Skocz do zawartości
lemon

przesiadka na nowy sprzet...

Rekomendowane odpowiedzi

witam. jak widac jestem nowy i calkiem zielony... jak na razie smigam jeszcze na p200mmx, jednakze juz dzis mozna powiedziec, ze stalem sie szczesliwym posiadaczem JIUHB0308MPMW DLT3C. stoje przed waznym wyborem, a mianowicie plyty glownej... mam do wyboru 8RDA+ i A7V8X. co wybrac? czytalem wiekszosc postow na tym forum i widze, ze wszyscy holduja epox`owi, mnie jednak mocno kreci fakt, ze asus daje SPDIF`a na sledziu, ktory nie powiem, ale przydalby mi sie bardzo, a dwa to cena. doradzcie co mam wybrac, aby miec lepsze mozliwosci krecenia i wiekszej stabilnosci pracy (gry, programy biurowe, troche CAD)? kolejna sprawa to chlodzenie... zalezaloby mi na poleceniu przez was jakiegos dobrego coolera do 150zl (woda odpada), ktory spoko dalby rade zniesc upal jaki wytworzy procek na 2400mhz (o ile uda mi sie go na tyle puscic) w obudowie modecom prostation 300W (wytrzyma 2,4ghz?). jezeli chodzi o grafike, to na razie musze zostac przy swojej stareńkiej rivie tnt2 vanta 32MB na PCI, bo na modernizacje kasy wiele nie ma... i tu rodzi sie kolejne pytanie jezeli chodzi o krecenie: czy taka stara karta bedzie mocno obnizala loty mojego OC?

pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

1jak porownywac cene mobo to za cene asusa a7v8.. masz 8rda bez+

2 2400mhz na ac to cieZko nie ma o ukryc chociarzz cooler za 150 ...hmm

3 co do rivy to jak se zablokujesz dzielnik to w sumie koło pały ale i tak ta riva jest do wymiany (swoją nie dlugo zmieniam prawdo pod na 9100:)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

jeśli tylko te 2 płytki to epox.

Bierz Epox'a imho legenda juz na tym forum :D.

tu natomiast mam obiekcje :P nie chodzi o legendę na forum czy coś tylko o to co najlepsze, a w tym momencie to abit nf7

pozdr. :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

siemka ja na swoim mobo postawilem JIUHB0312 na 2404GHz prime szedl 2h... temp w maxie 45C( 5000obr)...