Jump to content
satoo

C++ Korekcja

Recommended Posts

witam ,

 

Podczas kompilowania wystapil 1 error , niestety niewiem jak go skorygowac , wiec prosze o pomoc profesjonalistow a wiec do rzeczy:

 

http://img90.imageshack.us/my.php?image=showdmgle7.jpg

w wierszu 9056 pokazuje mi blad ale z tego co czytalem to w tym przypadku blad jest linijke wyzej a wiec 9055.

 

za jakakolwiek pomoc bede wdzieczny

 

pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to jest pewna gra :) lacznie w tym pliku jest 56k lini.

w 1 pliku 56k linii? gratuluje pomysłowości... :mur:

 

Ten kod wygląda tak, jakby ktoś wkleił na pałę kawałek kodu w środek metody klasy CGame. Wystarczy spojrzeć na wcięcia kodu, ktoś kto napisał całą grę nie robi takiego śmietnika w kodzie.

poza tym ktoś kto pisze grę wie, że błędy kompilator zgłasza po to, żeby poinformować co jest źle a nie po to żeby wystraszyć programistę... :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

w 1 pliku 56k linii? gratuluje pomysłowości... :mur:

 

 

poza tym ktoś kto pisze grę wie, że błędy kompilator zgłasza po to, żeby poinformować co jest źle a nie po to żeby wystraszyć programistę... :wink:

ta gratulacja to do mojej osoby? bo to nie ja stworzylem ta gre lecz ja ja upiekszam w pare nowosci . Zazalenia kieruj do Siementechu http://www.siemen.co.kr/ , poprosilem o pomoc ale poki co procz 1 posta kill3r3k'a wszystkie sa niepotrzebnie pisane .

Share this post


Link to post
Share on other sites

No odpowiedz juz dostales, wiec zostalo miejsce jedynie na mniej lub bardziej zlosliwe uwagi ;)

A zauważ, ze zostały sprytnie napisane, bezosobowo... tak wiec formalnie rzecz biorac nie sa skierowane (przynajmniej jawnie ;) ) do Ciebie.

Pozostaje tylko uscislic zarzuty i pogratulowac koreanczykom :) Chociaz nie oni jedyni tacy zdolni.. mam przyjemnosc wspolpracowac z pewna szwajcarska firma i tam tez znalazlem wielokrotnie lamane podstawowe reguly (np. jedna klasa - jeden plik). Chociaz ten projekt jest dosc spory (grubo ponad 20MB samego kodu). Ale i tak najlepsza jest jedna klasa.. 1.3MB, ok 30k linii.. co gorsza musialem sie akurat przez to przebijac i analizowac (na szczescie tylko niewielki kawalek i z malym naprowadzeniem ze strony autorow).. nie do pozazdroszczenia. A tu jest jeszcze x2 i to w duzo bardziej niskopoziomowym jezyku... no niezle :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ta gratulacja to do mojej osoby? bo to nie ja stworzylem ta gre lecz ja ja upiekszam w pare nowosci . Zazalenia kieruj do Siementechu http://www.siemen.co.kr/ , poprosilem o pomoc ale poki co procz 1 posta kill3r3k'a wszystkie sa niepotrzebnie pisane .

do autora kodu... ma się rozumieć.

 

A Ty następnym razem zamiast zawracać głowę ludziom przeczytaj co kompilator do Ciebie pisze...

error C2601: 'PlayerOrder_ShowDamage' : local function definitions are illegal

Masz podaną nazwę funkcji, masz napisane wyraźnie, wystarczy znać nieco język angielski: definicja lokalnych funkcji jest zabroniona, jeśli nadal nic Ci nie mówi co to jest lokalna funkcja (odpowiednik lokalnej zmiennej) to klikasz f1 na podświetlonym błędzie (w Visual studio działa, gdzie indziej nie wiem) lub kopiujesz numerek błędu C2601 i wklejasz w gogle. Tam znajdziesz przynajmniej kilka stron odpowiedzi co znaczy TEN błąd.

 

A piszę to dlatego, że odpowiedź na to pytanie można znaleźć szybciej niż odpalisz forum.purepc ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...