satoo Opublikowano 4 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2008 witam , Podczas kompilowania wystapil 1 error , niestety niewiem jak go skorygowac , wiec prosze o pomoc profesjonalistow a wiec do rzeczy: http://img90.imageshack.us/my.php?image=showdmgle7.jpg w wierszu 9056 pokazuje mi blad ale z tego co czytalem to w tym przypadku blad jest linijke wyzej a wiec 9055. za jakakolwiek pomoc bede wdzieczny pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prog Opublikowano 4 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2008 Jeszcze podaj Co to za błąd. Jego treść. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satoo Opublikowano 5 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2008 d:\michał\server_3.822.24b\3.0sources\3.0sources\3.0 sources\game.cpp(9056) : error C2601: 'PlayerOrder_ShowDamage' : local function definitions are illegal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kill3r3k Opublikowano 5 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2008 Prawdopodobnie brak Ci nawiasu zamykajacego w poprzedniej funkcji/metodzie. P.S. 9k linii w jednym pliku, to nie jest dobry pomysl ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satoo Opublikowano 5 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2008 to jest pewna gra :) lacznie w tym pliku jest 56k lini. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plasma Opublikowano 5 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2008 Ten kod wygląda tak, jakby ktoś wkleił na pałę kawałek kodu w środek metody klasy CGame. Wystarczy spojrzeć na wcięcia kodu, ktoś kto napisał całą grę nie robi takiego śmietnika w kodzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PelzaK Opublikowano 6 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2008 to jest pewna gra :) lacznie w tym pliku jest 56k lini.w 1 pliku 56k linii? gratuluje pomysłowości... :mur: Ten kod wygląda tak, jakby ktoś wkleił na pałę kawałek kodu w środek metody klasy CGame. Wystarczy spojrzeć na wcięcia kodu, ktoś kto napisał całą grę nie robi takiego śmietnika w kodzie.poza tym ktoś kto pisze grę wie, że błędy kompilator zgłasza po to, żeby poinformować co jest źle a nie po to żeby wystraszyć programistę... :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satoo Opublikowano 6 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2008 w 1 pliku 56k linii? gratuluje pomysłowości... :mur: poza tym ktoś kto pisze grę wie, że błędy kompilator zgłasza po to, żeby poinformować co jest źle a nie po to żeby wystraszyć programistę... :wink: ta gratulacja to do mojej osoby? bo to nie ja stworzylem ta gre lecz ja ja upiekszam w pare nowosci . Zazalenia kieruj do Siementechu http://www.siemen.co.kr/ , poprosilem o pomoc ale poki co procz 1 posta kill3r3k'a wszystkie sa niepotrzebnie pisane . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2008 No odpowiedz juz dostales, wiec zostalo miejsce jedynie na mniej lub bardziej zlosliwe uwagi ;) A zauważ, ze zostały sprytnie napisane, bezosobowo... tak wiec formalnie rzecz biorac nie sa skierowane (przynajmniej jawnie ;) ) do Ciebie. Pozostaje tylko uscislic zarzuty i pogratulowac koreanczykom :) Chociaz nie oni jedyni tacy zdolni.. mam przyjemnosc wspolpracowac z pewna szwajcarska firma i tam tez znalazlem wielokrotnie lamane podstawowe reguly (np. jedna klasa - jeden plik). Chociaz ten projekt jest dosc spory (grubo ponad 20MB samego kodu). Ale i tak najlepsza jest jedna klasa.. 1.3MB, ok 30k linii.. co gorsza musialem sie akurat przez to przebijac i analizowac (na szczescie tylko niewielki kawalek i z malym naprowadzeniem ze strony autorow).. nie do pozazdroszczenia. A tu jest jeszcze x2 i to w duzo bardziej niskopoziomowym jezyku... no niezle :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PelzaK Opublikowano 9 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2008 ta gratulacja to do mojej osoby? bo to nie ja stworzylem ta gre lecz ja ja upiekszam w pare nowosci . Zazalenia kieruj do Siementechu http://www.siemen.co.kr/ , poprosilem o pomoc ale poki co procz 1 posta kill3r3k'a wszystkie sa niepotrzebnie pisane .do autora kodu... ma się rozumieć. A Ty następnym razem zamiast zawracać głowę ludziom przeczytaj co kompilator do Ciebie pisze... error C2601: 'PlayerOrder_ShowDamage' : local function definitions are illegal Masz podaną nazwę funkcji, masz napisane wyraźnie, wystarczy znać nieco język angielski: definicja lokalnych funkcji jest zabroniona, jeśli nadal nic Ci nie mówi co to jest lokalna funkcja (odpowiednik lokalnej zmiennej) to klikasz f1 na podświetlonym błędzie (w Visual studio działa, gdzie indziej nie wiem) lub kopiujesz numerek błędu C2601 i wklejasz w gogle. Tam znajdziesz przynajmniej kilka stron odpowiedzi co znaczy TEN błąd. A piszę to dlatego, że odpowiedź na to pytanie można znaleźć szybciej niż odpalisz forum.purepc ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...