Trix33 Opublikowano 16 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2010 Witam, posiadam router NETGEAR N150 wireless router WNR1000. Wczoraj chciałem podłączyć się do serwer Ventrillo mojego kumpla, lecz niestety wyskakuje mi tabliczka: "Unable to connect to server', jak czytałem w FAQ może być to spowodowane blokadą Firewall'a albo zablokowanymi portami, lecz niestety jestem totalnie zielony w tych sprawach i nie wiem jak odblokować port, szukałem pomocy w google, ale nic tam nie piszę o moim routerze, dodam, że nie dostałem żadnych sterowników do mojego routera (płyt) Pozdrawiam i dziękuje za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzynek1 Opublikowano 18 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2010 laczac sie do serwera w internecie nie ma potrzeby bys mial przekierowane porty, to serwer musi miec je dostepne, nie klient jesli jestes polaczony kablem przez port ethernet, nie potrzebujesz zadnych sterownikow do routera, wazne zeby karta sieciowa byla poprawnie zainstalowana i skonfigurowana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trix33 Opublikowano 18 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2010 Więc czemu nie mogę wejść na serwer VT ani TS? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzynek1 Opublikowano 18 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2010 chciałem podłączyć się do serwer Ventrillo mojego kumpla, lecz niestety wyskakuje mi tabliczka: "Unable to connect to server', jak czytałem w FAQ może być to spowodowane blokadą Firewall'a albo zablokowanymi portami ten serwer jest w sieci lokalnej czy internet ? przytocz ten fragment faq, lub daj linka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...