Grinch Opublikowano 14 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2003 WItam. Kolega zrobił flasha swojego GTS'ika właściwie to nei zrobił :) Załączył DOS'a odpalił komende do flashowania. Zaczeło się... "erashing"...."installing"..."error" :roll: kolega się zdenerwował i walnał restarta :( Po tym karta juz nie wstała 1 długi bippp a po nim 2 krótkie z głośniczka systemowego. Jak to doratować ? Nie mam doświadczenia w nieudanych flasach więc niewiem, prosił bym o pomoc. UPDATE: karta to GF2 GTS od Prolinka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2003 niech twój kolega kupi jakąś taniutką karte na pci nieważne jaką byle działała i niech z niej flasciach!e bios do GF Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bulsky Opublikowano 14 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2003 nie dam glowy , ale zdaje sie ze byla o tym juz mowa na www.nvidia.com.pl , cos ze trzeba miec 2gą karte graficzna na PCI i dalej nie pamietam.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grinch Opublikowano 14 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2003 No szczescie ze ma jakas 4MB na PCI :D zaraz poszuman na nvidia.pl ale jak cos ktos wie to prosze o info. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasir Opublikowano 15 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2003 No szczescie ze ma jakas 4MB na PCI :D zaraz poszuman na nvidia.pl ale jak cos ktos wie to prosze o info.Startujesz kompa z pci i normalnei flasciach!esz tą na agp, nie wiem co tu dalej wyjaśniać... :? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...