neoram Opublikowano 13 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2010 Cześć Potrzebuję zrobić następujący „automat” Mam plik w Accessie a w nim 3 bazy danych (jedna główna i dwie „pomocnicze”) poza tym mam tabelkę w Excelu i tabelkę w Wordzie (powiedzmy, że są to szablony dokumentów). Muszę zrobić tak by po uzupełnieniu rekordów w Accessie (tabela główna) i naciśnięciu odpowiedniego przycisku, który trzeba tam umieścić i zdefiniować, wybrane dane z bazy (najaktualniejsze, czyli ostatnio wprowadzone) były kopiowane do pliku albo excelowaskiego albo wordowskiego (w zależności od guziczka . Nie mam dużego doświadczenia w Accessie i ogólnie w bazach danych (poziom bardzo początkujący), dlatego proszę o pomoc najlepiej punkt po punkcie ze szczegółowym objaśnieniem, „co gdzie i jak klikać i pisać”. Bardzo dziękuję za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...