avatr Opublikowano 24 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2008 Witam! Mam zamiar zmienić swój HDD z kompa ponieważ to jedyna stara część, która w nim pozostała :D a mianowicie jest to HDD firmy Maxtor o pojemności aż 30GB ;) Niestety dysk ten stał się już za mały i troszkę wolny. Z tego co ostatnio przeglądałem dowiedziałem się, że najlepiej opłaca się kupować HDD 500GB najlepsza cena za GB. Niestety nie znam się w ogóle na HDD i nie mam pojęcia na jakie firmy zwrócić nawet uwagę. Patrząc cenowo dobrze wyglądają firmy Seagate, Samsung, WD. Prosiłbym o jakieś propozycje dysków w miarę wydajnych i cichych. Jeszcze mam jedno małe pytanie co daje pamięć cache?? Czy odczuwa się różnicę między 16MB a 32MB ?? Pozdrawiam i z góry dzięki za jakąkolwiek pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majlosz Opublikowano 24 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2008 Aktualnie kupowanie dysków to czysta loteria jeżeli chodzi o awaryjność. Jeżeli chodzi o szybkość to polecane są dyksi Samsunga, ale trzeba uważać na ilość talerzy - powinno być ich jak najmniej, dzięki czemu będą miały większą gęstość zapisu co bezpośrednio wpływa na wydajność. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
avatr Opublikowano 25 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2008 Witam! Co myślicie o tych dyskach? Są one w miarę dobre? Czytałem o nich i mają nawet dobrą opinię. http://www.proline.pl/sklep.php?prodid=WD+WD5000AAKS http://www.proline.pl/sklep.php?prodid=WD+WD6400AAKS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...