piórko Opublikowano 9 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2008 kontynuujac temat - czy kable w w/w fortronie sa wystarczajaco dlugie?, mam obudowe medium. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svende Opublikowano 9 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2008 (edytowane) Kable długie i w duzej ilosci, to nie jest żaden krojony OEM. A co do bachusa, to jeszcze raz postanowiłem przeczytać temat tej gwarancji i proszę nie udawać znajomości prawa, za pomocą ctrl+c z np. federacji konsumentów Bachus nie miał powodu do uszkodzenia karty, sprawdził tylko czy opis klienta sie zgadza i odesłał. Dostał decyzje odmowną, wtedy sprawdził czy faktycznie jest uszkodzony rdzeń i wszystko odesłał. Proszę nie przerzucać odpowiedzialnosci na sprzedawcę odnośnie fizycznego sprawdzenia karty, bo chyba coniektórzy żartują, co innego gdyby były oczywiste do zauważenia, ale sprzedawca jest tu pośrednikiem w drodze do serwisu. Zdjęcie i choćby zaraz po tym załozenie chłodzenia jest fizyczną ingerencją w sprzęt, co wyklucza gwarancję i nie ma znaczenia czy zostało z tego pwowdu cokolwiek uszkodzone, tyle z punktu widzenia prawa. Natomiast mówienie o kimś jako oszuście i hochsztaplerze jest już karalne jako zniesławienie w myśl prawa polskiego, amatorzy-prawnicy Edytowane 9 Września 2008 przez svende Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 9 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2008 (...) Zdjęcie i choćby zaraz po tym załozenie chłodzenia jest fizyczną ingerencją w sprzęt, co wyklucza gwarancję i nie ma znaczenia czy zostało z tego pwowdu cokolwiek uszkodzone, tyle z punktu widzenia prawa. Natomiast mówienie o kimś jako oszuście i hochsztaplerze jest już karalne jako zniesławienie w myśl prawa polskiego, amatorzy-prawnicy Dokładnie jak piszesz. Jak czytałeś temat to karta była sprzedana z lepszym chłodzeniem i to nie użytkownik zakładał to chłodzenie! Co jest cytuję: "fizyczną ingerencją w sprzęt, wykluczającą gwarancję (producenta - dop. red.)". Masz jeszcze coś do dodania na temat prawa? Mój punkt widzenia przedstawiłem w tamtym temacie, nie będę się tutaj rozpisywał :) pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svende Opublikowano 9 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2008 Wiec prosząc o modyfikację użytkownik pozbawił sie sam gwarancji, otzrymując jedynie efekt umowy o dzielo, w postaci dobrze wykonanej zamiany (karta chodzila rok), poza tym kto później wymienił na czas realizacji gwarancji chłodzenie na stare? Jak użytkownik to sam ryzykował, jak wyslał z lepszym to nawet przy dobrym zabezpieczeniu paczki ryzykuje sam. Biorąc to pod uwagę bachus, powinien poinformować o mozliwosci poniesienia kosztów ze wzgledu na nieuzasadnione zgłoszenie. Prawda jest taka, cokolwiek modujesz ryzykujesz sam inna sprawa w ilu % są uszkodzenia i w ilu % nie zostaje zrealizowana gwarancja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 9 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2008 Wiec prosząc o modyfikację użytkownik pozbawił sie sam gwarancji, otzrymując jedynie efekt umowy o dzielo, w postaci dobrze wykonanej zamiany (karta chodzila rok), poza tym kto później wymienił na czas realizacji gwarancji chłodzenie na stare?(...)Nie rób z siebie idioty, bardzo Cię proszę! Sugerujesz, że pan bachus wysłał z kartą stare chłodzenie na wypadek jakby user się rozmyślił i chciał je założyć? I to user sobie wymienił to chłodzenie i odesłał do sklepu? :blink: Nie rób sobie jaj! jeżeli nie robisz to Cię rozumiem, zabrnąłeś w kozi róg i nie masz jak wyjść z tego z twarzą :wink: Może wyjaśnię: bachus sprzedaję kartę z wymienionym chłodzeniem (taką kartę zaoferował w swym żałosnym kramie) po jakimś czasie karta pada, user ją odsyła, pan bachus ją odsyła do dystrybutora (którym nawiasem mówiąc jest Extrememem*), a dystrybutor się wypina, bo twierdzi (słusznie), że ktoś majstrował przy chłodzeniu :lol2: Co robi pan bachus? No cóż zmienił chłodzenie i pozbył się w ten sposób gwary dystrybutora, więc musi jakoś podziałać... I podziałał :mur: *-mała notka na temat dystrybutora: A tak się składa, że co nieco wiem o Extrememem i mają fatalny serwis BFG, gdyż robią wszystko by odrzucić gwarancję, bo taką moją umowę z BFG. Krótko mówiąc - rozbierają kartę na czynniki pierwsze w celu przebadania całego pcb czy nic nie jest popalone, najmniejszy spalony układ (nawet z winy karty) unieważnia gwarancję. Tak samo ściąganie chłodzenia - nawet jak tylko ściągniesz i założysz ponownie fabryczny cooler - tracisz gwarancję, bo będą ślady na śrubkach... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svende Opublikowano 10 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2008 Ja rozumiem, że jak sie nie ma czym odpowiedzieć to sie bije argumentami ad personam (oszust, hochsztapler, żałosny kram, nie rób z siebie idioty) Piszesz jako kompletnie zorientowany, o rzeczach, które w temacie nie zostały opisane. Skad wiesz, że dołączył/nie dołączył oryginalne chłdozenie? Ja uważam to za naturalne. I nie ze wzgledu na rozmyślenie sie tylko, że to jest komplet. Bachus jako przedsiebiorca, musiał wystawić gwarancję (ma taki obowiazek) mimo, że roszczenie z niej wynikające bylo nieskuteczne. Chyba nie wybrażasz sobie by w sklepie trzymał części od sprzedanego sprzętu, jak oryginalne chłodzenie. Z tematu wynikaja nastepujące rzeczy 1. Użytkownik nie dołączył od razu właściwej gwarancji i faktury 2. Tylko raz wspomniał o lepszym chłodzeniu, nie wiem kto i kiedy montował spowrotem oryginalne 3. Jeżeli uszkodzeniu uległa karta z oryginalnym lub lepszym chłodzeniem w drodze do sklepu, to odpowiada za to użytkownik, który ma roszczenie do poczty, jeżeli zabezpieczył należycie. 4. Karta na początku działała w serwisie eXtremmemem, wiec bachus jej nie uszkodził 5. Jeżeli uszkodzeniu fizycznemu karta uległa w "czasie przebywania" u klienta, to nie ma tu znaczenia czy zrobił to umyślnie/nieumyślnie gdy przyczyna była w samym produkcie to użytkownik to musi udowodnić. 6. Zostaly wykorzystan urząd jak UOKiK, sprawa nie zakończyła sie sukcesem (klienta) wiec nie masz podstaw do oskarżania kogokolwiek 7. Klient sugerował pozew i co pomachał sobie szabelką i sie znudziło, czy może nie umiał/nie mógł dowieść swoich racji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 10 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2008 (edytowane) zasilacz w powyzszym sklepie jest chwilowo niedostepny, nie ma co przezywac :) jedna negatywna opinia (nierozstrzygnieta przez odpowiednie organy) na piecset czy iles tam wiecej pozytywnych transakcji nic nie znaczy. a w weekend zamawiam fortron'a epsilon 500w :) Edytowane 10 Września 2008 przez piórko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 10 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2008 (edytowane) 4. Karta na początku działała w serwisie eXtremmemem, wiec bachus jej nie uszkodził Dodam od siebie cos. Zwrociles uwage na cytat(niedokladny , z pamieci) : "karta narazie dziala , ale w kazdym razie moze pasc"? Soreks ale zaden powazny serwis nie strzeli takim kwiatkiem , bo albo to dziala - potwierdzaja to serwisowe testy graficiarzy , albo nie dziala - sprawdza to pre test , serwis , final test. Jesli karta "narazie dziala" to znaczy , ze o ukruszeniu rdzenia nie moze byc mowy , zas "zaraz moze pasc" swiadczy tylko o...(domyslcie sie sami :>) Nie interesuje mnie kto w tym przypadku wali w preta. Walenie jest. Jesli to padlo w transporcie to winnym jest : -kurier jesli paczka byla dobrze zapakowana i pretensje do firmy , protokol -sklep jesli paczka byla zle zapakowania Edytowane 10 Września 2008 przez Firekage Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svende Opublikowano 10 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2008 (edytowane) tylko, że info o tym, że jeszcze działa i moze paść była cytatem podanym klientowi przez Bachusa z jego rozmowy z extrememem, wiec stwierdził to serwis extrememem edit: z tego wszystkiego wynika, ze karta została uszkodzona w serwisie extrememem Edytowane 10 Września 2008 przez svende Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 10 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2008 (...) edit: z tego wszystkiego wynika, ze karta została uszkodzona w serwisie extrememem I to juz jest problem pana bachusa! A on co zrobil? Zwalil wine na klienta i umyl rece :? pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svende Opublikowano 10 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2008 i tego własnie nie rozumiem w naszej mentalności, zawinił extrememem, a ma być to problemem sprzedawcy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 10 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2008 (edytowane) i tego własnie nie rozumiem w naszej mentalności, zawinił extrememem, a ma być to problemem sprzedawcyWiesz jak nimieccy partnerzy slacy sprzet na serwis do PL zabezpieczaja sie? Robia szczegolowe zdjecia wysylanego sprzetu. Za w przypadku Bachcompa , czy jak im tam, sprawa wyglada podobnie - ktos stwierdzil zabawe chlodzeniem , tutaj juz nie jest to problem klienta. Niech sklep kloci sie z serwisem , zas jesli sklep wyslal jaka dostal to raczej tez powinien sie zabezpieczyc , opisac dokumentem towar. Pisalem wczesniej o tym , ze sklep/serwis sklepu w wiekszosci przypadkow nie przyjmuje w ogole sprzetu , ktory podlega pod paragraf o uszkodzeniach mechanicznych. Skoro przyjeli to serwisant sklepowy nie wykryl zadnych wad , znaczy sie ze karta spelniala warunek. To juz ich problem , zwlaszcza ze to od nich wyszlo. Skoro testerowi smigala to po kiego ktos sciagal chlodzenie itd...nagle uznali "a sprawdzmy rdzen" i odmowili gwary... Edytowane 10 Września 2008 przez Firekage Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 10 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2008 i tego własnie nie rozumiem w naszej mentalności, zawinił extrememem, a ma być to problemem sprzedawcy [ciach!]a gościu nie rozumiesz?! To bachus wymienił chłodzenie i dał gwarę na kartę! Jak by był w porządku to powiedziałby klientowi: chłodzenie mogę zmienić, ale w tym wypadku pozbywasz się gwary. Kropka. Zmienił chłodzenie (dał taką opcję), bo chciał być el0 pr0 zawodowiec, a wyszło, że jest kompletnym amatorem. Bachus zmieniając chłodzenie SAM stał się gwarantem pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 10 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2008 Dokladnie , jesli faktycznie sam dal gware po modzie to on jest gwarantem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svende Opublikowano 10 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2008 Bachus zmieniając chłodzenie SAM stał się gwarantem pzdrCzy kupując u szewca markowe buty i prosząc o przeróbke lub szewc dajac opcje np, na wymiane futrówki, na taką z futra niedźwiedzia stanie sie gwarantem? - nie Przepraszam za trywialny przykład. On odpowiada jedynie za fachowo wykonaną pracę w tym wypadku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 10 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2008 No nie ma co... Błyszczysz :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
racegrid Opublikowano 10 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2008 A co powiecie na Corsair'a VX550W? będzie dobry ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slow Opublikowano 10 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2008 (edytowane) A co powiecie na Corsair'a VX550W? będzie dobry ? wez nie rob off topicu :lol2: edit: zeby nie bylo - wez poleconego na poczatku Epsilona z allegro jesli przeszkadza Ci przytoczona tu opinia o Bachusie.. Edytowane 10 Września 2008 przez Slow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...