lepskiharry Opublikowano 3 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2008 witam, mam taki problem, kupilem radiator thermalright 90i i po przywiezieniu go do domu okazał sie ze ma okrutnie krzywą podstawke. jak go zamontowalem na sockecie 775 nie trzymał sie tak jak powinien, kręcił sie wokol wlasnej osi. wszystko robilem wg intrukcji zalaczonej do radiatora. w stresie ortosa i w spoczynku ma wyższą temperature o ok. 5-6C od AC Freezone, ktory jest o polowe tanszy :/ (thermalright byl chlodzony aktywnie). moj problem polega na tym, ze pojechalem z thermalrightem do sprzedającego i on niechce mi wymienic tego radiatora. gada ze to nie jest powod do reklamacji. przyjął radiator i sprawdzil a nastepnie powiedzial ze trzyma temperature normalnie , o montazu nic nie wspominal ucinal rozmowe :/ kaze mi teraz płacic za koszt serwisowania. niezly dupek. co mam teraz zrobic. prosze pomocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psz3mo Opublikowano 3 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2008 wodny papier ścierny + linijka i sam sobie zeszlifuj do równego. tutaj znajdziesz więcej info http://forum.purepc.pl/Chlodzenie-Konwencj...-a-t233325.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IbanezRG Opublikowano 3 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2008 (edytowane) masz prawo oddać kazdy towar bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od zakupu i sprzedajacy jest ZOBLIGOWANY pod groźba powaznej kary sądowej zwócić ci towar..mało tego pokryje on wp rzypadku sądu takze koszty procesu a sprawa taka to krótka piłka bo prawo tak stanowi i jest niezmienne...a to czego nie ma w prawie konsumenta jest w przepisach kodeksu cywilnego KC i KPC nie daj sie wmanipulować...towar nie jest zgodny z umową którą przy zakupie zawarłeś czyli taką ze sprzedający gwarantuje ze towar jest w stanie poprawym i działającym jak deklaruje jego producent.. a nie jest , bo krzywa podstawa powoduje ze nie spełnia on swojej powinnosci.. to ze trzyma w idle temperaturę na normalnym poziomie nic nie oznacza.. kolego radze ci wywalcz to jedz moze z kolegami drecholami albo z tatą (nie wiem ile masz lat ) i dopnijscie swego jak sie kutafongo bedize mącił... to nie jest Freezer 7 za psie pieniądze to ma byc z definicji najwydajniejsy Radiator powietrzny na na rynku w tej klasie cenowej i jakosciowej... a jest to bubel w obecnym stanie... POZDRO Edytowane 3 Listopada 2008 przez IbanezRG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-=YoGi=- Opublikowano 3 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2008 masz prawo oddać kazdy towar bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od zakupu...to akurat tyczy sie tylko jesli kupujesz cos przez internet. nie jesli kupiles w miejscowym sklepie. przynajmniej tyle mi wiadomo, no chyba ze sie cos w tej sprawie zmienilo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IbanezRG Opublikowano 3 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2008 to akurat tyczy sie tylko jesli kupujesz cos przez internet. nie jesli kupiles w miejscowym sklepie. przynajmniej tyle mi wiadomo, no chyba ze sie cos w tej sprawie zmienilo. nie to nie jest tak ... co lepsze wcale tak nigdy nie było że tylko przez net.. uwierz mi mój starszy jest radcą prawnym i nie raz mi pomagał coś własnie w ten sposób załatwic... ;) jezeli ciebie to interesuje szerzej to się dokładniej wywiem i mogę sypnąć "przepisamy" itp ;) PZDR ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kebob Opublikowano 3 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2008 (edytowane) Wg mnie ten sprzedający nie ma prawa żądać żadnej opłaty! Wyskrob maila albo zadzwoń do 3137144[/snapback] to akurat tyczy sie tylko jesli kupujesz cos przez internet. nie jesli kupiles w miejscowym sklepie. przynajmniej tyle mi wiadomo, no chyba ze sie cos w tej sprawie zmienilo. W pełni się zgadzam, ten przepis dotyczy tylko jeśli robiłeś zakupy nie w miejscu gdzie znajduje się sklep. Np. kupujesz pralkę na raty i jeśli pralka nie ma wady, to nie możesz jej zwrócić, ale możesz odstąpić od kredytu (rat) w ciągu 10 dni od zawarcia umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Chodzi o to, że umowa nie została zawarta w placówce firmy. Tak samo jest z zakupami w internecie, umowa (jaką jest sprzedaż jakiegoś przedmiotu) nie została zawarta w placówce firmy i dlatego mamy 10 dni na zwrot bez podania przyczyny. nie to nie jest tak ... co lepsze wcale tak nigdy nie było że tylko przez net.. uwierz mi mój starszy jest radcą prawnym i nie raz mi pomagał coś własnie w ten sposób załatwic... ;) jezeli ciebie to interesuje szerzej to się dokładniej wywiem i mogę sypnąć "przepisamy" itp ;) PZDR ;) Bardzo chętnie, jeśli tylko masz taką możliwość :) Edytowane 3 Listopada 2008 przez Kebob Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 3 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2008 Rzecznik konsumentow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lepskiharry Opublikowano 4 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2008 (edytowane) na pierwsze pytanie odpowiadam że mam 20 lat, kolegow drechow tez mam :) hehe ale przecierz nie jestem jakis przestepcą, jestem uczciwy i chce zeby inni tez byli.. w tej chwili radiator ma sprzedawca. a jesli chodzi to czy kupilem go przez internet to tak... na allegro ale odebralem go osobiscie bo z mojego miasta byl sprzedający. a towar oddalem po 6 dniach od zakupu. Edytowane 4 Listopada 2008 przez lepskiharry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kebob Opublikowano 4 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2008 IMO to, że odebrałeś osobiście nie powinno nic zmieniać. Pewnie nie dostałeś żadnego potwierdzenia przyjęcia na serwis? Idź do sprzedającego i powołaj się no to, że towar nie został kupiony w placówce firmy i co za tym idzie masz prawo go zwrócić do 10 dni roboczych (albo po prostu 10 dni albo roboczych). Jeśli pan dalej będzie stwarzał problemy to napisz do allegro, że pan nie do końca przestrzega przepisów polskich. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lepskiharry Opublikowano 5 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2008 Dzieki wam wszystkim za pomoc, sprzedawca troche glupa strugał dzisiaj ale wymienil na nowy. byc moze czytal co tu wypisujemy i sie domyslił że to o nim :) jeszcze raz dzieki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 5 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2008 nie to nie jest tak ... co lepsze wcale tak nigdy nie było że tylko przez net.. uwierz mi mój starszy jest radcą prawnym i nie raz mi pomagał coś własnie w ten sposób załatwic... ;) jezeli ciebie to interesuje szerzej to się dokładniej wywiem i mogę sypnąć "przepisamy" itp ;) PZDR ;) To jezeli Ojciec jest radca prawnym to niech Cie troszke doksztalci, bo w tej chwili mylisz dwa rozne pojecia i przepisy prawne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...