Skocz do zawartości
nrl

Medal Of Honor: Operation Anaconda

Rekomendowane odpowiedzi

I jak tu wierzyć recenzentom, skoro jedni oceniają >5 a drudzy <5? I jak tu ocenić samemu grę bez dema... :/

 

Są to opinie czysto subiektywne i dlatego trzeba czytać kilka testów i samemu wyciągnąć wnioski z tekstu pisanego.

Bo jeden zacznie narzekać - "kurcze, trzeba nawalać talibów zamiast nazistów" i daje minus grze co dla Ciebie może być plusem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i mamy rozwiązanie dotyczące konsolowego fov w single player:

Field of View solution for single player - Medal of Honor General Discussion - Medal of Honor: EA Forums

 

Teraz można normalnie grać, a nie jak w jakiejś łodzi podwodnej i po chwili dostawać klaustrofobii od grania.

 

Znalazłem resztkami swojej cierpliwości, na chwilę przed rozpoczęciem poszukiwania specyfikacji unreal engine 3.... Rozwiązanie powinno działać również w innych grach opartych na unreal engine 3 (wyjątkiem który do tej pory znalazłem jest Mirror's Edge).

 

Dla trybu multiplayer (i prawdopodobnie innych gier opartych o frostbite engine) rozwiązanie podałem tutaj jeszcze jak MoH był udostępniony w postaci darmowej bety multiplayer:

Medal of Honor Multiplayer Beta

 

 

 

A co do samej gry to grafika beznadzieja, animacje jeszcze gorsze, dźwięk znośny. Poprostu unreal engine 3 został zmarnotrawiony. Niewiele lepiej go wykorzystali niż w alpha protocol, a ta gra miała beznadziejną grafę.

 

Grając na średnim poziomie lekko połowę talibów można bez problemów nożem rozwalić, porażka.

Edytowane przez SpectatorX

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeszedłem grę i zapada w pamięć - chce się do niej wracać.

Trochę mi to zajęło -myślę że łącznie z 10h (te 4h to jakiś mega gwiazdor musiał przechodzić).

Na prawdę baardzo ciekawe misje w świetnym klimacie.

Stawiam na równi CoD: MW z MoH: OA.

W klimat można się wczuć bardziej wyczytując choćby w wikipedii o Dolinie Śmierci (Shah-e-Kot) czy opracowaniach jakich na necie nie brakuje.

Cała ta wojna (jak i większość amerykańskich operacji zbrojnych) w mediach jak na ekranie komputera wyglądają dość patetycznie ale w wielu przypadkach tak to właśnie wygląda z oczu żołnierza.

 

Gra maksymalnie liniowa i niemal ubezwłasnowalniająca poprzez wszędobylskie skrypty. Nawet trzeba strzelać wtedy kiedy jest komenda - typowe IQ konsolowej rozgrywki.

Sztuczna inteligencja Talibów i Czeczenów na poziomie świni tuczącej się na rzeź.

Grafika też dość uproszczona (tryb SP).

 

Przechodzę do plusów bo tych było znacznie więcej.

Klimat - oczywiście mnie kręcą klimaty współczesnej wojny bardziej niż WWII ale nie każdemu musi się podobać.

Udźwiękowienie - również tworzy klimat. Wystrzały (z zamkniętymi oczami wiem z jakiej broni strzelam), a działko z helikoptera Chinook to po prostu poezja prucia powietrza z siłą huraganu. Komendy, rozmowy radiowe (które słychać przez radio jak i wprost z pola walki - czasami naraz), języki obce (arabski i czeczeński).

Teren - ostatnie misje w samych górach to już wisienka na torcie. Aż czułem jak przeje**** mają żołnierze w tym nieprzyjaznym otoczeniu.

Misje - na prawdę bardzo zróżnicowane. Główne to oczywiście chodzenie z bronią i odsyłanie Talibów do Allaha, ale część zapada w pamięć.

Historia - wydarzenia na faktach. Same misje pewnie po części też no bo takie rzeczy to chyba normalka przy takiej operacji zbrojnej. W grze ładnie pocięte kilku wątkowe z oczu różnych żołnierzy spajające się w jedną całość.

 

Jednym słowem podobało mi się - 7/10 (gdyby nie maksymalna skryptowość i AI przeciwników to byłoby 9/10)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kaeres chyba zartujesz z tym dzwiekiem. Sa to chyba najgorzej oddane odglosy broni w grze na przelomie kilku ostatnich lat. Do BF BC2 temu tytulowi pod tym wzgledem tak daleko ze glowa mala. Kazda bron poprostu dudni. Kalasz brzmi jak dzialo przeciwlotnicze. Masakra...

 

Gram jedynie w MP bo SP ma tyle bledow ze stanalem w pewnym momencie i nie moge przejsc dalej.

Moze po jakis patchach powroce do trybu SP

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rowniez musze sie z tym zgodzic bo czegos nie rozumiem - 90% ludzi ktorym podoba sie Moh twierdzi, ze gra ma uber genialnie oddane odglosy wystrzalow broni. Chyba na glowe poupadali i nigdy nie slyszali jak strzela Ak47. Moh pod tym wzgledem to parodia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest inne niz cod czy bf

Szybkie respowny ciesza.

Mnie osobiscie dobija kilka rzeczy

- czesto jak pod ostrzalem schowasz sie za rogiem budynku dalej obrywasz

- tryb hardcore rozni sie tylko brakiem celownika :|

- mogliby dac wiecej broni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No oczywiście, jak coś jest złe to standardowo można zrzucić na konsole. Żal.

 

pl.

 

Kaeres chyba zartujesz z tym dzwiekiem. Sa to chyba najgorzej oddane odglosy broni w grze na przelomie kilku ostatnich lat. Do BF BC2 temu tytulowi pod tym wzgledem tak daleko ze glowa mala. Kazda bron poprostu dudni. Kalasz brzmi jak dzialo przeciwlotnicze. Masakra...

 

Gram jedynie w MP bo SP ma tyle bledow ze stanalem w pewnym momencie i nie moge przejsc dalej.

Moze po jakis patchach powroce do trybu SP

 

Nikt z nas nie wie jak brzmi w rzeczywistości działko pokładowe z Apacha, wystrzał z shotguna w jaskini czy M249 SAW, M4, M9 na otwartej przestrzeni.

Więc spierać to my się możemy ale głupio i śmiesznie to będzie wyglądało.

Po prostu tam gdzie miały być przytłumione to były, tam gdzie miało się nieść echo to tak było a np. wybuch z odległości 2km jest taki jaki sobie wyobrażam (bardzo przytłumiony z 1-2sek opóźnieniem). Równie wiarygodnie brzmią komendy przez radio, skróty na polu walki, itp.

 

PS.

Jeżeli utknąłeś to włącz misję od początku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hyhy az tak zle nie ma, patch juz jest do pobrania mn. z: Medal of Honor Multiplayer Update 2 - Electronic Arts UK Community

 

Zobaczymy co tam slychac w swiecie moha ... dodali czat po smierci i po zakonczeniu rundy! Cakiem niezle, w BC2 czekalo sie na takie futurystyczne rozwiazania pare miesiecy.

 

Changelog:

 

Server

 

* Lowered scores on all defensive support actions

* Changed spawn points on Shah-i-Khot Mountains, Combat Mission

* Changed spawn points on Kandahar Marketplace, Sector Control

* Changed spawn points on Kandahar Marketplace, Team Assault

* Changed spawn points on Diwagal Camp, Sector Control

* Changed spawn points on Kunar Base, Sector Control

* Changed spawn points on Kabul City Ruins, Sector Control

* Changed spawn points on Kabul City Ruins, Team Assault

* Changed spawn points on Garmzir Town, Sector Control

* Changed spawn points on Garmzir Town, Team Assault

* Tweaked damage on M16 and M24

* Tweaked damage on M4

* Tweaked damage on sniper rifles (2 shots on body to kill long range, 1 shot on body within 8m, Ammo 2 -10m or Range - 9.6m. Always 1 shot on the head)

 

Client

 

* Added Hot Zone and Clean Sweep (added the levels/UI changes in server browser etc)

* Server browser makes snapshot instead of subscribing to servers

* Fixed hang when joining on a friend that’s playing on a password protected server

* Ribbons and medals no longer appear on unranked servers

* Added aiming spot in binoculars in hardcore mode

* Added text chatting while dead and in end of round

* Increased the points needed to win a domination/tdm game

* Decreased accuracy while shooting from the hip

* Increased the amount of recoil and spread

* Added server details in loading screens and spawn screen

* Fixed an issue where holding your breath and moving forward would take you out of scope

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem o co chodzi z tymi ocenami rzędu 2/5 czy 5/10. Mi grało się świetnie, widać wiele zaporzyczeń z CoD MW ale czy to źle ? jedyne co mogę zarzucić grze to zbyt duza liniowość-to, że trzeba dotrzeć w konkretne miejsce zeby akcja ruszyła to jakiś absurd. 2 rzecz to długość gry-2 popołudnia...mogłoby być lepiej. Klimat,filmiki (szczególnie kraksa helikoptera), misje, widoczki, dzwięk to już duże plusy i wysoka półka. Ciesze się, że seria MoH wraca do konkurowania z Call-em jak to miało miejsce na samym początku kiedy seria obu gier działa się w klimatach 2w. św. Od 2 częsci mam wrażenie, że call uciekał medalowi.Mimo, ze gra gorsza od CoD MW i BF2 to polecam i bronie tego tytułu 7/10.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Ja w końcu przeszedłem tą grę, i bardzo pozytywnie się rozczarowałem.

 

Trafiłem na tylko jednego poważnego buga, w misji gdzie z wieży nacelowujemy na pojzdy, które mamy rozwalać. Po pewnym czasie nie dało sie nic oznaczyć. Wyłączyłem gre, włączyłem updater (75 -> 76), odpaliłem i poszło za pierwszym razem. Nie wiem czy pomógł update, czy sam restart.

 

 

Grafika - miejscami wręcz rewelacja!!! Nie rozumiem skąd tyle negatywnych opinii. Na prawde jedyne do czego śmiało moge sie przyczepić to do tekstur ziemi, a na siłe to do krzaków. Reszta jest świetna. Do tego antialiasing jest tylko jakiś wbudowany, a mimo to w Full HD ząbków malutko, co najwyżej minimalny flickering na roślinności, ale to ma każda gra od wprowadzenia shaderów (Crysis tutaj rekordzistą, ale co sie dziwić z taką grafiką).

 

Gameplay - może i fabuły tu specjalnie nie ma, ale jak dla mnie misje są spoko. Przemieszanie spokojnych misji z sieką, może troche za dużo nocy, a i sieka czasem przesadzona (zwłaszcza moment gdzie z gór schodzą dookoła wrogowie a my czekamy na wsparcie).

Nie ma też głupkowatych QTE (nie licze tu animacji typu buddy boost, bo to jest ok).

Misje z helikopterami, czy też ze snajpowaniem, są świetne.

 

Dodatkowy ogromny plus za optymalizację, poniżej 60 FPS spadało tylko przy jakichś mocnych eksplozjach, bardzo rzadko.

 

 

 

Podsumowując, gra jest bardzo fajna. Jak mam być szczery, to lepsza od Bad Company 2, zarówno gameplay, jak i grafika (szczególnie oświetlenie). Brakuje mi tylko destrukcji otoczenia, i lepszych niektórych tekstur. Nawet antialiasing działa lepiej niż w BC2, która obsluguje wszelkie tryby dostępne w dzisiejszych grafikach, a zeby miejscami straszne.

 

Oczywiście oceniam wyłącznie singla. W multi nie grałem, i raczej nie planuję.

 

W gry na Unreal Engine 3 praktycznie nie grałem (chyba tylko w UT3), ale jeśli wszystkie mają tak wyglądać, to niech ten silnik żyje 100 lat. Jeszcze niech tą nową wersje z DX11 dadzą, to już będzie perfekcja.

 

 

 

Na koniec screeny z jak dla mnie najpiękniejszej lokacji w grze. Od fotorealizmu krok, a ostatni screen to na prawde jak zdjęcie.

 

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odkopię temat.

Gierka dostepna jest obecnie w atrakcyjnej cenie.

Myślicie, że warto wyłącznie do multiplayera. Gra ktoś w ten tytuł w mp?

 

EDIT

 

Zaryzykowałem te 2 dychy ;)

Pograłem na razie w mp przez około 30 minut. Gierka to imo połączenie codmw2 i bfbc2. Na razie nie mam negatywnych odczuć. Gra sie całkiem przyzwoicie.

Edytowane przez aldam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...