedzie to bedzie git

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

Nie wiem jakoś nie lubię gdy samochód prowadzi się jak samochodzik na zdalne sterowanie po prostu zerowy feeling.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo to gra raczej nie pretenduje do tytulu "symulatora" i bardzo dobrze stricte arcade'owa fizyka jest o wiele ciekawsza niz arcade'owa fizyka udajaca symulacje gddzie trzeba sie meczyc by jechac prosto, ma byc szybko i przyjemnie :) Jesli tak bedzie to bedzie git

Między symulatorem (gtr, lfs rfactor) a lego racerem jest dużo miejsca na dobrą fizykę dającą frajdę i i jakieś uczucie realizmu mimo że nie wymaga do miłej gry dobrych kilku dni przyzwyczajania i treningu ani kierownicy. Idealnym przykładem jest Gran Turismo, a nawet w miarę NFSy od porsche do most wanted. Nienawidzę jak auta prowadzą się praktycznie same(nowe nfsy), albo jak fizyka jest dziwna(grid, tdu), a ostatnio we wszystkich grach było albo jedno albo drugie. Inna sprawa, że ostatnio samochodówek jest jak na lekarstwo.

Edytowane przez Sysak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ooo... Mnie to się bardzo podoba. :D Całkiem ciekawy pomysł, grafika ładna, a duży świat i rozbudowany multiplayer to, to czego szukam.

 

Gra raczej na pada niż na kierownicę nie? ;) Chociaż w sumie wydaje mi się, że w tej kwestii będzie lepiej niż z NFS, bo tam kierka mija się z celem. :D

Edytowane przez KitKat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ooo... Mnie to się bardzo podoba. :D Całkiem ciekawy pomysł, grafika ładna, a duży świat i rozbudowany multiplayer to, to czego szukam.

 

Gra raczej na pada niż na kierownicę nie? ;) Chociaż w sumie wydaje mi się, że w tej kwestii będzie lepiej niż z NFS, bo tam kierka mija się z celem. :D

Własnie to jest problem ze ma być tylko 16 playerów ;). Dużo bedzie zależeć od tego jakie beda tryby MP.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

=/ No to tragedia.

 

Szkoda, że nie ma takich normalnych dużych serwerów, jak np. w grach MMO i do tego bardzo duży świat. Kapitalnie dorwać sobie po drodze kogoś, spotkać się z kumplami, po czym zasuwać po różnorakim terenie. Jeśli faktycznie powierzchnia jezdna jest tak duża, to duża ilość graczy nie sprawiłaby problemu. Oczywiście to rozwiązanie też ma swoje wady, ale byłoby lepsze moim zdaniem.

Jak się wejdzie na 16 osobowy serwer, to tryb wolnej jazdy będzie chyba nieporozumieniem. Raz na godzinę kogoś się spotka? Owszem, tryb normalnego wyścigu typu "Circuit" tu wypali, ale to ograniczenie, bo nie można sobie samemu wytyczyć trasy, więc wiele obszarów zostanie niewykorzystanych.

 

Dobra, koniec gadania z mojej strony, zobaczę jak to wygląda kiedy wyjdzie. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wyczytałem gdzies ze mapa miec taki obszar ze przejechanie z jednego konca na drugi ma zająć 3h w realu.

Jeśli dobrze pamiętam to w TDU można było w 1h objechac całą wyspe na około.

 

Sorka jeśli było ale dzisiaj mam dzień niusów tak gdzies z przed miesiąca ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i w końcu podane są wymagania :)Wymagania minimalne:

 

1. Pentium D @ 3.0GHz lub odpowiednik w postaci Athlona 64 X2

2. 1GB RAM

3. Karta graficzna: GeForce 7800 / Radeon X1800 z 256 MB pamięci

4. 6 GB miejsca na dysku twardym

 

Wymagania rekomendowane:

 

1. Core 2 Duo @ 2.4Ghz lub Athlon 64 X2 4200+

2. 1.5GB RAM

3. Karta graficzna: GeForce 8800 lub ATI Radeon HD 38XX z min. 512 MB pamięci

4. 7 GB miejsca na dysku twardym

 

http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=46367

 

Źle nie wygląda, rekomendowane są mniejsze niż w gridzie :D Czyżby gierka chodziła tak samo świetnie jak grid czy to moje złudne marzenie (gra chyba na silniku EGO, albo coś źle doczytałem). Trzeba poczekać do końca maja.

100 000 mil dróg i 14 000 km^2 terenu, zaje***** :P

Edytowane przez napster666

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...