jay88 Opublikowano 13 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2009 Witam, mam internet z kabla podpięty pod router TP LINK TL-WR340G. Pod router kablem podpięty jest PC, a Laptop przez Wi-Fi. Wszystko działało bez zastrzeżeń, aż do wczoraj. Ok północy padł mi net , myślałem ze to chwilowa awaria ale tak nie było. Podpiąłem PC bezpośrednio do kabla i internet działa, a przez router nic się nie rusza prócz strony z ustawieniami routera. Ping'owałem IP routera i wszystko wydaje sie w nienagannym stanie. Podpowiedzcie gdzie można szukać przyczyny awarii. Dodam tylko że u dostawcy internetu wszystko gra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soloviev Opublikowano 14 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2009 1) Powrót do ustawień fabrycznych i konfiguracja od nowa. 2) Powrót do ustawień fabrycznych i próba konfiguracji na internecie kolegi. 3) Telefon do pomocy technicznej dystrybutora i ewentualne skorzystanie z gwarancji door-to-door http://www.sunnyline.com.pl/oscommerce/catalog/gwarancja.php (na pudełku powinno być napisane, czy to właśnie ten dystrybutor) Nic innego nie przychodzi mi do głowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...