jonas Opublikowano 5 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2009 Ostatnio wyczaiłem tarcze Brembo do Poldka i kusi mnie żeby je kupić a do tego klocki Ferodo Premier :) Co myślicie o takiej konfiguracji? :)Wprawdzie mam dwa razy lżejszy pojazd, ale powyższy tandem (Brembo + Ferodo) założyłem kilka dni temu i po pierwszych szlifach na mieście widzę, że w stosunku do serii poprawa jest znaczna. Nie wiem jeszcze jak w trasie, bom się nie wypuszczał. Do tego czerwona "gaśnicowa" farba na zaciski i bębny i zyskałem +5 KM i +30% do lansu :> Tarcze w motoryzacyjnym byly kupione. A plyn bym wymienil... tylko na 99% przy odpowietrzeniu ukrecil bym te odpowietrzniki na zaciskach.Nie pitol, dużo WD-40 przed zabiegiem na same odpowietrzniki, dobry klucz, odrobina szczęścia i nie ukręcisz. Mi się nie udało ukręcić, a ponieważ mam samochód po trzech kobietach, nie sądzę, by którakolwiek z nich to wcześniej robiła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gacus24 Opublikowano 5 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2009 (edytowane) Zamówiłem tandem Brembo + Ferodo Premier :) Mam nadzieję że odczuję różnicę w stosunku do seryjnych hamulców Polonezoskich :) O ile to coś można nazwać hamulcami :) Z Twojego postu wnioskuję że z tyłu masz bębenki, jeśli więc po założeniu tarcz Brembo na 1 oś i klocków Ferodo zauważyłeś różnicę to mam nadzieję że ja też ją zauważę :) Jakie hebelki miałeś w standardzie w swoim aucie? Chodzi mi o markę tarcz / klocków. Edytowane 5 Maja 2009 przez gacus24 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 6 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2009 Jakie hebelki miałeś w standardzie w swoim aucie? Chodzi mi o markę tarcz / klocków.Zardzewiałe Plus Pro. A poważniej - chyba wszystko seryjne Fiata, niestety z powodu dużej ilości rdzy nie byłem w stanie niczego odczytać. Zresztą krótko po demontażu wybrały się w podróż marzeń na wózku złomiarza :> Z tyłu wymieniłem bębny, szczęki i sprężynki na nowe, ale tylko bębny są fiatowskie, reszta to zamienniki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gacus24 Opublikowano 8 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2009 Ok, mam tarcze i klocki już w domu :) I mam też pytanko :) Po czym poznać że te tarcze są oryginalne a nie wyprodukowane w naszym kraju? Podobno nasze krajowe są kiepskiej jakości. Prawda to czy nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 9 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2009 Na moich były na opakowaniach napisy w języku makaroniarzy, więc jest to jakaś wskazówka. Oczywiście nic nie szkodzi przepakować szajs we włoskie pudełka albo małymi żółtymi rączkami wyprodukować takie pudełka. Pewna jest tylko śmierć i podatki :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gacus24 Opublikowano 9 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2009 Czy ktoś z Was mógłby odpowiedzieć mi na pytanie czy GOODRIDGE robi przewody hamulcowe do Poloneza? Oczywiście chodzi mi o mój model czyli 1.9 GLD z systemem hamulcowym Bendix :) Jeśli tak to poprosiłbym o linka do nich bo ja mimo uważnego szukania nie mogę ich znaleźć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...