Skocz do zawartości
kpisarzofil

Logitech X540 + Creative X-fi Surround .

Rekomendowane odpowiedzi

Hej wszystkim.

Niedawno zakupilem karte dzwiekowa Creative X-fi Surround 5,1 usb, ktora pracuje z glosnikami Logitech X540. jako, ze jestem laikiem w tej kwestii, chcialbym sie dowiedziec, jak w praktyce wykorzystac dzwiek 5,1, bo dzwiek jest zadowalajacy, tylko jezeli slucham w stereo, z kazdego glosnika to samo. w zwiazku z tym mam pytanka

1. Czy glosniki 5,1 odtwarzaja tak samo wszystkie mp3, czy sa mp3 w jakims formacie przystosowane do 5,1.

2. czy film z dzwiekiem 5,1 bedzie odwtarzal automatycznie taki dzwiek, czy potrzebuje do tego odpowiedniego proggramu i ewentualnie odpowiednich ustawien?

3. czy ogolnie ktos mi moze podpowiedziec jak wykorzystac glosniki 5,1:)))

dzieki,pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Hej wszystkim.

Niedawno zakupilem karte dzwiekowa Creative X-fi Surround 5,1 usb, ktora pracuje z glosnikami Logitech X540. jako, ze jestem laikiem w tej kwestii, chcialbym sie dowiedziec, jak w praktyce wykorzystac dzwiek 5,1, bo dzwiek jest zadowalajacy, tylko jezeli slucham w stereo, z kazdego glosnika to samo. w zwiazku z tym mam pytanka

1. Czy glosniki 5,1 odtwarzaja tak samo wszystkie mp3, czy sa mp3 w jakims formacie przystosowane do 5,1.

2. czy film z dzwiekiem 5,1 bedzie odwtarzal automatycznie taki dzwiek, czy potrzebuje do tego odpowiedniego proggramu i ewentualnie odpowiednich ustawien?

dzieki,pozdrawiam

Też mnie to interesuje , x540 to moj pierwszy zestaw 5.1 , i jak narazie nie widze tj nei słysze wiekszej roznicy pomiedzy filmem z dzwiekiem AC3 , a 2ch , z kazdego leci tak samo. Karta dzwiekowa Audigy Se z zmodowanymi sterami od X-fi

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

dzieki,pozdrawiam

Mogę napisać tylko to, co jako laik zaobserwowałem u siebie na Audigy2 i głośnikach 4.1.